Phu Dahla Residences

Hartanah 4.0 bintang
Hotel gunung dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Krabi dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM343
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Dis - 21 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
2 bilik tidur
2 bilik mandi
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
  • 32 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
Peti sejuk beku
  • 32 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
Peti sejuk beku
  • 32 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
Peti sejuk beku
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
2 bilik tidur
2 bilik mandi
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
  • 50 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
Peti sejuk beku
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
216 Moo 3, Ao Nang, Muang, Krabi, Krabi, 81180

Tempat berdekatan

  • Stadium Tinju Ao Nang Krabi - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Ao Nang - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Pasar Malam Landmark Ao Nang - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Hospital Wattanapat - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Pantai Nopparat Thara - 2 min memandu - 1.2 km

Bergerak

  • Krabi (KBV-Lapangan Terbang Antarabangsa Krabi) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Kodam Kitchen - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Wave Bar @ Holiday Inn Resort Krabi - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Baan Thai Food - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Kokotel Krabi Oasis x Shabu2you - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪4Sis pizza - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Phu Dahla Residences

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Ao Nang
Pertimbangkan penginapan di Phu Dahla Residences dan manfaatkan taman, pencucian kering/dobi dan gimnasium. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • 1 bilik mesyuarat, hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Kakitangan berbilang bahasa, bantuan pelancongan/tiket dan skuter sewa
Ciri-ciri bilik
Kesemua 70 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi dan syampu
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro dan peti sejuk beku

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik pantai (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan skuter/basikal berenjin

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Penyejuk beku
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang tamu
  • Sabun basuh baju

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Restoran

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB1200.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: THB 2000.0 setiap penginapan, sepenginapan
  • Deposit kerosakan sebanyak THB 2000 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: THB 1200.0 sehari
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 133/2564

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Phu Dahla Residences
Phu Dahla Krabi Residences
Phu Dahla Residences Hotel
Phu Dahla Residences Krabi
OYO 776 Phu Dahla Residences
Phu Dahla Residences Hotel Krabi
CAPITAL O776 Phu Dahla Residences

Soalan lazim

Adakah Phu Dahla Residences mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 10:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Phu Dahla Residences ?

Setakat 27 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Phu Dahla Residences pada 20 Dis 2025 bermula serendah RM 343.17, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Phu Dahla Residences mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Phu Dahla Residences ?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Phu Dahla Residences ?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Phu Dahla Residences ?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Phu Dahla Residences ?

Terletak di Ao Nang, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Stadium Tinju Ao Nang Krabi, Pantai Ao Nang dan Pantai Nopparat Thara. Pasar Malam Landmark Ao Nang dan Hospital Wattanapat juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Phu Dahla Residences Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 43 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 43 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 43 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 43 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 43 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Lluis

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelentes habitaciones calidad/precio

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Miss

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Charlotte

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Appartement bien placé fonctionnel et au calme En revechance linge de maison pas top
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Ok

Fint hotell til prisen. Bra basseng og ok treningsstudio. Ganske dårlige til å vaske rommene, reier kun opp senger og gir ut nye håndkler i ny å ne
Menginap 9 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Rune

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Oskar

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Vincent

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 9 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Elvira

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Please dont waste your time with this place, you are playing the lottery in staying in a room that has sewege issues and the smell overtakes the room. We even had our electricity go and thought it was the whole hotel, nope it was just our room and we only had the ac running when the breakers got set off. First day we found hairs all over our sheets, not ours, loose eyelashes stuck to the phone and a rash I still have on my back legs from sleeping in the sheets even after they got changed. The cleaning ladies are sweet but the cleanliness is failing in so many ways. We gagged everyday from the sewer smell in our washroom, made it impossible to trust where we stayed and since everything was booked up we had to stick it out. Never again returning to this place. The service desk girl was super sweet but unfortunately the cleanliness left me with such a bad experience, even though it is a newer build.. the floors have water damage in the rooms, the fixtures are rusting and the place really does need better upkeep.
Menginap 7 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Menginap 9 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Lawrence

Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Sylvie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sinceraly good
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Umut

