Oasia Suites Kuala Lumpur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Menara Berkembar Petronas

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Gim
  • Penyaman udara
  • Restoran
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM251
RM281 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Nov - 26 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Premier Suite, 1 Bedroom

9.4 daripada 10
Luar biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
  • 62 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 2 Bedrooms

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
  • 71 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premier Suite, 2 Bedrooms

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
  • 78 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Raja (King)

One Bedroom Premier Suite

  • Boleh menampung 2

Two Bedroom Junior Suite

  • Boleh menampung 3

Two Bedroom Premier Suite

  • Boleh menampung 4

Superior Room

7.4 daripada 10
Baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Studio

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
  • 39 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Studio

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
  • 52 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

  • Boleh menampung 2

Studio

  • Boleh menampung 2

Studio Triple

  • Boleh menampung 3

1-Bedroom Suite

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 10, Lorong P Ramlee, Kuala Lumpur, 50250

Tempat berdekatan

  • Menara Kuala Lumpur - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pusat Beli-belah Suria KLCC - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Berkembar Petronas - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman KLCC - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen LRT Masjid Jamek - 2 minit memandu
  • Stesen Monorel Raja Chulan - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Lemon Garden Cafe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪HAN Modern Korean Grill - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Elegant Inn 雅轩 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Lemon Garden 2 Go - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪SugarBun Borneo Asian Food - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Oasia Suites Kuala Lumpur

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat Beli-belah Suria KLCC
Berdekatan Menara Berkembar Petronas dan Taman KLCC, Oasia Suites Kuala Lumpur menyediakan teres, pencucian kering/dobi dan gimnasium 24 jam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi, dewan sambutan dan 1 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 247 bilik disertakan dengan keselesaan seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi berkongsi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 42-inci TV LED dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: MYR 48.60 untuk orang dewasa dan MYR 27 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 33 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi berkongsi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LED 42-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Nama yang terdapat pada tempahan mestilah sepadan dengan nama pada pengenalan diri bergambar yang dikemukakan semasa mendaftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 6 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MYR120.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 100.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 48.60 untuk dewasa dan MYR 27 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: MYR 120.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Oasia Suites Kuala Lumpur
Oasia Suites Kuala Lumpur Hotel
Oasia Suites Hotel
Oasia Suites
Oasia Suites Kuala Lumpur Hotel
Oasia Suites Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Oasia Suites Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Oasia Suites Kuala Lumpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Oasia Suites Kuala Lumpur?

Setakat 24 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Oasia Suites Kuala Lumpur pada 25 Nov 2025 bermula serendah RM 250.75, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Oasia Suites Kuala Lumpur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Oasia Suites Kuala Lumpur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Oasia Suites Kuala Lumpur?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Oasia Suites Kuala Lumpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Oasia Suites Kuala Lumpur?

Terletak di Golden Triangle, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Hutan Simpan Bukit Nanas, Menara Berkembar Petronas dan Menara Kuala Lumpur. Pusat Beli-belah Suria KLCC dan Pavilion Kuala Lumpur juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Monorel Raja Chulan sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Monorel Bukit Nanas sejauh 8 minit berjalan kaki.

Ulasan

Oasia Suites Kuala Lumpur Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 473 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 343 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 101 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 57 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 1002 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
After a rather unfortunate experience during our first night on 6/6/25 in Room 1912, we were pleasantly surprised by how much things turned around the following night. Our stay on 7/6/25 in Room 1111 was a completely different and much more comforting experience. The room, while not offering the best view, was clean, cozy, and provided a much-needed sense of relaxation. A special mention must go to the receptionist, Linda, who truly made a difference. Her kind and empathetic approach, along with her sincere apologies for our earlier experience, helped us feel heard and reassured. She consistently checked in to ensure we were comfortable and her thoughtful demeanor played a key role in improving our overall impression. Although the beginning of our stay was less than ideal, the professionalism and hospitality we experienced on the second night more than made up for it. We appreciate the effort made to turn things around and left feeling much more satisfied. Thank you for the attentive service and for making our stay end on a positive note!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Check-in was fine, but the room was a complete letdown. It stank of rotting carpet and damp wood — the smell hit immediately and was unbearable. The shower was barely usable, with a broken pipe between the shower head and rain shower. On top of that, the washing machine was banging violently — clearly suffering from faulty bearings, belt, and suspension. It was loud, unstable, and honestly felt dangerous. Our first night on 6/5/25 was a nightmare. One receptionist — an Indian gentleman — was left alone to manage a queue of guests under obvious pressure. Despite being under high stress, he remained calm and professional and resolved my issue efficiently. Full credit to him. Meanwhile, another staff member in a black jacket stood by doing absolutely nothing, even after finishing with another guest in the café. The hotel seriously needs to sort out its maintenance issues and train/support its staff better. This experience was far from acceptable.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
During my recent stay, I was thoroughly impressed by the exceptional hospitality and professional service extended by the staff—particularly Linda at the front office and Zul, the bellman. Linda’s warm demeanor and attentive care created a welcoming and personalized experience from the moment I checked in. Zul’s courteous assistance and genuine friendliness reflected the high standards of service this establishment upholds. The room itself exceeded expectations—meticulously clean, thoughtfully arranged, and boasting a truly breathtaking view that made my stay even more memorable. I was fortunate enough to stay in Room 1706, and I must say, it quickly became my favorite; its ambiance and comfort made it feel like a perfect retreat. One highlight worth mentioning is the washing machine, which worked flawlessly this time, adding extra convenience to my stay. It’s the little things like this, when functioning well, that truly enhance the overall experience. All in all, this hotel continues to impress with its combination of stellar service, pristine accommodations, and thoughtful amenities. I look forward to returning soon.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Front Office Linda and bell men Zul always making every guest felt at home!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 11 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great staff like Ashreeq, Arrifin, Linda n one more Indian lady i cant recall her name. They r very attentive n pro in thier job. Check in great Room cleanliness great
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ping Sin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Sam Shahram

