Hôtel Punta Lara

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di La Gueriniere terdapat kolam renang terbuka bermusim dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel Punta Lara

Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Berbasikal
Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Kolam

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Basic Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Classic Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 53 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Ratu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4 Rue de la Noure, La Gueriniere, Vendée, 85680

Tempat berdekatan

  • Ladang Rama-Rama - 3 min memandu - 2.4 km
  • Pantai La Gueriniere - 4 min memandu - 3.1 km
  • Pantai Sables d'Or - 5 min memandu - 4.1 km
  • Château de Noirmoutier - 8 min memandu - 7.3 km
  • Pantai Bois de la Chaize - 11 min memandu - 9.6 km

Bergerak

  • Stesen Fromentine La Barre De Monts - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪L'Her du Temps - ‬9 min memandu
  • ‪La Godaille Huitres - ‬6 min memandu
  • ‪ANSART FRERES - ‬8 min memandu
  • ‪Le Castel - ‬9 min memandu
  • ‪L'Auberge Du Château - ‬9 min memandu

Tentang hartanah ini

Hôtel Punta Lara

Mewah bagi hotel
Di Hôtel Punta Lara, anda boleh menantikan teres, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Ruang kerja berkongsi, 3 bilik mesyuarat dan dok
Ciri-ciri bilik
Semua 60 bilik memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma, dinding kalis bunyi dan air botol percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pengering rambut
  • 50-cm TV skrin rata dengan saluran digital
  • Setiap hari, meja dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 20 untuk orang dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Dok
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 50-cm dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 20 untuk dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari 22 Mei hingga 15 November
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 19:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Soalan lazim

Adakah Hôtel Punta Lara mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 10:00–19:00.

Adakah Hôtel Punta Lara mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Hôtel Punta Lara?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Punta Lara?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Punta Lara?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hôtel Punta Lara?

Terletak di La Gueriniere, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Teluk Biscay dan Pantai Cantine. Pantai Océan dan Ladang Rama-Rama juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hôtel Punta Lara Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 27 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Sarah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Die Unterkunft war von Design und Lage hervorragend. Leider lässt der Service zu wünschen übrig, vor allem beim Frühstück. Wunderschöner Ort, am Service und Angebot Lunch & Dinner sollte noch gearbeitet werden.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

carolin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Ich finde es für ein Hotel in dieser Preisklasse nicht förderlich, wenn das Personal an der Rezeption oder der Restaurantchef kein Englisch kann. Man hat auch man den Eindruck, dass sie stolz darauf sind.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Laurent

Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Brigitte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Dieter

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolle Aussicht.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Patricia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Belle situation de l'hôtel. Chambre avec vue sur mer . Superbe . Bemol sur la dangerosité de la baignoire. Personnel tres accueillant et sympathique
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Nathalie

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Ingela

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Eric

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sejour 3 nuits couple

Hotel trés bien situé avec une belle vue mer pour les chambres en étage. Cadre reposant. Petit déjeuner excellent et diner agréable. Dommage quelques imperfections au niveau de l'entretien quotidien des exterieurs. Acceuil et service global au niveau.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Aurelie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bien, et parfait avec quelques améliorations

Je vais structurer mon avis en deux parties : d'abord, les points forts, puis ce qui pourrait être amélioré. ### Points forts : Le professionnalisme et la gentillesse du personnel, que ce soit à l'accueil, au restaurant ou parmi les femmes de chambre, sont remarquables. Séjournant régulièrement dans des hôtels 3 ou 4 étoiles, je peux affirmer que les équipes de cet établissement se distinguent particulièrement. Je tiens à féliciter chaleureusement toutes les personnes que j’ai rencontrées. Le cadre est magnifique, calme, et naturel. L’hôtel, récemment rénové, est flambant neuf. Les chambres, bien que petites, sont décorées avec goût et offrent toutes une vue sur la mer, avec une petite terrasse ou un accès direct au rez-de-chaussée. La piscine, neuve et bien conçue, est assez grande pour accueillir plus de 30 personnes sans encombre. Seul bémol, l'eau mériterait d'être légèrement plus chaude en août. ### Points à améliorer : La restauration s'arrête à 13h45, sans possibilité de commander quoi que ce soit jusqu’au dîner. Pour un établissement 4 étoiles, il serait souhaitable de proposer un service de restauration tout au long de la journée, même sous forme de snacks ou de planches. Le manque de personnel est également notable. Bien que les équipes sur place fassent de leur mieux, elles sont visiblement surchargées, ce qui ralentit le service. Des renforts seraient donc nécessaires pour garantir un service à la hauteur de la qualité générale de l’hôtel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Aurelie

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Aurelie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bien, et parfait avec quelques améliorations

Je vais structurer mon retour en deux parties : d'abord, les points forts, puis ce qui pourrait être amélioré. ### Points forts : Le professionnalisme et la gentillesse du personnel, que ce soit à l'accueil, au restaurant ou parmi les femmes de chambre, sont remarquables. Séjournant régulièrement dans des hôtels 3 ou 4 étoiles, je peux affirmer que les équipes de cet établissement se distinguent particulièrement. Je tiens à féliciter chaleureusement toutes les personnes que j’ai rencontrées. Le cadre est magnifique, calme, et naturel. L’hôtel, récemment rénové, est flambant neuf. Les chambres, bien que petites, sont décorées avec goût et offrent toutes une vue sur la mer, avec une petite terrasse ou un accès direct au rez-de-chaussée. La piscine, neuve et bien conçue, est assez grande pour accueillir plus de 30 personnes sans encombre. Seul bémol, l'eau mériterait d'être légèrement plus chaude en août. ### Points à améliorer : La restauration s'arrête à 13h45, sans possibilité de commander quoi que ce soit jusqu’au dîner. Pour un établissement 4 étoiles, il serait souhaitable de proposer un service de restauration tout au long de la journée, même sous forme de snacks ou de planches. Le manque de personnel est également notable. Bien que les équipes sur place fassent de leur mieux, elles sont visiblement surchargées, ce qui ralentit le service. Des renforts seraient donc nécessaires pour garantir un service à la hauteur de la qualité générale de l’hôtel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Nicolas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel accueillant et chaleureux

Nous avons passé un très bon sejour dans cet hotel. L'endroit est très mignon. Le personnel de ménage, d'acceuil ou au restaurant sont tous super gentils et desireux de vous satisfaire. Je recommande!
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Per Nørgaard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Oase

Skønt ophold på Noirmoutier - vi cyklede rundt på øen - god restaurant og dejlig udsigt til havet fra værelset
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jean-Charles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Céline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Delphine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Frédéric

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jean François

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Sabrina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

We en famille

Hotel très agréable, personnel très aimable et agréable. Situation face à la mer impeccable, plage à proximité. Pistes cyclables aux alentours. Piscine chauffée tres proppre permettant de sa baigner...même pat temps gris (serviettes de piscine prêtées)
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Confort, calme et raffiné

Weekend parfait, site idéal, personnel pro. Restauration soignée et de qualité. Je recommande et reviendrai
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Vincent

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024