Seven Corals

Hartanah 3.0 bintang
Rumah tamu pantai berhampiran Pelabuhan Maafushi

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Seven Corals

Depan hartanah
TV skrin rata
Depan hartanah
Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
TV skrin rata

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Single Room, 1 Bedroom, Balcony, Sea View

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Maafushi, Maafushi, 20151

Tempat berdekatan

  • Pelabuhan Maafushi - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Batu Karang Maafushi - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Masjid Maafushi - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Sukan Air - 1 min memandu - 0.4 km
  • Pantai Kandooma - 37 min memandu - 6.5 km

Restoran

  • Fushi Cafe
  • The Kitchen
  • Aqua Bar
  • ‪Sunset Café - ‬2 min berjalan kaki
  • Premier Beach Restaurant

Tentang hartanah ini

Seven Corals

Rumah tamu berdekatan Masjid Maafushi
Terletak berdekatan Pelabuhan Maafushi dan Pantai Dhigufinolhu, Seven Corals menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj), sajian kopi/teh di ruang bersama dan tempat simpanan bagasi
  • Gril barbeku, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Seven Corals menampilkan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Tempat makan berasingan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Di persisiran
  • Gril barbeku
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 4 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 12:00 tengah malam
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: USD 6.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 2 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 150 setiap kenderaan
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20.0 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 4 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Seven Corals Guesthouse Maafushi
Seven Corals Guesthouse
Seven Corals Maafushi
Seven Corals Maldives/Maafushi Island
Seven Corals Maafushi
Seven Corals Guesthouse
Seven Corals Guesthouse Maafushi

Soalan lazim

Adakah Seven Corals mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Seven Corals?

Seven Corals tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Seven Corals?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Seven Corals?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Seven Corals memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD150 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Seven Corals?

Terletak di Maafushi, rumah tamu pantai ini dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Pelabuhan Maafushi dan Masjid Maafushi. Pantai Dhigufinolhu dan Pantai Gulhi juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Seven Corals Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 34 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 34 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 34 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 34 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 34 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

LET'S GO TRAVEL, ASABA

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
NICE
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Mahbubul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a great time we spend on this property. Clean, right next to the beach. Nice view. With a nice staff and service.
Menginap 6 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Marc

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst stay ever. 0 stars

Worst stay ever. Just an empty room. No towels (all the dirty ones were laying in a big pile. Bathroom smelled moldy. Manager tried to move me to a smaller room upon arrival and wanted me to pay full price, even though amount was paid to hotels.com upon booking. All guests kept complaining. No cleaning, doors could not lock, key cards was not working etc. WiFi was so slow and kept disconnecting you. I really cannot emphasize how bad this is. Pay a little extra and choose an accomodation which will not ruin you stay at the maldives.
Menginap 7 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ett litet ställe men inkl frukost så var priset fabtastiskt bra. Ön är så smal att oavsett om man bor på soluppgångssidan eller solnegången så når man abdra sidan på 3 minuter. Jättebra ställe om man vill bli sedd. Endast 12 rum. Mycket för pengsrna.
Menginap 6 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Roberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Halima.Nedjma, Algerie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Je donne un 10/10 , hotel bien situé a maafushi , pres du stattion de ferry , et de la plage , personnel trés acceuillant , et a l'ecoute . Chambre avec tous equipements necessaires , un tres bon petit dejeuner , bonne continuation
Menginap 2 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Did not provide new towels after room service done.
Menginap 3 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Victor

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All staff are accommodating. Clean rooms.
Menginap 4 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
According to the passengers all staff are good and kind.
Menginap 4 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

György

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Maldív barátokkal

Szörnyű. A szobán akkora ablakok vannak (ha van), ami kb egy 20x20-as wc ablak. A szoba DOHOS, NYIRKOS, BÜDÖS ... ja és nem tiszta. A szobában van széf, de a személyzetnek fogalma sincs, hogy hogyan kell kinyitni, tehát gyakorlatilag nincs széf. Vicc az egész. Béna, szánalmas, koszos, de gyertek ide, vagy csak akkor ha a többi szálloda már foglalt, bár én a sátor mellett szavaznék....
Menginap 8 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Farhana, Kuala lumpur

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs are so helpful, room was good, clean, smell good
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Chiharu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

コスパの良いホテル!

