Masjid Besar Makkah - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
Menara Abraj Al-Bait - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
Pintu Raja Fahad - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
Kaabah - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
Telaga Zamzam - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
Bergerak
Makkah Station - 12 minit memandu
Jeddah (JED-Lapangan Terbang Antarabangsa King Abdulaziz) - 71 minit memandu
Restoran
Swiss Express - 11 min berjalan kaki
Almsharf Lounge - 11 min berjalan kaki
Broast Al Furuj - 7 min berjalan kaki
Fridays - 2 min berjalan kaki
Five Guys - 12 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Palestine Hotel Makkah
Hotel berdekatan Masjid Besar Makkah
Terletak berdekatan Menara Abraj Al-Bait dan Kaabah, Palestine Hotel Makkah menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan dewan bankuet
Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan rencam
Tempat simpanan bagasi, bantuan pelancongan/tiket dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 565 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Makanan dan minuman
1 kedai kopi/kafe
1 restoran
Bar/deli snek
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Perkhidmatan perniagaan
Pusat perniagaan
Ruang persidangan
Lain-lain
1 bangunan
15 tingkat
Dewan bankuet
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Tab mandi atau pancuran mandi
Hiburan
TV LCD dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Bar mini
Perkhidmatan bilik 24 jam
Peti sejuk
Lain-lain
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 16:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 14:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 10001899
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya orang Islam dibenarkan memasuki kota suci Mekah dan Madinah
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Palestine Makkah
Palestine Hotel Makkah
Palestine Hotel Makkah Mecca
Palestine Makkah
Palestine Makkah Hotel
Palestine Makkah Mecca
Palestine Hotel Makkah Hotel
Palestine Hotel Makkah Makkah
Palestine Hotel Makkah Hotel Makkah
Soalan lazim
Adakah Palestine Hotel Makkah mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Palestine Hotel Makkah?
Hartanah ini tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di Palestine Hotel Makkah?
Daftar masuk bermula jam 16:00.
Apakah masa daftar keluar di Palestine Hotel Makkah?
Daftar keluar adalah jam 14:00.
Di manakah terletaknya Palestine Hotel Makkah?
Terletak di Al Hajlah, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Menara Abraj Al-Bait dan Masjid Besar Makkah. Kaabah adalah 1 bt (1.5 km) jauhnya.
Palestine Hotel Makkah Ulasan
Ulasan
6.4
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 56 ulasan
10 - Cemerlang
8
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 56 ulasan
8 - Baik
19
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 56 ulasan
6 - Boleh diterima
12
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 56 ulasan
4 - Lemah
8
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 56 ulasan
2 - Teruk
9
6.2/10
Kebersihan
6.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.0/10
Kemudahan
6.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Faroug, orlando
11 Mac 2025
Faroug
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Yosra, Lafayette
1 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Yosra
Menginap 3 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Khaled
14 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Khaled
Menginap 6 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Syed Muhammad Asif
11 Nov 2024
Syed Muhammad Asif
Menginap 5 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Rehman Ur
29 Sep 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok, men forbedringspotensialet
Hotellet var bestilt på forhånd, men allikevel brukte resepsjonen flere timer. Selv om jeg gav dem bekreftelsesnr ville de ha reservasjonnr som ikke sto på bestillingen noen sted. Rommet ble ikke regngjort hverdag. Ett par ganger måtte jeg hente personalet for å ta med søppel. Kjøleskapet så skittent ut utvendig.
Rehman Ur
Menginap 6 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
BASEERAT
2 Sep 2024
BASEERAT
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Mujda
23 Ogo 2024
Mujda
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Mohammed
Mengembara bersama keluarga
14 Mei 2021
Mohammed
Menginap 2 malam pada Mei 2021
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
27 Apr 2021
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
MOHAMMAD
7 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MOHAMMAD
Menginap 1 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
ahmed
18 Dis 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
لم يكن والفندق كسابق عهده
لم نستمتع بها والاستقبال سيء والخدمة كذلك
ahmed
Menginap 2 malam pada Okt 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
15 Dis 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The online pictures do not reflect the actual conditions of the Hotel. It needs a lot of cleaning. I asked to change the first room they gave me, because it needed more cleaning in the bathroom. Ms. Alkndary kindly changed the room to an OK one. The new one did not have a chair, the freg. Was out of its place.
I chose the hotel based on its online pictures.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Mohammed
8 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thanks
Mohammed
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Mohammed
6 Dis 2019
Mohammed
Menginap 2 malam pada Dis 2019
2/10 Teruk
Zainulislam
2 Jun 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The conditon of the room wasnt good as compared to price.
Zainulislam
Menginap 1 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Mei 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
RIDHA
23 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RIDHA
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stay was Okay
The Hotel is okay, but the receptionist took lot of time to find the reservation. They need to improve their skills and don't waste the time of customers.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Elbarra
4 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very nice
Nice, I'll back again
Elbarra
Menginap 1 malam pada Mei 2017
10/10 Cemerlang
AHMED, Riyadh
31 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
suitable
Comfort and pleasant
AHMED
8/10 Baik
Ibrahim
3 Mei 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ibrahim
8/10 Baik
mohammed
1 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mohammed
8/10 Baik
ABDERRAZAK
28 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ABDERRAZAK
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
18 Mac 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ادارة سيئة ومظفوا استقبال لايجيدون معاملة ضيوف الف
غرفة باثاث متهالك الاضائة تالفة ثلاجة الغرفة لاتعمل الفرش سيئ
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Mohammed, السعوديه
29 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik