ibis budget l'Isle Adam

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di L'Isle-Adam terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM245
RM296 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Double Room

7.2 daripada 10
Baik
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Meja
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room, Berbilang Katil

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Meja
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Centre Commercial, Le Grand Val, ZAC du Pont aux Rayons, L'Isle-Adam, 95290

Tempat berdekatan

  • Golf Isle Adam - 3 min memandu - 1.4 km
  • Kastil Auvers - 15 min memandu - 19.4 km
  • Biara Royaumont - 18 min memandu - 15.1 km
  • Parc Astérix - 30 min memandu - 47.1 km
  • Château Chantilly - 32 min memandu - 26.7 km

Bergerak

  • Stesen Parmain L'Isle-Adam-Parmain - 5 minit memandu
  • Roissy – Lapangan Terbang Charles de Gaulle (CDG) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬6 min memandu
  • ‪Amicitia - ‬5 min memandu
  • ‪Il capriccio - ‬4 min memandu
  • ‪La Boca - ‬5 min memandu
  • ‪Subway - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis budget l'Isle Adam

Sorotan hartanah
ibis budget l'Isle Adam menyediakan teres dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), mesin layan diri dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pembersihan adalah mesra alam

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Waktu operasi meja sambut tetamu ialah jam 06:30-09:30 dan jam 17:00-21:00 pada hari Isnin-Jumaat dan jam 07:30-10:30 dan jam 17:00-21:00 pada hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.67 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis budget l'Isle Adam Hotel
ibis budget l'Isle Adam Hotel
ibis budget l'Isle Adam L'Isle-Adam
ibis budget l'Isle Adam Hotel L'Isle-Adam

Soalan lazim

Adakah ibis budget l'Isle Adam mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis budget l'Isle Adam?

Setakat 12 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis budget l'Isle Adam pada 30 Nov 2025 bermula serendah RM 245.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis budget l'Isle Adam?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis budget l'Isle Adam?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di ibis budget l'Isle Adam?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis budget l'Isle Adam?

Terletak di L'Isle-Adam, hotel ini sejauh 1.5 mi (2.5 km) from Golf Isle Adam dan 2.6 mi (4.1 km) from Taman Semula Jadi Wilayah Vexin Perancis. Kubur Vincent dan Theo van Gogh dan Taman Semula Jadi Wilayah Oise-Pays de France juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

ibis budget l'Isle Adam Ulasan

7.4

Baik

8.0

Kebersihan

7.2

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 59 daripada 218 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 78 daripada 218 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 43 daripada 218 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 218 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 218 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

M'bark

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Je ne conseille pas sur tout les niveaux
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

simon

Mengembara bersama keluarga
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Eddy

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

MOUSSA

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Laurent

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Aurelien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Climatisation en panne , à déplorer, sans solution autre. Le réceptionniste a proposé l’annulation. Avec le sourire ce serait plus appréciable. Pr le reste tout allait bien.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

christophe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Patricia

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

charlene

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Horrible pas de climatisation tres chaud dans la chambre . La salle de bain est miserable et le petit déjeuner de même ! Machine a cafe hors service 30 mn d attente pour espérer avoir un cafe. La personne au comtoir insupportable
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Charlotte

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le personnel présent est trés courtois et professionnel. La chambre été propre. Dommage que l'hôtel ne soit pas équipé de clim en cas de forte chaleur comme durant mon séjour. Sinon je suis satisfaite de mon sejour et je vous recommande cet hôtel.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Julian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Alain

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

jacqueline

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Les gérants de l'hôtel sont très désagréables. Aucune bienveillance. Mon mari étant handicapé, il avait besoin d'aller aux toilettes, ce qui lui a été refusé car la chambre n'était pas prête et il n'y avait pas d'autres toilettes soit disant. Par ailleurs la chambre handicapé n'a qu'un grand lit coincé sur le mur, ce qui n'est pas très pratique On a constaté un dégât des eaux datant au moins d'un an, toujours pas réparé. Enfin un hôtel à fuir
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

B’enregistrem

Impossible de m’enregistrer à la borne j’ai dû acheter une autre chambre. Je suis très mécontente.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jean philippe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alexandre

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Laurence

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hébergement cher pour la qualité de la chambre. Odeur désagréable dans les couloirs. Mini salle de bain avec lavabo dans la chambre !!! La cabine de douche est abîmée donc un ressenti de saleté. Un supplément au tarif réclamé à notre arrivée après avoir payé via Expedia. Pour ce prix nous aurions trouvé beaucoup mieux dans les environs
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Monique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jerome

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Virginie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ahmet Aziz

Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sejour

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

JeanClaude

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Adam

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mathilde

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025