Radisson Blu Jaipur

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Blu Jaipur

Kolam renang
Junior Suite | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
2 bar/ruang istirahat
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Terletak berdekatan Taman Perdagangan Dunia, Radisson Blu Jaipur menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Nikmatilah urut Thai, lulur badan dan Balut badan di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM248
RM298 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Sep - 8 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room (Business Class)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Business Class Room

  • Boleh menampung 3

Junior Suite

  • Boleh menampung 3

Superior Room

  • Boleh menampung 3

Suite

  • Boleh menampung 3

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Plot No 5 & 6 Airport Plaza, Tonk Road, Jaipur, Rajasthan, 302018

Tempat berdekatan

  • Toran Dwar - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Taman Perdagangan Dunia - 3 min memandu - 1.8 km
  • M.I. Road - 12 min memandu - 11.6 km
  • Hawa Mahal - 13 min memandu - 12.3 km
  • Istana Bandar - 13 min memandu - 12.3 km

Bergerak

  • Vivek Vihar Station - 7 minit memandu
  • Stesen Metro Jaipur - 25 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 7 minit memandu

Restoran

  • ‪Handi Restaurant Malviya Nagar - ‬3 min memandu
  • ‪Ohana - ‬3 min memandu
  • ‪Bombay Misthan Bhandar - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Fort - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Jaipur

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Perdagangan Dunia
Terletak berdekatan Stadium Sawai Mansingh dan M.I. Road, Radisson Blu Jaipur menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Nikmatilah urut Thai, lulur badan dan Balut badan di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 182 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi rendaman dalam
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, cerek elektrik dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 999 untuk orang dewasa dan INR 699 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Market Place

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 261 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 40-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR
Tetamu yang memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 mestilah telah melakukan ujian itu tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semua kanak-kanak diminta menyediakan kad pengenalan diri bergambar yang sah yang dikeluarkan oleh kerajaan semasa mendaftar masuk.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Jumaat, Sabtu dan Ahad:
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5985
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 5985 (dari 6 hingga 18 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 11970
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 8190 (dari 6 hingga 18 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 999 untuk dewasa dan INR 699 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 600 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 600 (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini akan mendapatkan kebenaran untuk seluruh 2 hari penginapan sebelum ketibaan bagi apa-apa tempahan yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di hartanah dan bukannya pada masa tempahan.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 5 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau kelab kesihatan tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Jaipur Radisson Blu Hotel
Radisson Blu Hotel Jaipur
Radisson Blu Jaipur
Radisson Blu Jaipur Hotel
Radisson Blu Jaipur Hotel
Radisson Blu Jaipur Jaipur
Radisson Blu Jaipur Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Jaipur?

Setakat 3 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Jaipur pada 7 Sep 2025 bermula serendah RM 248.3, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Jaipur?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Jaipur?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Radisson Blu Jaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Jaipur?

Terletak di Jalan Tonk, hotel mewah ini sejauh 1.4 mi (2.3 km) from Taman Perdagangan Dunia serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Stadium Sawai Mansingh dan M.I. Road. Bazar Bapu dan Istana Bandar juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Durgapura Station sejauh 25 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Jaipur Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 87 daripada 258 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 70 daripada 258 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 258 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 31 daripada 258 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 26 daripada 258 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Ashish

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Booked room for 4 occupants but bath towels were only 2. Hand towels were completely missing during the stay. Shampoo was missing in the bathroom. 2 out of 3 lifts were not working. Check in process was cumbersome and long. We had booked 2 rooms but hotel’s systems were showing only 1 room. We had resolved that confusion over the phone before check in, but during check-in, staff had some confusion. Swimming pool area on rooftop was unorganized, dirty, and full of pigeons in the pool water.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

sanjay

Good
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Arnaud

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Kshitij

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Chetan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Priya

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was hugely outdated. The prices were equivalent to the Marriott but quality and service really far behind that offered at the Marriott. We were given a room with no view and smelt of damp, to the point the wall paper was peeling off and the phones didn't work. When we asked for a room swap they second room still smelt of damp and the staffs suggestion was to offer an air freshener. The solution to the appliances not working was to be spam rang to check if the phone was working. The bathroom was mouldy. If the nearby hotels hadn't been fully booked we would have left immediately. We tried to give the hotel the benefit of the doubt and explored the pool side bar but the chairs were covered in dirt (and actual bird feces) and it took over an hour for them to bring a mocktail and water bottle to the table. The duty manager then kept telling my partner not to lodge a complaint.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Vikas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room were very clean. Sofa in the living room is showing age and needs deep cleaning. Bathrooms were clean and well maintained. Breakfast buffet was excellent. Overall, it is a well maintained property. Staff was very courteous and worked very hard to look after all our needs.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Malay

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

atsuo

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Venkata

This property charged $200 per night and this hotel is worth less than $100. Cleanliness and room check in and out is very mediocre. Even restaurant food is not that great
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Hitesh

Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Ram

Pengembara perniagaan
Service was very slow and I was on 7th floor and smelled like a garbage all over the floor.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

JITENDER

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I called multiple times to get someone to help me with check out but no one showed up for 30-45min and than I decided to carry everything myself down to the reception. I was hearing loud base of music until 2am from the next door or downstairs.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Santosh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location of property to visit Jaipur.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

TAKAHIDE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Shivam

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome property. Must stay
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Manu

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Maninderpal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Outdated property
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

rahul

Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Denis

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan
We are not happy with the kind of service we expect from this hotel we have stayed many hotels but this hotel service is not good i am very happy with manager NITIN who help quickly after I complained about my situation big thanks to him.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Bilal

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff was not professional at all. I have been travelling for business for the last 25 years. Never, the hotel staff members come to my room for me to pay for the soft drink I had during the dinner despite my instruction to put it on my room account. Very irrational and amateur behaviour.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad experience.

Bad experience. The linen was dirty, air conditioning average and my room didn’t connect with internet. Had to change room.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Adrian

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Staff were very rude and unhelpful. They did not honour our room reservation and gave us a smaller room and charged for extra beds. Overall this is a Radisson in name only- it did not live up to the brand standards of Radisson Hotels
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Raminder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It was ok
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Bjarte

Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Sep 2024