The People - Les 2 Alpes - Hostel

Hartanah 3.0 bintang
Hostel di tepi lereng sejauh beberapa langkah dari Lif Ski Vallee Blanche

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The People - Les 2 Alpes - Hostel

Meja sambut tetamu
1 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar
Kemudahan mesyuarat
Pemandangan gunung

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM245
RM278 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jun - 23 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Double Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Shared Dormitory

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 4 Katil Bujang (Single)

Shared Dormitory

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Comfort Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Les Deux Alpes, 1 route de Champamé, Les Deux Alpes, 38860

Tempat berdekatan

  • Lif Ski Vallee Blanche - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Lif Ski Super Venosc - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Lif Ski Diable - 2 min memandu - 1.8 km
  • Tempat Peranginan Ski Les Deux Alpes - 3 min memandu - 2.4 km
  • Gondola Venosc - 20 min memandu - 18.2 km

Bergerak

  • Grenoble (GNB-Grenoble - Isere) - 97 minit memandu

Restoran

  • ‪Umbrella Bar - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Yonder Café - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪La Meije - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪La Rhumerie - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Pub Windsor - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The People - Les 2 Alpes - Hostel

Disahkan mesra alam bagi hostel berdekatan Lif Ski Vallee Blanche
Terletak berdekatan Palais des Sports, The People - Les 2 Alpes - Hostel menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan bar. Peluncur ski dan peluncur papan salji boleh meluangkan masa di cerun hostel ini yang menawarkan akses ski masuk/ski keluar, Pengangkutan ulang-alik percuma ke tempat ski dan pas ski. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bilik-bilik mesyuarat dan restoran.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan TV di lobi
  • Lif, kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
  • Kedai hadiah, kelengkapan sukan bersalji dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 83 bilik mempunyai keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Sistem pemanasan dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 2 kilometer
  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski percuma
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Akses ski masuk/ski keluar
  • Pas ski
  • Peralatan sukan salji
  • Tempat simpanan peralatan ski
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Menjadi dasar hartanah ini untuk tetamu berusia 17 tahun dan ke bawah mesti menginap bersama ibu bapa atau penjaga yang sah dan tidak dibenarkan berada dalam bilik asrama apabila bilik tersebut dikongsi dengan orang yang tidak dikenali.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 29 September dan 20 Oktober.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.88 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

People Hostel 2 Alpes Les Deux Alpes
People Hostel 2 Alpes
People 2 Alpes Les Deux Alpes
People 2 Alpes
The People Les 2 Alpes
The People Hostel Les 2 Alpes
The People Les 2 Alpes Hostel
The People - Les 2 Alpes - Hostel Les Deux Alpes

Soalan lazim

Adakah The People - Les 2 Alpes - Hostel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Setakat 20 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The People - Les 2 Alpes - Hostel pada 22 Jun 2025 bermula serendah RM 245.31, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Terletak di pergunungan, hostel Les Deux Alpes yang menyediakan laluan keluar masuk ski ini sejauh 0.1 mi (0.2 km) from Lif Ski Vallee Blanche serta dalam jarak 20 bt (32 km) dari Plateau d'Emparis dan Palais des Sports. Taman Negara Ecrins adalah 25 bt (40.3 km) jauhnya.

The People - Les 2 Alpes - Hostel Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 27 daripada 49 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 49 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 49 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 49 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 49 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

xiao

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
J’ai passé un excellent séjour au The People - Les 2 Alpes - Hostel. L’ambiance est chaleureuse et détendue. Le personnel à la réception est particulièrement accueillant, toujours souriant et prêt à aider. Les chambres sont propres, modernes et bien équipées. L’emplacement est idéal pour accéder aux pistes de ski ou se promener dans la station. Je recommande vivement cet établissement à tous ceux qui veulent profiter pleinement de leur séjour aux Deux Alpes.我在 The People - Les 2 Alpes - Hostel 有一次非常愉快的住宿体验。这里的氛围轻松而温暖,前台工作人员特别友好,总是面带微笑、乐于助人。房间干净、现代、设施齐全。旅舍的位置非常好,方便前往滑雪场或在小镇散步。非常推荐给想要尽情享受Les Deux Alpes假期的朋友们!
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

xiao

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super séjour chez thé people, prix imbattable, accueil bien chaleureux avec un grand profesionnalisme. L'ambiance est aussi calme et chouette, sa localisation se trouve juste à côté du telecabine pour des montées et retour très facile. 非常愉快的经历,价格非常划算,前台小姐姐特别热心有好,住宿的环境也比较温馨舒适,挺安静的,最重要的是距离缆车很近,走几步就到了。
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

RICA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un hôtel parfait tant au niveau des chambres du bar du restaurant mention spéciale pour le pdj l'équipe est aux petits soins souriante disponible à l'écoute serviable Bref que du bonheur et de l' excellence
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ilyas

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Très bien
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Emmanuelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the place, accommodation was great, perfect for 2 adults and 2 teens, very comfortable and stunning views t the mountains. Also very well located for shuttles to ski lifts, shopping, restaurants. Bar, restaurant and social area on the ground floor were very convenient and great vibes. Staff was amazing!!
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Laura Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property, highly recommend. Good ski storage, breakfast and location.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Aurélien

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super hôtel Personnel très agréable et à l’écoute Je recommande
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Patrice

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Stéphanie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

week-end en famille parfait

Nous avons passé un week-end exceptionnel en famille avec des amis à l'hôtel the peoples Mélissa je crois a fait son maximum pour que nous ayons des chambres familiales côte à côte avec un sur classement. L'ensemble du personnel est très jeune et dynamique et vous réserve un accueil chaleureux et de qualité La literie était très confortable, geste éco responsable pour la douche et large choix au petit déjeuner en buffet. Le bar, le coin jeux, chaque espace est super Nous reviendrons pour un prochain et plus long séjour
Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Anders

Mengembara bersama pasangan
Breakfast: No eggs, no bacon, no sausage. Parking: Yes 25 Euro each day.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Virginie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Laurent

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Clément

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Yves

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Denis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Bon rapport qualité prix
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Thomas

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Yann

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2020

4/10 Lemah

Maxime

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Menginap 2 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Maxime

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Menginap 2 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Maxime

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Menginap 2 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Maxime

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Menginap 2 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Gustaf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019