Signature Hotel at Bangsar South

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Universiti Malaya

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Signature Hotel at Bangsar South

Executive Suite | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Pintu masuk hartanah
Koridor
Meja sambut tetamu
Koridor

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM180
RM223 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (With Window)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Twin Room (Without Window)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Without Window)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King) (Without Window)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
  • 27 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Kuala Lumpur, Signature Hotel at Bangsar South berada di pusat bandar raya. Mid Valley Megamall dan Berjaya Times Square disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Taman KLCC dan Batu Caves. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil atau Stadium Merdeka.
Peta
B-10 Pantai Business Park, Off Jalan Pantai Baru, Kuala Lumpur, 59200

Tempat berdekatan

  • Universiti Malaya - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Mid Valley Megamall - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 4 min memandu - 3.4 km
  • Berjaya Times Square - 7 min memandu - 6.8 km
  • Menara Berkembar Petronas - 8 min memandu - 8.0 km

Bergerak

  • Stesen LRT Kerinchi - 4 minit berjalan kaki
  • Mid Valley - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Ali Cafe Tomyam Seafood - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Haslam - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Servery - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Kedai Makan Pak Ya - ‬4 min berjalan kaki
  • Stars Cafe

Tentang hartanah ini

Signature Hotel at Bangsar South

Hotel berdekatan Mid Valley Megamall
Signature Hotel at Bangsar South menyediakan kemudahan seperti salun rambut dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), dewan bankuet dan lif
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, tempat simpanan bagasi dan 1 bilik mesyuarat
  • Hartanah bebas asap rokok, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Signature Hotel at Bangsar South mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan tab mandi atau pancuran
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah; tempahan diperlukan
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (MYR 8 sehari)

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2015
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: MYR 50.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: MYR 8.00 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Hartanah juga dikenali sebagai

Signature Hotel Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel Bangsar South
Signature Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Bangsar South
Signature At Bangsar South
Signature Hotel at Bangsar South Hotel
Signature Hotel at Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel at Bangsar South Hotel Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Signature Hotel at Bangsar South mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Signature Hotel at Bangsar South?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Signature Hotel at Bangsar South pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 180.08, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Signature Hotel at Bangsar South?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak MYR8.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Signature Hotel at Bangsar South?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Signature Hotel at Bangsar South?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Signature Hotel at Bangsar South?

Terletak di tengah-tengah Kuala Lumpur, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Universiti Malaya dan Mid Valley Megamall. Kuala Lumpur Sentral adalah 1.9 bt (3.1 km) jauhnya. Stesen LRT Kerinchi hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen LRT Universiti sejauh 16 minit berjalan kaki.

Signature Hotel at Bangsar South Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 55 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 55 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 55 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 55 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 55 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Christian

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid if you can

Booked this place for one night because of proximity to Pantai Hospital. Very disappointing. TV service was not working and hotel staff was unconcerned when advised. Generally, staff was not friendly and welcoming and seemed to have no idea of what customer service is about. Room itself was sparsely furnished, providing only the most bare essentials. Check-in took a very long time to process and staff appeared unsure of what they were doing. Will never make the mistake of staying there again.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Sheena, kl

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was just ok to me.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tiada tempat parking khas untuk pelanggan dan bunyi bising di waktu pagi.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Berpuas hati

Berpuas hati

4/10 Lemah

Saraspathy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tv not working No safe Tap and towel holder broken Worst experience was when water supply was stopped while husband was having a shower. When supply resumed we had thick rusty chocolate water coming in and it stained sink and toilet!!!
Menginap 4 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Venkatramanan

Menginap 2 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

WPY

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Make sure your room is clean enough before letting your customer to check in eventhough you're in rushing.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

Fuzie, Melaka

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The management should improve the cleanliness of the hotel and surrounding area and also the facilities.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok for family..or solo travel
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Ismail

Sukakan: Kebersihan
Air cond problem manternance not coming
Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Lee

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Near toLRT station

Bedsheet and blanket had strange smell
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

ABDULLAHI ABUBAKAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very Good

The experience was quite exciting and pleasing, I look forward to more of such experience in the future
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Mansor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Roszita, Bangi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Need improvement on room housekeeping bcoz on my experience stay here 4d3n not quite proper housekeeping. Anyway Nice and worth it to stay here.
Menginap 3 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Vidhya, Malaysia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I could not access to my room as the card was unable to open the door. The receptionist Ms. Atikah was very helpful inspite attending the receptionist task all alone. After 40 minutes we had resolved the matter and we were given a better room. However the cleaniness of the pillow cases and toilets need to be taken cleaned. Room services were required for few times and upon constant request only the rooms are cleaned. I think the service and cleaniness of the rooms need to be emhanced.
Menginap 3 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

AIK SIONG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Syakirah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Good

Friendly staffs, good hospitality
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

TAN

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Okt 2018