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
We stayed 4 nights in Krabi in this Residence. First 2 night we had a room at the ground floor, which feel us very unsafty. Rooms in higher floors have also some view. The other 2 nights in floor 5 let us feel much better. If you are someone who is picky and like some hygenic european standards i would recommend something else.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Victoria

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at Phu Dahla were really helpful and friendly throughout my stay. If I ever had any issues, they were quick to try and resolve them and help. Very accommodating. The pool area is really lovely, although sun loungers are limited so I’d recommend going down when the pool opens at 10am to grab one if you wish to spend the day there. They provide towels at reception. I did find that some days my room wasn’t cleaned even though I put the sign on the door and cleaning was very basic. The room is spacious, pretty basic, but having a big fridge/microwave is handy and separate areas of the room. Some days I had work to do, so this was a nice environment to be in, not just a bed to sleep in. It’s important to note that I only paid on average about £36 a night and this was in high season - so considering what I paid, I felt this was excellent given some places charge triple the price for the same standard. Very easy to hire a motorbike, get a taxi or transfer from the hotel down to the main road too which is also only a 10-15 minute walk. I would definitely stay again when I return in future. Thank you Phu Dahla for your lovely hospitality!
Menginap 16 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Paulo Henrique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Rikesh

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
The property location is good is either 5 mins taxi ride away from Ao nang or 20 min walk. We had a family 2 bedroom room which was good size although one of the rooms was so small the suitcase had to be open in the living room. The rooms were clean to a very good standard they came equipped with a fridge and small kitchen area. My only gribe would be between four of us we only had one key and hotel staff would not give us another one which was annoying. Other than that hotel was in a decent location to get to Ao Nang, there really nothing around the hotel area for food or drinks and convenience stores wise. I would book the room again as it is value for money compared to hotels on Ao Nang beach. Using the grab app taxi were around 85 bhatt each way.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Anthony

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

matthew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Breanna

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

This location is great!

The first floor room I had was extremely dirty with stains on floor, walls, and the couch; however, the upgraded room I had before was perfect, except Wi-Fi. BUT... the rooms do look exactly like the photos; very modern.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Breanna

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Would book again because of price and modern room

Upon checking in, everything was a breeze; however, beware that you will be told your room stay is only for the first floor in which these rooms are dirty. For an upgrade, by paying more, you can have a room on a higher floor which is much cleaner and enjoy the views. The overall decor of the room was exceptionally nice and comforting. Everything is within walking distance and tours booths are down the entire street. You'll also notice that several other hotels you thought about staying at are on the same street too. The Ao Nang night market is less than 3 minutes away and you can enjoy some authentic Asian and south east Asian food with musicians and a fire show. The male receptionists were extremely nice and aided in accepting my delivery packages and ensuring I was comfortable during my stay. I would stay here again. The only reason I gave a low rating was due to my last two extended stay days when I switched rooms from the 6th floor to the first. They wanted to charged me 2x as much to keep the room for two more days, so I decided the first floor would be fine since I am leaving soon. Also, I was charged for dirt on the towel $15.00 because a speck of a stain wouldn't come out. You will charged for any dirt they considered to be stained; however, some of the towel and pillow covers had stains on them, so I am assuming they reuse the towels that do not appear that much dirt on them, but they still charged me $15 for my towel. Also, the Wi-fi was terrible for me.
Menginap 6 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Michele

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lots of aunts and limited offering. Njj oh restaurants
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Aleksi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Yu crystal

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place was quiet. had amazing view, at least in my room and I loved it so much, we kept extending our stay from 2 days to 5. The area is also very nice, about a 15 walk to the beach, fire shows, foods, shops and nightlife. The people who worked there are really nice and the pool is stunning and pretty decent gym. Will definitely come back here if we are in Krabi again
Menginap 3 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Magnus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lækkert værelse og flot pool

Vi havde et dejligt ophold på Phu Dahla. Værelset var flot og der var en lækkert pool, men fitnesscenteret var elendigt, så lad vær med at brug det.
Menginap 3 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

luke

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad
Menginap 2 malam pada Mac 2024