The Blue House, Oldest Guest House

Hartanah 3.0 bintang
Hotel mesra keluarga dihubungkan dengan pusat konvensyen di Jodhpur dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Blue House, Oldest Guest House

Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, lautan
Halaman dalam
Bahagian dalam
1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Lobi

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Honeymoon Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
  • 43 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Moti chowk Dabgaron Street, Nai Sarak, Jodhpur, Rajasthan, 342002

Tempat berdekatan

  • Jam Ghantaghar - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pasar Sojati Gate - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kubu Mehrangarh - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Jaswant Thada - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Istana Umaid Bhawan - 5 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Stesen Jodhpur Junction - 15 minit berjalan kaki
  • Jodhpur (JDH) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Sai Samosa - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jhankar Choti Haveli - ‬1 min memandu
  • ‪Suncity Spices - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Blue Bird Cafe and Restaurant - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Namaste Cafe - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

The Blue House, Oldest Guest House

Mesra keluarga bagi hotel dihubungkan dengan pusat konvensyen
Di The Blue House, Oldest Guest House, anda boleh menantikan teres atas bumbung, pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe. Pengembara aktif boleh menikmati kemudahan seperti berbasikal dan menunggang kuda di hotel ini. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut atau rawatan badan. Restoran di tapak, MAMA ROOF TOP, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan pemandangan lautan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sewa basikal dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, dewan sambutan dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir, katil Select Comfort dan gebar bulu kapas
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Balkoni atau laman dalam, tempat duduk berasingan dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 3 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • MAMA ROOF TOP

Aktiviti menarik

  • Kedai barangan berjenama
  • Pusat beli-belah
  • Sewaan basikal
  • Sewaan/menunggang kuda
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan badan
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1550
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • HDTV 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 5:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR1000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal feri, lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 500 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi daftar keluar lewat: INR1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 500.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Blue House Guest House
Blue House Guest House Hotel
Blue House Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Guest House Jodhpur
The Blue House Guest House Jodhpur Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel
Blue House Oldest Guest House Jodhpur
Blue House Oldest Guest House
The Blue House, Oldest Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel
The Blue House, Oldest Guest House Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel Jodhpur

Soalan lazim

Adakah The Blue House, Oldest Guest House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Blue House, Oldest Guest House?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Blue House, Oldest Guest House?

Masa mula daftar masuk: 5:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Blue House, Oldest Guest House?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR1000.

Adakah The Blue House, Oldest Guest House memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Blue House, Oldest Guest House?

Hotel mesra keluarga di Jodhpur ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, sejauh beberapa langkah dari Pasar Sardar, Kuil Kunj Bihari dan Kuil Achal Nath Shivalaya. Nai Sarak dan Jam Ghantaghar juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Stesen Jodhpur Junction sejauh 15 minit berjalan kaki.

The Blue House, Oldest Guest House Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 67 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 67 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 67 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 67 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 67 ulasan

7.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Charlotte Tove

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hjælpsom og vedkommende

Venligt personale-godt værelse med badeværelse, der virkede mht varmt vand og bruser. Maden var okay-var nødt til at spise der pga covid-19 som nærmede sig. De tilbød, vi kunne blive boende, hvis landet blev lukket ned. Det var en dejlig besked, men vi nåede ad omveje frem til Delhi og ud af Indien 8 dage efter udtjekning fra Blue House
Menginap 5 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent all the way

From the moment we checked in we were made to feel welcome by the family. We were made to feel welcome and nothing was too much trouble. Lots of private areas on their lovely balconies to relax and admire the views, oh and night eat their home cooked food too.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
จองไว้ 2 คืนจ่ายเงินแล้วไม่ได้พัก ห้องสกปรกมาก มีเชื้อรา ยอมจ่ายเงินเพิ่มขอเปลี่ยนห้องบอกว่าไม่มี
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Megha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Blue house

It is a great place to stay. Hosts were extremely helpful and supportive of travelers. The location was good too. Food was cooked in their home kitchen and was Amazing/true to culture. Some amenities in the room were not so good ( fan/shower wasn't working, windows couldn't be opened) Overall, it's value for money.
Menginap 3 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very very good stay,one thing to bear in mind is that taxis cannot get into the small and very narrow streets in the area.We got dropped off at the railway station and got a tuc tuc.The restaurant is on the rooftop, lots of stairs.Other than that it is wonderful,great rooms,friendly people who run it and it's been in the family for generations.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very narrow street,taxis not allowed in old city,need to be in tuc tuc.Many steps to rooftop restaurant,having said that it is fantastic place to stay,family who own it are very helpful and will organise almost anything.Brilliant stay!
Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed here based on a recommendation and so pleased we did. Very helpful, happy and informative people at the guest house. A real family feel Food was great and the location very good to access sightseeing highlights! Would definitely recommend.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Ioannis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Totally satisfied

I am totally satisfied!
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Joy, Bangkok, Thailand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location, good service, nice view, fantastic restaurant.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

No parking lot

Near market ,Fort but don’t have parking lot.staff’s very nice.
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not but but...