特別価格で、安く宿泊出来ました。お部屋は広く、ベッドもシャワーも広くて清潔でした。内装もビーチハウス風で素敵です。 ただ少し排水溝の匂いが気になりました、最初の一泊は一階だったのでけっこうきつかったです。二階に移ってからはあまり気になりませんでした。他のホテルの口コミにもあったので、島内仕方ない事かもしれませんがお湯がほとんど出ず水シャワーでした。スタッフの方は親切ですが、あまり細かく説明はしないので自分からどんどん要望を伝えるといいです。シュノーケルマスクは無料で借りれました。他にもエクスカーションも申し込み参加しました。ホテル主催ではなく、他のホテルに連れて行ってくれ参加する形でした。とてもコスパの良いホテルで大満足の滞在となりました。
Menginap 5 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful room

Hotellets vand lugtede og der var meget dårlig udluftning (både på værelse og badeværelse, som var en stor beuseniche inde i værelset) - så duften ødelagde oplevelsen. Hotellet er generelt i meget dårlig stand i forhold til andre hoteller på Maafushi. Boede også på White Shell Hotel, som kostede 20$ mindre pr nat, og som var af væsentlig bedre kvalitet. Både værelse, renhed, bygningskvalitet.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Très correct dans l'ensemble.

Séjour de 2 semaines en janvier 2019. Prix très intéressant par le site, 51 euros la nuit toutes taxes comprises pour suite de luxe. Chambre spacieuse vue mer avec mini frigidaire. Rideau un peu déficient pour occulter la lumière. Salle de bain correcte. Nettoyage fait tous les jours. 3 jeunes venus du Bangladesh sont à votre service pour les chambres et le petit déjeuner qui est simple mais suffisant: omelette, saucisse de poulet, sandwiches et fruits. L'hôtel fourni des seviettes pour la plage (plage bikini à 5 mn). Le manager manque un peu de présence et de propositions mais pour les sorties en mer l'agence ICOM est très efficace. Plutôt satisfait dans l'ensemble, surtout pour les petits budgets. Attention, seulement 2 chambres avec fenêtre, la 000 et la 106 sur les 12 que compte l'hotel. Suffisament de restaurants à proximité pour ne pas prendre la demi pension. Le buffet de l'hôtel Arena, accessible aux non residents est très bien.
Menginap 14 malam pada Jan 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zustand des Zimmers eine Zumutung! von 4 Beleuchtungslampen waren 2 kaputt, Reparatur nach Intervention erst nach 3 Tagen, ebenso war der Tresor kaputt, erst nach Beschwerde kam am nächsten Tag Ersatz. Fernseher kaputt, hing nur mit Draht befestigt schräg an der Wand! Frühstück sehr bescheiden, jeden Tag das Gleiche, kein Kaffee!! nur je 1 Glas Wasser und Saft Alles in allem mehr als enttäuschend.
Menginap 7 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

bernardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Edullinen majoituspaikka lähellä rantaa.

Keskivertomajoituspaikka lähellä merenrantaa. Kehno aamiainen. Hotellissa on kaksi superior-sviittiä joissa on parveke ja merinäköala. Muissa huoneissa ei ole edes ikkunoita. Hotellin huoneissa ei ole myöskään tallelokeroita. Suihkusta ei tule lämmintä vettä. Saarella itsessään ei ole mitään tekemistä. Tylsin ja pitkäveteisin lomakohde missä olen koskaan elämäni aikana ollut.
Menginap 7 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Paula

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Henkilökunta todella mukava. Huoneet parhaat päivänsä nähneet, mutta ihan ok kuitenkin.
Menginap 8 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Marija, Croatia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel with the most amazing hospitality

I felt like I know the stuff for years! They are so kind and friendly,always ready to help. Also,loved the garden,where I enjoyed the breakfasts with the ocean view. I would suggest this relaxing and friendly place to everyone!
Menginap 6 malam pada Mei 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

If you like dirty and worn out, this is your place

Everything in the room was worn out or broken (5 light switches didn’t work, closet and table fell apart, 2 lights were about to die, the tv didn’t work etc.). It was NOT possible to lock the door to the balcony. So in theory everybody can enter the room if they want to. Actually, it was impossible to close the door so we had to tape it together to get the mosquitos outside. There was no lock (as mentioned) available in the room. The curtain doesn’t cover all the windows. There is light coming in the room from outside and also from the bathroom as the windows are very big and you can’t cover it. The room was very dirty! We are used to travel a lot and to stay in dirty hostels, but this was bizar. The bin was not emptied, there were pickles in it with an unpretty smell and flies around it. The little soap bottles where half empty and looked so old they probably stood there for ages. The shower only gives cold water. There were hairs everywhere in the entire room, there was mole on the walls, toilet etc. The toilet seat is smaller than the toilet itself and it was loose so not nice to sit down. The smell of the toilet and sewer was horrible!!! There is a lot of noise from the common area where all the rooms are situated. At 6am you’ll be waked with the smell from the kitchen. After 3 days of using the same towel we had to ask ourselves for new towels. The positive points: the very nice view from the room and the bed was good!

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Cintia , United Kingdom

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing friendly hotel

Near bikini beach. Fantastic staff. They were really helpful and friendly. Nice Maldivian breakfast. Thank you everyone. 😬
Menginap 8 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

MARIO

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Bad option if is not a balcony room....

The room provided had no window and smelled strongly to humidity. I could not stay !!!!
Menginap 3 malam pada Mac 2018