Aloft Liverpool

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan bar/ruang istirahat, 4-minute walk to Liverpool ONE

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM270
RM336 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Dis - 23 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

aloft, Room, 1 Katil Raja (King)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(52 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

aloft, Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(17 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 1 North John Street, Liverpool, England, L2 5QW

Tempat berdekatan

  • Kelab Cavern - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Liverpool ONE - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Terminal Feri Pier Head Liverpool - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Empire teater Liverpool - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Dok Royal Albert - 10 min berjalan kaki - 0.9 km

Bergerak

  • Stesen Moorfields - 2 minit berjalan kaki
  • Liverpool (LPL-John Lennon) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Rudy's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Moose Coffee - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Thomas Rigby's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Harrisons Bar & Kitchen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Riva Blu - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Aloft Liverpool

Mewah bagi hotel berdekatan Dok Royal Albert
Berdekatan Liverpool ONE dan Terminal Feri Pier Head Liverpool, Aloft Liverpool menyediakan pencucian kering/dobi, 3 bar dan gimnasium 24 jam. Di restoran hartanah, W XYZ bar, terdapat masakan Amerika. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan 24 jam tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), stesen komputer dan TV di lobi
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, hartanah bebas asap rokok dan lif
  • Perkhidmatan rencam, dewan bankuet dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 116 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 42-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, peti sejuk dan kot/katil bayi percuma

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Tourism Program, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (GBP 16 sehari); diskaun tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 7:30 hingga 11:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; GBP 10 hingga 13.95 seorang
  • 1 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • NYL
  • W XYZ bar

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 187 meter persegi
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1896
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 21 Disember dan 10 Januari.
Kemudahan berikut ditutup pada Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat dan Sabtu:
  • Restoran

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 50.00 setiap penginapan, semalam
  • Cukai bandar raya dikenakan: GBP 2.40 setiap penginapan semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 10.00 hingga 13.95 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad debit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Aloft Liverpool October 29 2014
Aloft October 29 2014
Aloft October 29 2014 Hotel
Aloft October 29 2014 Hotel Liverpool
Aloft Liverpool Hotel Starwood
Liverpool Aloft Liverpool Hotel by Marriott Hotel
Aloft Liverpool October 29 2014
Aloft Liverpool Hotel Marriott
Hotel Aloft Liverpool Hotel by Marriott Liverpool
Hotel Aloft Liverpool Hotel by Marriott
Aloft Liverpool Hotel by Marriott Liverpool
Aloft Liverpool Hotel by Starwood
Aloft Liverpool Marriott
Aloft Hotel Marriott
Aloft Marriott

Soalan lazim

Adakah Aloft Liverpool mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Aloft Liverpool?

Setakat 27 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Aloft Liverpool pada 22 Dis 2025 bermula serendah RM 269.52, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Aloft Liverpool?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Aloft Liverpool?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Aloft Liverpool?

Terletak di Pusat Bandar Raya Liverpool, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Dewan Perbandaran Liverpool dan Liverpool ONE. Terminal Feri Pier Head Liverpool dan Dok Royal Albert juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Moorfields hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen James Street sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ulasan

Aloft Liverpool Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

9.4

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 559 daripada 1009 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 303 daripada 1009 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 83 daripada 1009 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 28 daripada 1009 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 36 daripada 1009 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Patricia e

Sukakan: Kemudahan
Excellent hotel
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Natalie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Unfortunately there was an issue in the kitchen meaning no hot food was available which we were unaware of until check in, choice of continental breakfast or refund via booking agent which was a time consuming process. Bar area felt soulless, minimal staff. Lady that was manning the door on Saturday night doubled up serving us drinks and was very nice. 50/50 experience with friendliness of other staff, gentleman at check in/out excellent, lady serving from bar on Saturday afternoon rude and uninterested. Basement rooms a real negative, whilst the room itself was ok other than the lumpy pillows the corridors and area outside the lift were damp and smelly and as a lone female guest I didn’t feel particularly safe walking to my room. Room reset during the day but tea, coffee etc not replenished.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Brian

Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Johannes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Location is fine for the price, nothing exceptional though. Good for a football sleepover. Breakfast was poor.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

betul

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Goed
Menginap 3 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Alexander

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As we arrived, a pair of people who looked homeless walked out of the hotel. One of them had been in the recommended car park facility and was clearly on drugs. On checking in, the staff was fairly efficient but offered no information about the place. We checked in and dropped our things in the room then went out to meet someone. We returned late to find that in our king size room for 2, there was one towel and that the shower gel, shampoo and moisturiser dispensers were empty. Continuing the theme, there was one tea bag. Very generous. This hotel is run down and dirty. It doesn’t deliver what’s says it does. Avoid.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Daniel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
La chambre etait propore mais le locker be fonctionnait pas ni le telephone
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel in good location.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

charles

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location close to everything you want to see
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Simon

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We were incredibly disappointed by our stay at aloft. Firstly it is an incredibly dirty hotel, there is constantly rubbish in the halls left by guests which wasn't collected once during our 2 night stay! This included dirty plates, rubbish, beer glasses and bottles and more! It is an incredibly noisy hotel with terrible flooring that creaks non stop, doors slamming at all hours, terrible acoustics so you can hear other guests and street noise. Further other guests kept dumping bottles and glasses in front of random doors so whenever you leave your room you have drinks left there which weren't collected for 24hours. The room cleaning was only half done with towels left on the floor and new ones added, dirty pillow cases with old makeup stains and the bins not emptied. The bed and pillows were horrific! You could feel the springs and the mattress was lumpy. I would love to say the staff we great but honestly we were really disappointed. At check in we were told if we book breakfast we will pay the discount rate which we did and then at check out they charged us the daily rate and said they couldn't change it as they didn't enter it. This just made the experience that much worse. I can't recommend this hotel and would absolutely avoid it if you want a comfortable stay in Liverpool.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Yung Yee

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tired Property, Not Up to Hyatt Standards

Rooms were spacious and the staff were kind, but the hotel feels run-down and less than clean. My room was in the basement which only have half windows. The carpets have an odor, housekeeping missed trash removal, the rooms are not well lit and the room itself was very basic. Overall, not the level of Hyatt quality I expected for the price.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Gunnar

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Evelyn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Tim

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Asif

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel with fantastic rooms, spacious extremely comfortable beds.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Our stay at the Aloft was fine. Nothing special, not bad though. They did not respond to my request for interconnecting rooms and it was not made clear where we would park.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

cathryn

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Shame about the bedding being dirty

The room was good with a comfy bed and pillows and a large shower. We would have given the hotel a good review but for the fact when we went to bed and pulled the cover back there was a huge blood stain on the sheet directly by my pillow. We turned the sheet over and down to the end and didn’t bother asking for a change, (which we were told would have been done)as it was so late at night. We couldn’t believe anyone would have made that bed and thought it was ok to leave the sheet on like that. It had obviously been washed but left stained and needed throwing. It really spoilt our stay. Other than that the hotel has a good location, breakfast was ok as well, not the best but decent. I wouldn’t stay again as the bedding issue put us off.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Rosy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Maravilloso Hotel, Habitaciones espaciosas, La cama reconfortable, Tranquilo, Desayuno completo delicioso, Buena atencion, Buena ubicacion. El mejor hotel que me toco en todo mi viaje. Sin dudarlo me volveria a hospedar ahi.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Susan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Desiree

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ryan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good city 'centre' hotel.

A pleasant enough stay, room needed a bit of maintenance but nothing drastic. Good location by no onsite parking. Parking is about 500m away in an NCP car Park on Vernon St and hotel has a lower 24hr price arranged with them.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Amanda

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025