The Pearl Kuala Lumpur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Kuala Lumpur dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Pearl Kuala Lumpur

Studio Pearl Deluxe | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Kolam renang terbuka
2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa
Depan hartanah
2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Batu 5 Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, 58000

Tempat berdekatan

  • Stadium Nasional Bukit Jalil - 4 min memandu - 4.6 km
  • Mid Valley Megamall - 5 min memandu - 4.2 km
  • Arena Axiata - 6 min memandu - 5.3 km
  • Universiti Malaya - 6 min memandu - 6.1 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 8 min memandu - 6.8 km

Bergerak

  • Stesen Komuter Petaling - 2 minit memandu
  • Stesen LRT Sri Petaling - 4 minit memandu
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Restoran New Sea View - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Koong Woh Tong - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Nando's - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Pearl Kuala Lumpur

Mewah bagi hotel berdekatan Stadium Nasional Bukit Jalil
Pertimbangkan penginapan di The Pearl Kuala Lumpur dan manfaatkan kedai mudah beli, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan tempatan dan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan dan tempat simpanan bagasi
  • Hartanah bebas asap rokok, dewan tari-menari dan perkhidmatan rencam
  • Kedai hadiah, dewan bankuet dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 555 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Langsir/tirai gelap terus, selipar dan bilik kalis bunyi
  • 50-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: MYR 35 untuk orang dewasa dan MYR 25 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe 5
  • Executive Lounge

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 14 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 24 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1997
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Selipar

Hiburan

  • TV LCD 50-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: MYR100
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: MYR100

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 200 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira MYR 35 untuk dewasa dan MYR 25 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar masuk awal: MYR 100 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: MYR100 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Kanak-kanak di bawah umur 11 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Pearl International
International Pearl Hotel
Pearl Hotel International
Pearl International
Pearl International Hotel
Pearl International Hotel Kuala Lumpur
Pearl International Kuala Lumpur
Pearl Kuala Lumpur Hotel
Pearl Kuala Lumpur
The Pearl Kuala Lumpur Hotel
The Pearl Kuala Lumpur Kuala Lumpur
The Pearl Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah The Pearl Kuala Lumpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The Pearl Kuala Lumpur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Pearl Kuala Lumpur?

Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di The Pearl Kuala Lumpur?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak MYR100 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Pearl Kuala Lumpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak MYR100.

Di manakah terletaknya The Pearl Kuala Lumpur?

Terletak di Taman United, hotel ini sejauh 2.7 mi (4.3 km) from Mid Valley Megamall dan 2.8 mi (4.6 km) from Stadium Nasional Bukit Jalil. The Gardens Mall dan Arena Axiata juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Komuter Petaling sejauh 21 minit berjalan kaki dan Stesen Komuter Jalan Templer sejauh 25 minit berjalan kaki.

The Pearl Kuala Lumpur Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 153 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 47 daripada 153 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 55 daripada 153 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 153 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 153 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Zamzuri

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

fazli, Tapah,Perak

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel yang bagus dan sangat baik.....
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

MOHD HALIMY, Taiping

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Menarik dan selesa

Sangat sesuai penginapan utk keluarga n perseorangan.. Selamat dan mudah access

10/10 Cemerlang

B

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Willy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sanitation is a problem. We found two cockroaches in the room - one in the bathroom and one crawling on the bed when we are sleeping. There are ants on the table as well.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

NG

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Please revamp and purchase new towels.

Other than spacious, i think the hotel got to renovate; the toilets are so chipped, iron railings loose, towels grey, bedsheets smells. It is more like a motel than hotel.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

4/10 Lemah

Ali

Menginap 2 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Tan Phaik

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

MARILYNE

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Love this place! The room is spacious, and the bathroom is very nice. They served good /varieties for breakfast buffet. We stay for business purposes, the place is located on the busy main road of Klang Lama, close to shopping mall (midvalley) but it is okay since we did not drive.. overall, good hotel and would come again
Menginap 2 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Jazzie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2021

6/10 Boleh diterima

PM, Australia

Mengembara bersama pasangan
Location is great with shopping and food within close proximity. We requested that two items in the room be attended to. locked Safe and toilet issue nothing was done.
Menginap 5 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 10 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Sk

Mengembara bersama keluarga
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Yang

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
After decoration, pearl international is my best selection!
Menginap 2 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Although the hotel's staff were friendly and helpful, its cleanliness and general physical condition left much to be desired. Upon checking into the room, a used cotton bud was found atop the television set, and a layer of dust on the switchboard behind the beds. Housekeeping next morning also missed a tiny (albeit noticeable) ball of thread in the middle of the room. The level of regard shown for cleanliness in this place was therefore, tellingly poor. What's worse was the cafe at which breakfast was served. There, certain corners were littered with food scraps and many tables were left uncleared in spite of available wait staff being nearby (specifically on 24 Nov 2019). A rat was also seen scurrying into the kitchen from the dining area (and back!) on one of the mornings, triggering a somewhat tepid explanation from one of the staff: the rat might have been stirred up by the ongoing renovation works around the hotel. I had fond memories from 20 years back staying at The Pearl, but am sorely disappointed at the sorry state the hotel has fallen into. The Management ought to seriously examine how a once-gleaning establishment has become no better than a roadside motel, and take steps to clean up the hotel, and its act.
Menginap 3 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
比較殘舊
Menginap 1 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 6 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Chung-Hsuan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

是一個有一點歷史的旅館,但是服務跟環境很不錯

這是一個有一點歷史的旅館,在許多小細節都可以看的出來,但是整體環境很乾淨,房間裡每個角落/浴室都整理得很好。酒店的工作人員服務態度很好很專業,國際旅客也可以放心。 酒店的樓下及隔壁便是shopping mall ,買東西/吃東西都很方便。唯一我比較不喜歡的是他的餐廳,感覺比較吵雜。
Menginap 2 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The locality is near to express way and it is easy to get there and get out of KL. The hotel is surrounded with many eatery. The only set back is that it does not have big shopping centre around and need to travel a distance downtown.
Menginap 2 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Premila, Sg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Ok

Once again the hot water wasn't working well. Water was lukewarm and early morning there was no hotwater. I always stay there because they have a bathtub in their rooms but after staying twice in 2 weeks, quite disappointed. Wont be staying there again next week.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Premila, Sg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Preferred hotel in kl always

The hot water wasn't hot at all. Other than that was ok
Menginap 1 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
泳池設施陳舊、破損未修補,池邊地面多沙粒 房間有兩天沒有熱水供應洗澡..............................
Menginap 5 malam pada Apr 2019