The LaLiT Jaipur

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The LaLiT Jaipur

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Video pencipta
2 restoran, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan India
Kemudahan hartanah
Bahagian luar

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Luxury Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (The Lalit Legacy)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) (Super)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room (Super)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Luxury Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 1 Katil Raja (King) (Traveller)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room (LPT)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite (Traveller)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2B, 2C Jagatpura Road, Near Jawahar Circle, Jaipur, Rajasthan, 302017

Tempat berdekatan

  • Toran Dwar - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman Perdagangan Dunia - 3 min memandu - 2.1 km
  • Jawahar Circle - 3 min memandu - 2.5 km
  • Hawa Mahal - 12 min memandu - 11.9 km
  • Istana Bandar - 13 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Vivek Vihar Station - 9 minit memandu
  • Jaipur Metro Station - 28 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 3 minit memandu

Restoran

  • ‪Midnight Vegas - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪24/7 Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪District 9 Longe and Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Dr.Dosa - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Hi Lo - The Native Bar - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The LaLiT Jaipur

Hotel mewah yang terletak di Malviya Nagar
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, taman dan salun rambut di The LaLiT Jaipur. Nikmatilah rawatan badan, urut dan Balut nyahtoksin di Spiceology - The Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan India. Kelas yoga ditawarkan di kelab kesihatan; hartanah ini juga memiliki perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan pusat perniagaan 24 jam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bilik wap.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan perkahwinan, dewan bankuet dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 231 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti peti besi dan Wi-fi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 42-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 850 semalam)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • 24/7 Coffee Shop
  • Baluchi
  • boulangerie
  • The Circle

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 10 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Pemain DVD
  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR3600.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3540
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1770 (dari 6 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 7080
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 3540 (dari 6 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 850 semalam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 650 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 3600.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Jaipur LaLiT
LaLiT Hotel Jaipur
LaLiT Jaipur
LaLiT Jaipur Hotel
The LaLiT Jaipur Hotel
The LaLiT Jaipur Jaipur
The LaLiT Jaipur Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah The LaLiT Jaipur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The LaLiT Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The LaLiT Jaipur?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The LaLiT Jaipur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di The LaLiT Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The LaLiT Jaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR650 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The LaLiT Jaipur?

Terletak di Malviya Nagar, hotel mewah ini sejauh 1 bt (2 km) dari Patrika Gate, Toran Dwar dan Taman Perdagangan Dunia. Jawahar Circle adalah 1.2 bt (1.9 km) jauhnya.

The LaLiT Jaipur Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 104 daripada 228 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 59 daripada 228 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 33 daripada 228 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 228 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 228 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Marmik

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Their TV doesn’t work, toilet flush doesn’t work. While taking shower the water leaks out, they enter rooms without permission, dirty bathroom, they don’t give us our change until we don’t call them 3 times! Worst food ever
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Samuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff are very accommodating and considerate with a warm welcoming attitude.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Amal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

sri

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Got into this property for few hours stay.Rooms badly need redone. Poor service Food quality is terrible I would not recommend this place
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

DINESH KUMAR

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
"The hotel needs improvement, especially in cleanliness . Management should be more attentive to customer service.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice place

Good hotel i don't understand why bathroom should have 2 doors also blinds should be removed from the room and have wall to wall and ceiling to floor curtains the blinds wakes you up too early since the light comes through
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Vijay

Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

MILIND

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Renzo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
La atención en el restaurante fue mala, mucha demora al servir, servían primero la entrada después las bebidas, éramos cuatro sentados y servían desordenadamente y en diferente tiempo los platillos. Decepción única y reclamo tras reclamo al manager por la mala atención, mal momento pasamos
Menginap 7 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Aditi

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Rezaul H

Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Narayan, Princeton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good swimming pool, gym and spacious walkways. Chef Karan, Chef Ramesh, Duty Manager Mohit Saraswast, Rahul, Sandeep Saini, Vipin Pawar, Gudiya, Restaurant Manager Rakesh all are outstanding Staff always looking to make dining and accommodations experience the BEST! Food is authentic Rajasthani, Pan Indian, and continental full of nutrition taste. I came for 2 night but extended for several more nights! Deserve all 🌟
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Hsiang-Feng

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Noise

My neighbor customers are making a lot of noises in the midnight, overall it’s bad experience
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Mukul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Sanjit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Aman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was excellent
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Aman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Aman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Mikael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

TAKAHIDE

Menginap 7 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

arshaan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Worse service in Jaipur

Airport pickup and drop is a pain to arrange with them, had to call thrice to get it. Drop car was in miserable condition, an auto would be better than the condition of the car. Hot water in bathrooms comes after 10min of running water and this as well is lukewarm. Service at breakfast is pathetic,wait staff are talking to each other more than serving guest. There is a I don’t care attitude in the staff except the young ones. They need an overhaul for sure. Not good for a business trip and a holiday will surely be ruined too
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

rakesh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yeah, enjoy your day. We will definitely stay
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Trina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The front desk staff could be more effective. Housekeeping great, breakfast buffet excellent
Menginap 3 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Hareesh

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Not really a 5 star hotel

Fairy run down hotel with poor service quality. Won’t stay at this place again
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

rakesh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was amazing @ Lalit we had amazing experience. The property was nice clean very convenient. Specially the shop manager Ritik was extremely helpful .definitely stay here again World Cup
Menginap 1 malam pada Feb 2024