Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel São Francisco





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM264
RM278 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Ogo - 19 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2017
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Loft

Superior Loft
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2017
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Suite Queen

Suite Queen
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2017
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Loft Terreo

Loft Terreo
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2017
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2017
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Sao Francisco, S/N, Colonia Centro, Jijoca de Jericoacoara, Ceara, 62598-973
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: BRL 750 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel São Francisco Jijoca de Jericoacoara
São Francisco Jijoca de Jericoacoara
São Francisco Jijoca Jericoac
Hotel São Francisco Hotel
Hotel São Francisco Jijoca de Jericoacoara
Hotel São Francisco Hotel Jijoca de Jericoacoara
Soalan lazim
Hotel São Francisco Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Brunno, Manaus
6 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Brunno
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Raquel
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Raquel
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Renan
Mengembara bersama keluarga
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No coração de Jeri
Renan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Luciano Henrique de
Mengembara bersama kumpulan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luciano Henrique de
Menginap 4 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Aline
7 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Aline
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Antonia Josilene
Mengembara bersama keluarga
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonia Josilene
Menginap 3 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Marlene
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marlene
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Maria de Fatima
Mengembara bersama keluarga
25 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Maria de Fatima
Menginap 4 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Matheus Vinicius
7 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Hospedagem bem razoável
Matheus Vinicius
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Gaudete Mendes
6 Jan 2025
Gaudete Mendes
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Maria das Graças
2 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Maria das Graças
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Junior
Mengembara bersama kumpulan
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Junior
Menginap 3 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Valcedir
Mengembara bersama kumpulan
13 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Positivo
Valcedir
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Jose
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jose
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Carolina
9 Ogo 2024
Carolina
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Thais
5 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel surpreendente.
Thais
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Thales
4 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thales
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Luiz Felipe
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan
Luiz Felipe
Menginap 5 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Lucas
14 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vale a pena.
Lucas
Menginap 4 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Eduardo
31 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incrivel essa pousada. Gostei de tudo!
Eduardo
Menginap 2 malam pada Jan 2024
2/10 Teruk
Leandro
22 Jan 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PIOR HOTEL QUE ME HOSPEDEI NA VIDA
Leandro
Menginap 4 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Adriana Karla Medeiros
18 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo perfeito
Adriana Karla Medeiros
Menginap 3 malam pada Dis 2023
2/10 Teruk
Edson
Pengembara perniagaan
14 Nov 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Edson
Menginap 4 malam pada Nov 2023
6/10 Boleh diterima
MARIA ZENEIDA
31 Okt 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Razoável
MARIA ZENEIDA
Menginap 4 malam pada Okt 2023