Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Aparthotel Waidmannsheil





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Apartment, 2 Bedrooms, Balcony (excl.cleaning fee 150,00 EUR + tourism fee)

Apartment, 2 Bedrooms, Balcony (excl.cleaning fee 150,00 EUR + tourism fee)
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Apartment, 1 Bedroom, Balcony (excl.cleaning fee 98,00 EUR + tourism fee)

Apartment, 1 Bedroom, Balcony (excl.cleaning fee 98,00 EUR + tourism fee)
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Salzburgerplatz 13, Kaprun, Salzburg, 5710
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.55 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 15 tahun.
- Fi pembersihan: EUR95 setiap penginapan, sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 20 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos telah menunjukkan bahawa terdapat pengesan asap di hartanah
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Mata air panas boleh diakses dari 9:00 hingga 22:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Austria. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Aparthotel Waidmannsheil
Aparthotel Waidmannsheil Apartment
Aparthotel Waidmannsheil Apartment Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Kaprun
Waidmannsheil Aparthotel
Waidmannsheil Kaprun
Waidmannsheil Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Apartment
Aparthotel Waidmannsheil Apartment Kaprun
Soalan lazim
Aparthotel Waidmannsheil Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
3 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
laila
Mengembara bersama keluarga
6 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
laila
Menginap 4 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Alan
Mengembara bersama keluarga
26 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Big thumbs up
Alan
Menginap 7 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Nina
Mengembara bersama keluarga
9 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nina
Menginap 4 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
won bo
Mengembara bersama keluarga
17 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
won bo
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
mansour
30 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mansour
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Frank
29 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frank
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Heine
9 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heine
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
adel
6 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ŰŹÙŰŻŰ© ÙÙŰčۧ Ù Ű§
adel
Menginap 3 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Mohammed
3 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mohammed
Menginap 5 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Carlos, Argentino
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlos
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice !
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Bosse
2 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KaprunpÀrlaÄ
Bosse
Menginap 6 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
911nut
1 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay May 2018
911nut
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Jennefer
28 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jennefer
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Tommy, Katrineholm
2 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kaprun!!
Tommy
10/10 Cemerlang
FIRAS
15 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FIRAS
2/10 Teruk
Timothy, Exeter, UK
4 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Intimidating and insecure!
Timothy
10/10 Cemerlang
Hillary
29 Mei 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great location
Hillary
10/10 Cemerlang
lINDA, Riga
7 Nov 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik