Taste Smart Hotel Lampertheim
Hotel di Lampertheim terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Taste Smart Hotel Lampertheim





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(21 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Meja
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Andreasstr. 4-6, Lampertheim, 68623
Tentang hartanah ini
Taste Smart Hotel Lampertheim
Hartanah serupa

Asgard Hotel
Asgard Hotel
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 200 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15.90 hingga 15.90 untuk dewasa dan EUR 7 hingga 14 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah juga dikenali sebagai
Taste Smart Lampertheim
Taste Smart Hotel Lampertheim Hotel
Taste Smart Hotel Lampertheim Lampertheim
Taste Smart Hotel Lampertheim Hotel Lampertheim
Soalan lazim
Taste Smart Hotel Lampertheim Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025
6/10 Boleh diterima
Meike
28 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Meike
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Michael
15 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Hansjörg Klaus
Mengembara bersama pasangan
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hansjörg Klaus
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Hanne
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
super service, alle pengene værd!
Hanne
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Jasmine
7 Ogo 2025
Sukakan: Kemudahan
Jasmine
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Karin
7 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Karin
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Danielle
30 Jul 2025
Danielle
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Sven
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sven
Menginap 3 malam pada Jul 2025
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
22 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
pas a recommander



Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jan
18 Jun 2025
Jan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Tanja
8 Jun 2025
Tanja
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
John
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Short stay
John
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Ronny
Pengembara perniagaan
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolles Hotel
Ronny
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Indiaca
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Indiaca
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Angela
Pengembara perniagaan
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Angela
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Dirk
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirk
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Michael
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Mario
Mengembara bersama pasangan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mario
10/10 Cemerlang
Sebastian
Pengembara perniagaan
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sebastian
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Michael
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Sebastian
Pengembara perniagaan
13 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sebastian
Menginap 3 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Ronny
Pengembara perniagaan
11 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Ronny
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Sebastian
Pengembara perniagaan
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sebastian
Menginap 3 malam pada Feb 2025








