OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Kuala Lumpur dengan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel





Ulasan
4.8 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room, 1 Bedroom, Private Bathroom

Standard Double or Twin Room, 1 Bedroom, Private Bathroom
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Wi-fi percuma
9.2 daripada 10, Hebat, 184 ulasan
Harga ialah RM289
RM322 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Nov - 28 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

83, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100
Tentang hartanah ini
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel
Hartanah serupa

Real Point Suites at Times Square
Real Point Suites at Times Square
- Di pantai persendirian
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
4.8 daripada 10, 3 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: MYR 50.00 sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail Hotel
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace
Oyo 105 Sabrina Golden Palace
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel Kuala Lumpur
Soalan lazim
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Ulasan
Ulasan
4.8
5.0/10
Kebersihan
5.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8 Jan 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very lousy and dirty hotel.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
4/10 Lemah
MUDASSAR
30 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MUDASSAR
Menginap 3 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
sharad
15 Okt 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good place to stay if solo. Rooms so so
sharad
Menginap 1 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
Siti Jamaliah
6 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Siti Jamaliah
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
20 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
超爛超髒服務不好又坑
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Muhammad
18 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muhammad
4/10 Lemah
Glenn, Toronto
18 Mac 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Disappointed
Glenn
6/10 Boleh diterima
Lijuan
1 Dis 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
No water & electricty
Lijuan
6/10 Boleh diterima
JAEUK
20 Nov 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not good
JAEUK
10/10 Cemerlang
Goh
13 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
:)
Goh
4/10 Lemah
Rei, 香港
12 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
安かろう悪かろうの良い例
Rei
6/10 Boleh diterima
Mei
8 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Poor
Mei
2/10 Teruk
vincent, penang malaysia
26 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dirty filthy noisy crampy room
vincent
2/10 Teruk
Shahidul, Dhaka, Bangladesh
16 Jul 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One of my worst experiences
Shahidul
2/10 Teruk
lee, 전주
10 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
이곳에서 하루 최악
lee
2/10 Teruk
kiva
3 Jul 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
根本就是一家骗子酒店,完全显示是黑店。
kiva
6/10 Boleh diterima
Dasol
7 Jun 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
접근성의 숙소
Dasol
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Jun 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
圖片沒真的
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
30 Apr 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
different from picture
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Abdullah Al, Bangladesh
19 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan
Need to increase breakfast items
Abdullah Al
6/10 Boleh diterima
Lina
5 Apr 2016
Lina
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great experience in an excellent hotel
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
mohd, indonesia
3 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Feel great and will be back here again
mohd
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik










