Skyline by Resify

Hartanah 4.5 bintang
Hotel pangsapuri spa 4.5 terletak berhampiran Arena AO

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Skyline by Resify

Kolam renang tertutup, kerusi lepak pantai
Depan hartanah
City Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, City View | Dihias secara berasingan, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
City Penthouse, 3 Bedrooms, Kitchen, City View | Ruang tamu | TV Pintar
City Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, City View | Dapur peribadi | Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, ketuhar
Ulasan
6.8

Kemudahan popular

  • KolamKolamKolam
  • SpaSpaSpa
  • Mesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayangan
  • DapurDapurDapur
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari semingguMeja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari semingguMeja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • DobiDobiDobi

Terokai kawasan

Peta
49 Goulden St, Manchester, England, M4 5EN
  • Lokasi PopularArena AO11 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularTaman Piccadilly11 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularCanal Street16 min berjalan kaki
  • Lapangan TerbangManchester (MAN)27 min memandu

Ulasan paling relevan

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

City Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 79 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • 2 bilik mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

City Penthouse, 3 Bedrooms, Kitchen, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 186 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • 2 bilik mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Kelamin (Double)

City Apartment, 1 Bedroom, Kitchen, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Manchester

Skyline by Resify terletak di New Cross, sebauh kejiranan di Manchester, serta berhampiran dengan lapangan terbang dan berhampiran stesen metro. Deansgate dan Canal Street disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Taman Piccadilly dan Taman Heaton. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Arena AO atau Co-op Live Arena. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk lawatan kilang wain.

Tempat berdekatan

  • Muzium Bolasepak Nasional - 9 min berjalan kaki
  • Arena AO - 11 min berjalan kaki
  • Taman Piccadilly - 11 min berjalan kaki
  • Canal Street - 16 min berjalan kaki
  • Kompleks Konvensyen Manchester - 5 min memandu

Bergerak

  • Stesen Shudehill - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Manchester Victoria - 10 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Manchester (MAN) - 27 minit memandu

Restoran

  • Pizza Hut - 6 min berjalan kaki
  • The Angel Pub - 2 min berjalan kaki
  • Jack in the Box - 3 min berjalan kaki
  • Marble Arch Inn - 3 min berjalan kaki
  • The Crown & Kettle - 4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Seluruh tempat

Skyline by Resify

Hotel pangsapuri spa 4.5 terletak berhampiran Arena AO
Hotel pangsapuri ini menyediakan spa perkhidmatan penuh, kolam renang tertutup dan sauna.Selain itu, perkhidmatan rencam, pencucian kering dan kemudahan dobi terdapat di tapak hartanah. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar, sebuah dapur dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Tetamu boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah ruang makan dan sebuah ruang duduk, manakala kemudahan lain merangkumi Wi-fi percuma dan TV Pintar. Pengemasan tersedia atas permintaan.
Skyline by Resify menawarkan 30 bilik penginapan serta air botol percuma dan kelengkapan dandanan diri berjenama. Penginapan yang dihiasi dan dilengkapi perabot secara tersendiri ini terdapat tempat duduk berasingan serta merangkumi meja. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 4.5 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, dapur, ketuhar gelombang mikro dan tempat makan berasingan. Bilik mandi terdapat gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma.

Hotel pangsapuri di Manchester menyediakan akses Internet wayarles percuma, dengan kelajuan Wi-fi 25+ Mbps. TV Pintar disediakan dalam bilik tamu. Anda boleh meminta tuala salinan dan cadar katil salinan disediakan. Khidmat pengemasan disediakan atas permintaan.

Kemudahan rekreasi di hotel pangsapuri merangkumi kolam renang tertutup dan sauna.

Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kolam renang, kelab kesihatan, kemudahan kecergasan atau tab spa.

Para tetamu boleh memanjakan diri dengan rawatan di spa perkhidmatan penuh hotel pangsapuri. Spa dilengkapi tab spa.

