Acqua Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pantai Pajucara

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(18 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Sea View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premium Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
R. Engenheiro Mario de Gusmão 988, Maceió, AL, 57035-000

Tempat berdekatan

  • Skatepark Pajucara - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Pajucara - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pantai Ponta Verde - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pantai Jatiuca - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pasar Kraftangan Pajuçara - 12 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen Jaraguá - 10 minit memandu
  • Maceio (MCZ-Lapangan Terbang Antarabangsa Zumbi dos Palmares) - 52 minit memandu

Restoran

  • ‪Barraca Pedra Virada - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Anamá Restaurante - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Micale Restaurante - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Le Brulé Café - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Xi’an Culinária Chinesa - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Acqua Inn

Hotel berdekatan Pantai Pajucara
Jarak berjalan pendek dari Pantai Ponta Verde, Acqua Inn menyediakan sarapan bufet percuma, pusat perniagaan dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), 1 bilik mesyuarat dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Kakitangan berbilang bahasa, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 249 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 28 sehari)
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 restoran

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 12 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 28 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Acqua Inn Hotel
Acqua Inn Maceió
Acqua Inn Hotel Maceió
Soft Inn Maceió Ponta Verde

Soalan lazim

Adakah Acqua Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Acqua Inn?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL28 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Acqua Inn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Acqua Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Acqua Inn?

Terletak di Ponta Verde, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Skatepark Pajucara, Pantai Pajucara dan Pantai Ponta Verde. Rumah Api Ponta Verde dan Marco dos Corais juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Acqua Inn Ulasan

8.8

Cemerlang

8.8

Kebersihan

8.8

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 314 daripada 590 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 193 daripada 590 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 64 daripada 590 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 590 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 590 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Glauber

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

FABIANA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sergiano

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Renilton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Não vale o preço.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

marcio

Menginap 7 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Eduardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Luiza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ótimo

Muito bom. Café completo e muito delicioso. Quartos limpos e confortável
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Alexandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Yuri

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
O Hotel é muito bom, todavia falta mais clareza em relação ao estacionamento disponível, que é pago.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Erika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 17 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Luiz Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Carlos Alberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recomendo

Um hotel novo, moderno e muito bem localizado. O quarto também é confortável, embora seja simples. Também gostamos do café da manhã, completo e com boas opções. Além disso, toda a equipe foi muito solícita em todos os momentos que precisamos.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Elizeu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente

Show de bola
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Edjane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

DANIEL

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
O hotel só falta uma área de lazer porque não tem academia, piscina e sala de jogos falta essas acomodações para ser excelente nota 10
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Carine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Carine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Incrível

Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Leo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ótima! O melhor foi o atendimento da Alessandra! Tive um imprevisto e ela foi muito cordial ❤️
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Henrique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Otima opção

Ótima hospedagem. Observações : faltou um espelho no quarto e um balcão na pia do wc. Poderia disbonibilizar lençóis individuais na cama casal e por fim, musica barulhenta noxsom ambiente do restaurante no café da manhã. Tapioca deliciosa!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

LEANDRO

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan

Hospedagem boa.

No geral a hospedagem foi boa, o café da manhã é excelente ( o ponto forte do hotel), o atendimento é bom , mas a limpeza me decepcionou. A localização é muito boa, fica próximo de tudo.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

José

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quarto com limpeza regular, café da manhã maravilhoso. Único ponto é a TV não pega a internet do hotel para assistir um filminho. Mas, foi tudo muito bom, voltaria ao hotel.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Giselle

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Simplesmente maravilhoso.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Em constante melhorias

O melhor de um estabelecimento é quando ele escuta a sua razão de existir: a sua CLIENTELA! Como sou cliente frequente, assíduo e não ocasional do hotel, consigo ter uma ampla visão do que foi e de como está atualmente: •Os problemas de programação nos elevadores foram corrigidos ✅ • A disposição (layout) dos ítens do café da manhã melhoraram sobremaneira ✅ • O acolhimento da recepção também teve um PLUS considerável, principalmente por parte da simpática, eficiente e prestativa Lidiane, além do Keyne que resolve com agilidade os imprevistos ✅ Dicas: algumas coisas ainda precisam melhorar, como falhas de comunicação e manipulação fora das boas práticas de biossegurança alimentar de ítens como os pratos, talheres e alimentos do café da manhã, mas nada que não se resolva com observação, in loco, dos gestores responsáveis e reforço no treinamento das equipes • Melhorar o enjoval, principalmente as toalhas de banho e rosto que estão com aparência não muito adequadas Enfim, a busca de melhorias na Qualidade é uma ação continuada e permanente e os envolvidos estão de parabéns pelos avanços já implementados e que hóspedes mais atentos percebem de imediato. Obrigado e até breve!
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

vera lucia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025