Abad Metro

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kanayannur terdapat teres atas bumbung dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Abad Metro

Lobi
Dewan bankuet
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
TV, pendiangan
Kemudahan hartanah

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
TV
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
TV
Peralatan tempat tidur premium
Katil sofa
  • 46 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rajaji Road, Off. M.G. Road, Ernakulam, Kanayannur, Kerala, 682035

Tempat berdekatan

  • Marine Drive - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Istana Bolgatty - 7 min memandu - 4.6 km
  • Pasar Rempah - 16 min memandu - 11.7 km
  • Istana Mattancherry - 17 min memandu - 12.4 km
  • Pantai Fort Kochi - 18 min memandu - 14.1 km

Bergerak

  • Stesen Metro Lissie - 4 minit memandu
  • M. G. Road Station - 10 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antrabangsa Cochin (COK) - 61 minit memandu

Restoran

  • ‪Seapark Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪KSRTC Bus Stand - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Pandari's Biriyani - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Canopy Coffee Shop - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Abad Metro

Hotel terletak di Ernakulam Tengah
Pertimbangkan penginapan di Abad Metro dan manfaatkan teres atas bumbung, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti rawatan Ayurveda atau urut. Restoran di tapak, Down Town, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan dewan sambutan
  • Lif, bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Abad Metro memiliki sentuhan bermakna seperti pendiangan dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan harian tersedia dengan bayaran: INR 250 hingga 1,000 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Down Town

Aktiviti menarik

  • Beli-belah

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Spa

  • Rawatan Ayurveda
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 500 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap orang dewasa: INR 1250.00
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap kanak-kanak: INR 500.00 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi sarapan: kira-kira INR 250 hingga 1000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1160 setiap kenderaan
  • Bayaran katil bayi: INR 500.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Harap maklum: Bagi menurut undang-undang tempatan, tiada alkohol akan disediakan di hartanah ini pada hari pertama setiap bulan.

Perkara yang kami harus menyebut

Fi untuk makan malam gala Malam Krismas mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 24 Disember
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember

Hartanah juga dikenali sebagai

Abad Metro
Abad Metro Cochin
Abad Metro Hotel
Abad Metro Hotel Cochin
Hotel Abad Metro Kochi (Cochin), India - Kerala
Abad Metro Hotel Kochi
Abad Metro Hotel
Abad Metro Kochi
Hotel Abad Metro Kochi
Kochi Abad Metro Hotel
Hotel Abad Metro
Abad Metro Hotel
Abad Metro Kanayannur
Abad Metro Hotel Kanayannur
Abad Metro Hotel
Abad Metro Kanayannur
Abad Metro Hotel Kanayannur

Soalan lazim

Adakah Abad Metro mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Abad Metro?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Abad Metro?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Abad Metro?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Abad Metro memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1160 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Abad Metro?

Terletak di Ernakulam Tengah, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Mahatma Gandhi Road, Centre Square Mall dan Sri Ramakrishna Advaita Ashrama. Marine Drive dan Galeri Seni Dewan Durbar juga dalam jarak 1 bt (2 km). M. G. Road Station sejauh 10 minit berjalan kaki dan Maharaja's College Station sejauh 11 minit berjalan kaki.

Abad Metro Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 11 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 11 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 11 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 11 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 11 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Thomas, United Kingdom

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best Hotel at best location

I have been to Kochi for business purpose and stayed at this Hotel for almost a month. I’m so impressed with this hotel and best thing I liked is the location, so convenient to go to any part of thie city from there. All staffs were friendly and helpful especially manger Mr Binoy. I’ll never forget the smiling face of Mr Raseel, Geoji and Anup who were at the front desk always willing to help you .The food was very good and appreciate the hospitality of the restaurant staff especially Mr Ravi. Rooms are all clean and well maintained. Really I would prefer to go back to the same place next time I’m in Kochi . Thanks. Dr Thomas Oommen, UK
Menginap 12 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

jerome, bangalore

Sukakan: Kebersihan

Decent enough but not real value for money

It was ok and decent.not great value for money .The washroom had water problems wHich was an inconvenience.otherwise things were fairly ok
Menginap 1 malam pada Apr 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

6/10 Boleh diterima

Kunal, Mumbai

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Feedback

Room comfortable but House keeping wanting.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

World has changed. These guys haven't realised it

Pros: Location; very close to the MG Road. Clean Cons: Old furniture, under-staffed, and don't provide the basics. Need water at 8 pm? Call 6 times. Need anything else at 8 pm? Call a few more times. Thinking of a hot shower at 5 am? Stop kidding, wait till around 6 or 7.

6/10 Boleh diterima

Tintu, Cherian

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Nice location

Overall good.Booked 2 Standard Double Bedrooms. Stayed just a night. Asked for free wifi service which is included with the package and they told they will send the concerned to the rooms for the wifi registration and we waited for around 2 hrs in the room. Haven't received. Little sad about the service. Thanks.

8/10 Baik

L, Chennai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recommended

Good Hotel. Value for money

6/10 Boleh diterima

김효석, 대한민국

펀리한 위치

버스스텐드와 가깝다는 것을 제외하면 그리 추천할 만한 조건은 없음 지저분하지는 않음

2/10 Teruk

Nicole

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst Service Experienced in India

The manager of the motel was so incredibly rude, I don't know how he managed to obtain a position there. I had just taken a 24 hour bus ride from Hampi and requested that they leave me and my boyfriend alone while we relax. But the manager continued to hassle us by door and phone over us showing a print out version for the booking made online, even though he had evidence of it. The kitchen staff were rude and the food was awful. The room itself was also awful. The floor shook due to a loud humming noise, we couldnt open the windows and the bathroom was dirty. So rude, worst experience in a motel.

6/10 Boleh diterima

Matt, Dubai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

value for money

The management philosophy of Abad was apparent around the property. Despite being spartan, the rooms were neat with clean sheets and toilets. Housekeeping and room service were appropriately responsive.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan

An OK budget hotel

The original room offered was pretty unpleasant with a scratched and dirty toilet seat, paint flaking off the walls, damp, mouldy patches in the bathroom, a window with frosted glass, so no view...reception were unable to offer an alternative. I requested to see the manager and was told he was unavailable. An hour later I passed reception and saw the manager - I showed him the photos I had taken of problems in the original room and he immediately offered me an alternative - he also arranged for the toilet seat to be changed in the original room while my moved my luggage to a much better room - don't settle for a substandard room - it's worth complaining if necessary.