HOTEL LEPO CHAHAL
Hotel terdapat restoran, berhampiran Dogo Onsen
Galeri foto untuk HOTEL LEPO CHAHAL





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Basic Twin Room, 2 Bedrooms

Basic Twin Room, 2 Bedrooms
9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Basic Quadruple Room, 4 Bedrooms

Basic Quadruple Room, 4 Bedrooms
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk 4BED Hollywood Twin

4BED Hollywood Twin
Lihat semua foto untuk Twin Room/Double Bed

Twin Room/Double Bed
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3-1-1 Ichibancho, matsuyama, Matsuyama, Ehime, 790-8532
Tentang hartanah ini
HOTEL LEPO CHAHAL
Hartanah serupa

REF Matsuyama City Station by Vessel Hotels
REF Matsuyama City Station by Vessel Hotels
- Wi-Fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 274 ulasan
Harga ialah RM351
RM386 jumlah
5 Jan - 6 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 3300 untuk dewasa dan JPY 1650 untuk kanak-kanak
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: JPY 1500 sehari (sejauh 50 meter; dibuka 14:00 hingga 12:00 tengah hari)
- Makan malam dihoskan: JPY11000
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
HOTEL LEPO CHAHARU
HOTEL LEPO CHAHAL Hotel
HOTEL LEPO CHAHAL Matsuyama
HOTEL LEPO CHAHAL Hotel Matsuyama
Soalan lazim
Ulasan
HOTEL LEPO CHAHAL Ulasan
9.6
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.6
Kemudahan
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.6
Mesra alam
10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
29 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Stephen
Mengembara bersama keluarga
28 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stephen
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Mitsuo
25 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mitsuo
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
robert
Mengembara bersama pasangan
18 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
robert
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
HO TAT TABBY
Mengembara bersama kumpulan
12 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HO TAT TABBY
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Forrest
Pengembara perniagaan
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Forrest
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
YOSHIKO
29 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
YOSHIKO
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
ใฒใช
22 Jul 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
ใฒใช
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
jungyeon
Mengembara bersama keluarga
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
๋ค์ ๊ฐ๊ณ ์ถ์ ํธํ
jungyeon
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Utsunomiya
12 Jun 2025
Utsunomiya
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
YOKO
2 Jun 2025
YOKO
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
31 Mei 2025
Andrea
Menginap 5 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
MYEONGSOOK
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
MYEONGSOOK
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
MASAKO
12 Mei 2025
MASAKO
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pei Jung
Mengembara bersama keluarga
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pei Jung
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
HIROAKI
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HIROAKI
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Noriko, kawasaki asao
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Noriko
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Wai Yee
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wai Yee
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Chihshen
Mengembara bersama keluarga
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chihshen
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Minjung
Mengembara bersama keluarga
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Minjung
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Byung Chul
Mengembara bersama keluarga
6 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Byung Chul
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
ATSUSHI
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ATSUSHI
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Kate
Mengembara bersama pasangan
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kate
Menginap 1 malam pada Nov 2024








