Galeri foto untuk Ryokan Hostel Gion





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Non Smoking (with Bathtub)

Quadruple Room, Non Smoking (with Bathtub)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
12 bilik mandi
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Non Smoking (with Shower Booth)

Quadruple Room, Non Smoking (with Shower Booth)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
12 bilik mandi
Lihat semua foto untuk Double Room, Non Smoking, Private Bathroom

Double Room, Non Smoking, Private Bathroom
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
12 bilik mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Shared Dormitory, Mixed Dorm, Non Smoking (Max 24 Guests)

Shared Dormitory, Mixed Dorm, Non Smoking (Max 24 Guests)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
12 bilik mandi
Private Quadruple Room with Shower Booth, Non Smoking
Private Quadruple Room with Bathtub, Non Smoking
Bed In Shared Dormitory, Mixed Dorm, Non Smoking
Private Double Room, Non Smoking, Private Bathroom
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Wad Shimogyo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,027 ulasan
Harga ialah RM512
RM564 jumlah
14 Okt - 15 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

391-2 Motomachi, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0089
Tentang hartanah ini
Ryokan Hostel Gion
Hartanah serupa

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Perkhidmatan perniagaan
9.2 daripada 10, Hebat, 602 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Bayaran destinasi: JPY 200 seorang, semalam. Bayaran ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berusia bawah 1 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay dan PayPay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanakĀ berumurĀ 18 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
RYOKAN HOSTEL
RYOKAN GION
RYOKAN HOSTEL GION Kyoto
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Soalan lazim
Ulasan
Ryokan Hostel Gion Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6
Kebersihan
8.6
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Mesra alam
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
25 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Shinji
25 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan
Shinji
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
KEIKO
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
KEIKO
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Rasmus
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great
Rasmus
Menginap 7 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pascal
Mengembara bersama kumpulan
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jean-philippe
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amasing place
Jean-philippe
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Emerson
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would stay again
Emerson
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Marie-Ćve
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Marie-Ćve
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Erika
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erika
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Marie
23 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marie
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Nilushi
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nilushi
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Nichabha
Pengembara perniagaan
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nichabha
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Rebecca
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rebecca
Menginap 8 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Andrew, Redlands
22 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrew
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Sem Moen
14 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sem Moen
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Celina
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Celina
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Keiko
24 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Keiko
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
megumi
23 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
megumi
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Christian
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
??
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
??
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Hui Jen
11 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hui Jen
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
JUSTIN
14 Nov 2024
JUSTIN
Menginap 6 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
YUKIKO
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
YUKIKO
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Hansol
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hansol
Menginap 4 malam pada Okt 2024