Good until the owners had a massive fight. Cars, autos, etc Cant get to the hotel. Passage way to hotel is easily lost.
Menginap 3 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Truly unique and wonderful experience- a hotel unlike any other I've been to! An incredibly interesting building that represented the city and the neighborhood.
Menginap 3 malam pada Mac 2018

4/10 Lemah

Chammi, Canada

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Soyez sur vos gardes

Tous les frais durant le séjours sont ajouter a la facture soit repas, déplacement,tour guidé et quand vient le temps de régler, les montants ne sont plus les mème, méfier vous du patron (le père) et le service est affreux.
Menginap 1 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Jodhpur

Very nice family run guesthouse.Good restaurant with amazing views
Menginap 4 malam pada Mac 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

unbefriedigendes Durcheinander

Ich hatte das Blue-House wegen der tollen Lage und des tollen Ausblicks gebucht. Als ich dort ankam, hieß es, dass ich in ein anderes Hotel der Familie müsste, weil einige Gäste (wegen Krankheit) nicht auschecken konnten. Das Ausweichhotel (UMER) sollte angeblich einen besseren Standard haben, aber tatsächlich war es aus vielerlei Gründen sehr unbefriedigend (laut weil seitlich neben dem Bahnhof gelegen, Betttücher waren nicht sauber, ...). Mal wollte mir dann gratis das Frühstück anbieten, aber das war sowieso in der Buchung inclusive. Schade, da ich mich auf eine schöne rundum-Atmosphäre eingestellt hatte.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

メヘランガール城を一望できるホテル

少々込み入った立地にあること以外は快適に過ごせた。屋上からはメヘランガール城を一望できるのは良い。ホテルのオーナー家族はしっかり者なので、頼めば大体なんでも手配してくれるはず。言い値は割高なのできちんと交渉すること。
Menginap 2 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

B

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wonderful

Totally wonderful experience ! Amazing location in the heart of it all ! A traditional Havali with excellent service and very helpful staff . Manish helped us with everything we needed and Neetu in the blue house restaurant rooftop not only served us well but also is a very talented henna artist. I highly recommend this to anyone searching a cool and friendly experience !
Menginap 2 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

arie, france

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Un hôtel musée incroyable

Une architecture qui date dun6eme siècle, des styles de chambres très atypiques en plein cœur de la vielle ville. Une vue imprenable sur le fort de jodhpur depuis le too roof ! Un endroit magique à 3 min à pied de la célèbre Clock tower et de son bazar.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Pooja, New Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent view and location for Jodhpur's old city

Fantastic location for those wanting to discover the old jodhpur city. Well done up rooms with modern bathrooms. Manish the owner and the lady looking after the hotel were very warm and hospitable.Only autos and rickshaws can go into the lanes. Charming place if that is the experience you're looking for.
Menginap 4 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

Ulla

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Fint område lidt dårlig standard til prisen

Vi havde booket tre luksus værelser, men da vi ankom, havde de kun to værelser, hvoraf det ene var meget dårligt, som vi måtte presses sammen på. Først næste aften fik vi et godt værelse, de andre to var meget små. Der var meget lidt service og morgenmaden meget ensidig.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Balazs, Manilva, Spain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location great stay

Checking in process can be a bit long but that’s just government requirement. Rooms were clean and spacious just like on their photos. Internet was a little bit of a pain, never seemed to work in our room but worked everywhere else otherwise. We had breakfast which was really nice, the terrace offered a great view of the fort. The guesthouse offered to change us money they gave a decent rate however Balaji tour behind the clock tower beats everybody in town. Check out was made simple no hidden charges and helped us contact our taxi driver. Overall great stay great location friendly people, tasty food offered, I would stay again and recommend them to anyone. Unless you can’t do the steps give them a go.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

Lou, London

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Only for real low budget travellers

Unfortunately, we didn't have a great experience at the Blue Hotel. When we arrived they didn't have our booking or had double-booked us (they didn't tell us which, we were just kept waiting for ages). Either way they eventually checked us in to a cheaper room and then tried to pretend that it was the level we'd booked. It was easy to prove otherwise as plenty of pics online so then they offered to upgrade us to their 'suite' for one night (and then we'd have to move again for our second night). In my opinion this should have been the first course of action, but no matter ... The 'suite' was a windowless room not much larger than the last and though the bathroom and bedroom floor were clean, the bottom bedsheet was not. The pillow cases were torn and a bit grimy, walls unclean, no top sheet was provided to sleep under. If I was backpacking on a tight budget and had my own sleeping sheet bag I might have just sucked it up, (the tiny room we were first given looked cleaner) but as it was we left as soon as we could and found somewhere else for our second night. It was v cheap, but I value cleanliness, and natural light, (not to mention honesty) these days.
Menginap 2 malam pada Nov 2017