The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan restoran, 5-minute walk to Taman Piccadilly

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Sarapan tersedia
  • Bar
Harga semasa ialah RM346
RM422 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View (Balcony)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View

9.4 daripada 10
Luar biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View

9.2 daripada 10
Hebat
(57 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Balcony, City View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

9.6 daripada 10
Luar biasa
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7 DUCIE STREET, Manchester, England, M1 2JB

Tempat berdekatan

  • Canal Street - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Piccadilly - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Universiti Manchester - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Deansgate - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • O2 Apollo Manchester - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Manchester (QQM-Stesen Kereta Api Piccadilly) - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Picadilly Gardens - 6 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Manchester (MAN) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Greggs - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Piccadilly Tap - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Black Sheep Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪LEON - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel

Hotel berdekatan Taman Piccadilly
Terletak berdekatan Deansgate dan O2 Apollo Manchester, The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel menyediakan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan bar. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti) dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), daftar masuk ekspres dan ruang kerja berkongsi
  • Khidmat penghantaran makanan tempatan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua 215 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
  • 50-inci TV Pintar dengan perkhidmatan penstriman dan saluran TV premium
  • Almari pakaian, kerusi tinggi dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah pada harga GBP 24 sehari; tempahan diperlukan; diskaun tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 11:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:30 pada hujung minggu; GBP 15 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi tinggi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Ruang kerja bersama

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Cermin pembesar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lantai kayu keras di kawasan awam
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 80 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 99 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera bantal bergetar
  • Penggera kebakaran visual
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 99 sentimeter)

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Seni bina tradisional
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 50-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 30 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: GBP 1.20 setiap penginapan semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira GBP 15 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 30 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay dan Apple Pay
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Hartanah juga dikenali sebagai

Reach AT Piccadilly Tribute Portfolio
The Reach at Piccadilly Manchester a Tribute Portfolio Hotel

Soalan lazim

Adakah The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak GBP30 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel?

Setakat 26 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel pada 4 Jan 2026 bermula serendah RM 346.02, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Manchester, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Taman Piccadilly, Deansgate dan Universiti Manchester. Arena AO dan O2 Apollo Manchester juga dalam jarak 1 bt (2 km). Manchester (QQM-Stesen Kereta Api Piccadilly) dan Stesen Manchester Piccadilly berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Reach at Piccadilly, Manchester, a Tribute Portfolio Hotel Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

9.2

Kemudahan

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.4

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 453 daripada 574 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 65 daripada 574 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 33 daripada 574 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 574 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 574 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Humera

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were okay and sometimes did not feel very welcoming.
Menginap 3 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Lawrence

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly staff!
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Edward

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The morning breakfast option was the best morning meal after traveling two months all over England and Europe. Great location near the train station, wonderful staff and beautifully designed room.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

SENK SIANG

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
overall clean and nice cosy room. bear minimum and delivered as expected
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Norma

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and super comfy bed Staff are friendly and professional I thoroughly enjoyed my stay Thank you all
Menginap 3 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

GRAEME

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Love this place, spotless, friendly, professional, my new favourite go to, when it’s competitive.
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Nick

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel room was great, a nice size and well appointed. The hotel was well placed and was easy to get everywhere we wanted. Breakfast was nice. Staff were friendly and happy to help.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Koen

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff , good location and nice property
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Renee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, this was a 4.5 Star stay and I’m very thankful to all the people who made this nice stay possible. The wonderful staff (5 stars!) included Brandon who was terrifically helpful each morning when I went to the coffee bar, but also volunteered to help me when I missed housekeeping one morning (he approached me when the line for reception was long, so he’s obviously also helpful to his team). The lovely twin sisters at reception were kind, helpful, and friendly. Re housekeeping, the service I had during my stay was great - the room was well cleaned and I appreciated it enormously. I loved the balcony facing the canal - that really made the room great and I’m happy I picked the reach. I’m subtracted half a point because: 1. Often, one lift was out of order. 2. I asked for a wake up call and did not receive it. Thankfully, I was up, but I had an early flight and it’s not great to know I couldn’t really rely on the call.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

chan

Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Mia

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was spotless , Modern and close to Piccadilly station
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were quite pleasant
Menginap 9 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Tijs

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ja
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Ali Al

Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

James

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is in a great location, decor smart & room was very nice. Only negative on room was the bed was squeezed into a small space by the window so a little difficult to get round the bottom of the bed if sleeping on the far side. Would politely say if you were of a larger physique it would be near impossible. The problem we had was with the breakfast as they had run out of tables to sit people so we were put in the bar on very low chairs & table so was uncomfortable to bend over & eat my breakfast. My wife also attempted to get a coffee 3 times nut they had run out of clean cups on 2 occasions & on the 3rd the milk had run out. Polite staff but not enough of them. The reason we were given for the seating was that everyone had turned up at the same time? We went down to breakfast at 10 on a Sunday, not really rocket science to work out that on a Sunday everyone would get up later. Surely you should have enough tables to sit people & enough staff to cope with the influx of people. Needs sorting out
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay at the hotel. Near station and walking distance to shopping areas. Staff at hotel very friendly and helpful. Would stay again if in Manchester.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Dvai

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Value for money, location and friendly efficient staff. Not sure my deluxe double was any more delux than my friend's ordinarily double but it wasn't much more expensive either.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Joe

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The Reach is very handy for Manchester Piccadilly Station and for Manchester City Centre. The staff were friendly and welcoming. The hotel was in a good state of repair and the room and communal areas were clean and seemed well cared for.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Joeldeep

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rachael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A wonderful stay at The Reach for my husband’s birthday. We come to Manchester from Birmingham 3/4 times a year and this is the first time we’ve stayed at this hotel. My husband and I have both said multiple times over the weekend that we will stay at this hotel every time now…it was fantastic on every level. Lovely room, exceptional service on check in/check out and a great location. Thank you for making my husband’s birthday weekend and wonderful one!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Hollie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay was great, the service was warm and enthusiastic. The decor was beautiful and the whole hotel was clean and well maintained. The restaurant served delicious food in the evening. Breakfast was not as good but was still nice. The room was well equipped but quite small.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Room was very clean. Staff was accommodating, courteous and helpful
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Edward

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful value in the center of Manchester within walking distance to the train station. The hotel offers a terrific morning buffet along with a very good restaurant.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ka Wai

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service and cleanliness
Menginap 1 malam pada Okt 2025