Spa ini dibuka setiap hari. Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Lithuania, Bahasa Poland, Bahasa Romania, Bahasa Rusia

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kerusi berjemur tepi kolam renang
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tab spa

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada parkir tersedia di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kanak-kanak menginap secara percuma (lihat butiran)

Dapur

  • Peti sejuk (saiz penuh)
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Ketuhar
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Peralatan membersih
  • Tisu
  • Alat memasak/pinggan-mangkuk/perkakas dapur
  • Peti sejuk beku

Bilik tidur

  • Cadar katil disediakan

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran/tab
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Sabun
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang makan
  • Tempat duduk

Hiburan

  • TV Pintar 40 inci

Dobi

  • Perkhidmatan pencucian kering/dobi
  • Kemudahan Dobi
  • Berdekatan kedai dobi layan diri

Ruang bekerja

  • Ruang komputer riba

Keselesaan

  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Mesra haiwan kesayangan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Lif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Perkhidmatan rencam
  • Bantuan tiket/pelancongan
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Surat khabar di lobi (surcaj)
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tuala salinan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan ATM/perbankan
  • Cadar katil salinan (atas permintaan)
  • Air botol percuma

Sorotan lokasi

  • Berhampiran dengan lapangan terbang
  • Berhampiran dengan stesen metro
  • Berhampiran dengan stesen kereta api
  • Di kawasan perniagaan
  • Di pusat bandar raya
  • Berhampiran spa kesihatan atau kecantikan
  • Berhampiran hospital
  • Berhampiran ruang beli-belah

Aktiviti menarik

  • Lawatan kilang wain berdekatan
  • Taman tema berdekatan

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 30 bilik
  • Hiasan unik
  • Perabot unik

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan maklumat pengambilan kunci; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, pengambilan kunci

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:

  • Fi pembersihan: GBP73 setiap penginapan, sepenginapan
  • Bayaran kolam renang: GBP 50 setiap penginapan, sepenginapan
  • Deposit kerosakan sebanyak GBP 200 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi pengemasan: GBP70 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad debit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kolam renang, kelab kesihatan, kemudahan kecergasan atau tab spa
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Skyline by Resify Aparthotel
Skyline by Resify Manchester
Skyline by Resify Aparthotel Manchester

Soalan lazim

Adakah Skyline by Resify mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Skyline by Resify mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Skyline by Resify?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Skyline by Resify?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Skyline by Resify?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Skyline by Resify?

Terletak di New Cross, hotel pangsapuri mewah ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Market Street, Arena AO dan Taman Piccadilly. Deansgate dan Canal Street juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Shudehill hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Market Street sejauh 10 minit berjalan kaki.

Skyline by Resify Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 9 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 9 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 9 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 9 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 9 ulasan" "

5.6/10

Kebersihan

7.6/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Maurice S.

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Affordable
Menginap 8 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Claire

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan
Lovely property and good location, let down by low standards of cleaning and broken TV. Cannot contact company at the weekend and when we did they made promises to visit and didn’t. Would go back if I thought that we wouldn’t have these problems.
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Tsz Hung

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really love the location of the apartment, only 7 mins walk to Adale
Menginap 6 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Jessica, LaVergne

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No air conditioner....need I say more?
Menginap 6 malam pada Jun 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Sentral beliggenhet, leiligheten var veldig kjekk. Renholdet var dårlig.
Menginap 4 malam pada Jun 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Some good, some bad things to say.
Well. Where to start. It was extremely hard to contact someone responsible for the property at the beginning. The confirmation email said that we would get information 48 hours before arrival and also that we were suppose to fill out some papers. But nothing came and no information to contact. No email and only voicemail by phone. After two hour in online contact the day before arrival I had a phonecall with hotels.com and I was told I would get info within one hour… but, nothing. Well when we arrived and there was a concierge that would have been nice to know from the beginning. The staff was lovely at the building. The apartment was great, we really loved staying there. Then the pool and sauna area, well the dirt and smell in the changing room was so bad. We had to take a shower agin when we we got into our apartment. There are a lot of great things to say about this property but also a lot og things that would be better with a little effort of having thins clean. Location was great.
Menginap 3 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

craig

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Tanaka

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Areas in the place weren’t as clean

4/10 Lemah

Fiona

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Apartment was very dirty in parts but most concerning was the shower head that had mold. I had to clean this before we showered. Also pots and pans needed cleaning before first use. Table mats had grime on them. TV did not work. Area central so location is perfect.
Menginap 10 malam pada Nov 2022