Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk CasaLô Hotel





VIP Access
Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk House (Carambola)

House (Carambola)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
4 bilik mandi
Bar mini
Pembancuh kopi espreso
Lihat semua foto untuk Casa Coqueiro

Casa Coqueiro
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
2 bilik mandi
Lihat semua foto untuk Vila Sapoti

Vila Sapoti
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pembancuh kopi espreso
Meja
Lihat semua foto untuk House (Cajueiro)

House (Cajueiro)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pembancuh kopi espreso
Ruang tamu
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

R. da Dunas, Jijoca de Jericoacoara, CE, 62598-973
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Cafe Jeri Hotel
Cafe Jeri Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 210 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
CasaLô Hotel Hotel
CasaLô Hotel Jijoca de Jericoacoara
CasaLô Hotel Hotel Jijoca de Jericoacoara
Soalan lazim
CasaLô Hotel Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
10 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
HERON
Mengembara bersama keluarga
12 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Surpreendeu
HERON
Menginap 5 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
J
Mengembara bersama keluarga
12 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
J
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Camila
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Camila
Menginap 5 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
thales
7 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
thales
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Melquisedeque
Mengembara bersama keluarga
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superou as expectativas
Melquisedeque
Menginap 11 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ana
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana
Menginap 4 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Diógenes
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Diógenes
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Raphael
26 Dis 2024
Raphael
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Leandro
Mengembara bersama kumpulan
11 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pascal-Andre
Mengembara bersama pasangan
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pascal-Andre
10/10 Cemerlang
Pascal-Andre
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pascal-Andre
Menginap 6 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Juliene
27 Nov 2024
Juliene
Menginap 3 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
jandira
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
jandira
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Marco Túlio
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco Túlio
Menginap 6 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
25 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Tatiana
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tatiana
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Samer
9 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Samer
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Edson
Mengembara bersama kumpulan
5 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Linda propriedade
Edson
Menginap 4 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Eugenio, Luque
Mengembara bersama keluarga
27 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eugenio
Menginap 6 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Diogo
16 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom fim de semana
Diogo
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
gustavo
10 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
gustavo
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Franciele
1 Sep 2024
Franciele
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Moises
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan
Moises
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Paolo
30 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paolo
Menginap 2 malam pada Ogo 2024