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in experience no good - the indian male reception not friendly, onlybissue 1 key for 2 adults booking. Upon my queries, he replied one key is inside the room. It is very shocking to me, how can my room key was placed inside the room prior to my check in? What if someone took the key and open my room intentionally? Where is the safety n security measure for your guest who checked in? - should put someone like Ms Linda at reception to avoid all these happening. The act of the male receptionist is very alarming. Nevertheless, Ms Linda save the day n quick recovery. Ms Linda has attention to details on what is my preferences everytime im checking in. Rooms is very clean this time , but no coffee cup, washing machine isnt extract n drain water properly. Again, towel are with many long hairs , plz check ur laundry provider …
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Thien Hin

Menginap 8 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Thien Hin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

NOT Far East standard but friendly front office.

- breakfast on 9 jun 24 not worth for RM 47 per person - the indian cooks with groomy and unfriendly attidude, “hey im not eating for free ok” - no safe box in suite room - towel with blood stain n dirt , even they deliver the new one also the same with big patch of stain. - no drinking glass and cup in suite room - no kitchen towel for suite room - no hand towel in suite room - air cond filter full with dust - window glass at bed room and living with previous guest smudges and “cross ✝️” drawn with saliva i believe …..haunted??? - the young chinese gentlement checked me in asked”r u first time checking here?” Thought the system will prompt with nunber of nights stayed before? Not a big deal for me but may be signficant for status craving person.. fruits for thought - the “0” extension , no one answering at 7pm (7 jun 24) - no drinking water in suite room - sound proof very poor , disturbed by next door bed room night activities - room not make up until 5pm despite informed at 10am ish - very friendly front desk staff and bellman EXCEPT the bell man during my checked in 7 jun 24 around 7 pm, the young guy with moustche saw me with alots of heavy bag bur dosent even ask if i need any help.. instead he offer his assistance to westerner, still have this type of segregation? Btw i never stingy on my tips. - very astonish n wonderful view of kl tower and scenaries… - room is clean except all towels with big stain end up i using mynown towel and use pool towel from hotel
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Menginap 4 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Michelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Decent stay. Many eatery around.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Osmera

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terbaik, tahniah
Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Feeling like stay at home

Comfortable , easy check in, accessible.
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Thien Hin

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Jedd

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was beautiful. Staff incredibly friendly. Pool and gym facilities are great.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Tamara

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Zimmer war generell schön, was etwas schade und unschön war, ist dass sich unser Fenster nicht richtig schließen lassen konnte & so doch einer Lärm in das Zimmer kam, obwohl wir im 29. Stock waren. Das Personal am Empfang kam etwas genervt rüber und wollte uns gewisse „Upgrades“ schön reden, was wir allerdings nicht wollten. Insgesamt war der Aufenthalt aber völlig in Ordnung.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Gilles

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent endroit! Personnel seviable et à l'écoute. Grande chambre propre et confortable. Bien positionné! Service au chambre impeccable. Piscine propre. Bon buffet disponible à un coût raisonnble. Félicitations pour cet établissement. Je le recommande.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kieran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 13 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Denise van

Sukakan: Kemudahan
Ruime studio met veel voorzieningen zoals wasmachine, keuken en koelkast. Op het oog schoon, maar qua hygiëne achterstallig onderhoud en weinig oog voor detail. Overall te duur voor wat het is in vergelijking met andere opties in KL.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
This was my 5th time staying there. Good that the area around the pool has finally been fixed. Its not the smartest or the best equipped hotel and it is tucked away but its a great location if you don't mind A short walk and its very reasonably priced. Very clean, and polite staff. The kitchen and washer/dryer in room are great, though the kitchen equipment sparse. Maybe more than 2 of everything? 2 spoons, 2 cups, 2 plates, 2 glasses etc.
Menginap 13 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
great location desk staff very helpfull
Menginap 4 malam pada Okt 2025