Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk The Batik Hotel





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM81
RM98 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Sep - 11 Sep
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Business Class

Business Class
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Economy Class

Economy Class
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jl. Iskandar Muda No. 15, Medan, North Sumatera, 20154
Tentang hartanah ini
The Batik Hotel
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit tunai: IDR 150000.00 sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Batik Hotel Medan
Batik Medan
The Batik Hotel Hotel
The Batik Hotel Medan
The Batik Hotel Hotel Medan
Soalan lazim
Ulasan
The Batik Hotel Ulasan
7.4
Baik
8.2
Kebersihan
6.4
Lokasi
8.2
Kakitangan & perkhidmatan
7.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
6/10 Boleh diterima
Syaz
26 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Syaz
Menginap 4 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Sri
25 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sri
Menginap 7 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Derrick
Mengembara bersama pasangan
24 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Derrick
Menginap 3 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Lee
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lee
Menginap 4 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Edwin
5 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edwin
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Din, Penang Malaysia
29 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Din
Menginap 3 malam pada Okt 2018
4/10 Lemah
Richard, Kuala Lumpur
12 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Richard
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Hendrawan
13 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hendrawan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
あああ, 日本
24 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
あああ
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
New with friendly staff
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2018
4/10 Lemah
Raymond
3 Jul 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
1/2 a ⭐️
Raymond
Menginap 4 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
Sunil, Singapore
8 Mei 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not Recommended
Sunil
Menginap 3 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Kelvin
3 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth for money
Kelvin
4/10 Lemah
Abdulkadir
1 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Small rooms and bad bathroom
Abdulkadir
8/10 Baik
Tah, perak
2 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean and nice. Easy to Grabcar from there to any
Tah
Menginap 3 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2018
6/10 Boleh diterima
Hendra
13 Jun 2017
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hendra
Menginap 2 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nit bad
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2017
8/10 Baik
Shah_jeex, Singapore
22 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good value for money
Shah_jeex
8/10 Baik
ajay, anand gujarat india
26 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel out side city
ajay
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik