Nirwana Hometel Jaipur

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Jaipur dengan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Nirwana Hometel Jaipur

Restoran
Restoran
Lobi
Meja sambut tetamu
Bahagian luar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM123
RM137 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Jul - 20 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Studio (Nahargarh View)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio Room Nahargarh View

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio Room City View

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4 - D Villa, Khasa Kothi Circle, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302001

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Jalan Ajmer - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Istana Bandar - 4 min memandu - 4.3 km
  • Kubu Nahargarh - 4 min memandu - 3.9 km
  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Jaipur - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Rawat Mishthan Bhandar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Forresta - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Jaipur Adda - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Talk of the Town - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Dragon House - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Nirwana Hometel Jaipur

Hotel berdekatan Hawa Mahal
Di Nirwana Hometel Jaipur, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, teres dan kedai kopi/kafe. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Lif, TV di lobi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 82 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran digital
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 450 untuk orang dewasa dan INR 350 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Kelab kesihatan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2014
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3500
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 450 untuk dewasa dan INR 350 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Nirwana Hometel Jaipur Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Sarovar
Nirwana Hometel Sarovar
Nirwana Hometel Jaipur Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur Hotel Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur A Sarovar Hotel

Soalan lazim

Adakah Nirwana Hometel Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Nirwana Hometel Jaipur?

Setakat 17 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Nirwana Hometel Jaipur pada 19 Jul 2025 bermula serendah RM 122.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Nirwana Hometel Jaipur?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Nirwana Hometel Jaipur?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Nirwana Hometel Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Nirwana Hometel Jaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Nirwana Hometel Jaipur?

Terletak di Taman Bani, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Station Road dan Jalan Sansar Chandra. M.I. Road dan Jalan Ajmer juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 7 minit berjalan kaki dan Jaipur Metro Station sejauh 13 minit berjalan kaki.

Nirwana Hometel Jaipur Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 18 daripada 47 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 47 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 47 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 47 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 47 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Paresh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrific hotel —- ! But it’s the staff who makes me feel like a valued guest and always makes my stay enjoyable ..!
Menginap 5 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Aman

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is strictly 3 star Not worth 5k
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Rahul

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable and clean rooms .. great breakfast and dinner options .. convenient to both the train and the bus … PLUS the friendly and professional hotel staff make my stays there a real pleasure ..!
Menginap 6 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is my FAVORITE place to stay in Jaipur … convenient area for transportation .. but it is the hotel staff that truly makes it a wonderful place to stay … !
Menginap 5 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

ravinder

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Things to change

Everything is good but not as expected superior rooms are very small if u come with your family so choose deluxe room only & in night too much noise & buses horn are coming /windows should be sound proof rest all are good specially staff are very good very much co-operative
Menginap 3 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Deepak, North York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean rooms. Good facilities including restaurant on site and room service. Mini bar. Good value for money

10/10 Cemerlang

Lalit

Mengembara bersama keluarga
amazing
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Jacinto

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

David, Boston

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As previously mentioned - it is the hotel STAFF that makes Hometel my hotel of choice when I am in Jaipur --- !! Very professional and accommodating --- !! They make it a pleasure to stay there ... !
Menginap 3 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

David, Boston

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very helpful friendly efficient hotel staff - comfortable room - great location —
Menginap 15 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Rahul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
GREAT location / convenient to the Rail Station / Metro / Taxi services --- restaurant had good meal selections / varied menu / always GREAT - comfortable room ---
Menginap 6 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Joshua

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Great location and restaurant.

Great location next to the railway station. Hotel staff great. Rooftop restaurant is perhaps the best part with great food and prices. Overall upkeep of the place could be better. Most of the doors did not work with the cards and would have to swipe it 5 times on average to get into my room. The non-smoking room we had smelled like smoke. They came and sprayed an air freshener and said everything was fine. It was not fine, and after complaining more they switched us rooms. It's good for the price! Would stay again
Menginap 1 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

DaveM, Boston

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location - close to the Jaipur Rail Station - and the Sindi Camp Metro station stop - lots of public transportation available and a bank directly next door with an ATM -- the hotel staff ALWAYS make it a terrific place to stay --- !
Menginap 4 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Nick, UK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel with great staff. Staff were friendly and helpful when the wifi wasn't working. The restaruant on the top floor was excellent.
Menginap 4 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Couldn’t fault this place

Had a fantastic stay at this place, the room was value for money, it was very central to everything and the staff were amazing !! Definitely stay here again
Menginap 3 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

David, U.S.A.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

GREAT hotel

A perfect location - close to the rail station and the Metro - shopping is nearby - and the hotel food is really terrific - but as always - it is the hotel staff who make this hotel special and it’s guests more than welcome — ! This is my “hotel of choice” in Jaipur !
Menginap 8 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

HIRU

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Delphine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel très bien situé. Des chambres correctes. Avec un réel confort. Je recommande

6/10 Boleh diterima

Adam, Uk

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Average hotel but very noisy

Check in was not great. Was given a twin room initially despite paying for a double. Was told to put the beds together to improvise ! Main drawback is the noise especially at night from the music rooftop bar and during the day from the traffic and horning. The hotel needs to be more soundproof. Took the hotel taxi for a sightseeing tour of jaipur which did not mention a tax to pay and also my friends who came along felt the driver was very rude and stubborn at times, especially as he was taking us to places that had a commission attached ! Pros: Conveniently located for bus terminal. Comfy bed. Breakfast not too bad. Cons: Noise. Decor of the room and hotel could be better. More equipment needed in the gym.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Sara

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Loud hotel with poor service

The service at the hotel was quite poor. The bed is hard and the walls inefficiently soundproof, bring ear-plugs if you decide to stay at this hotel. Breakfast was more or less okey. Best is the food at the rooftop restaurant but the music is too loud. We were the only couple there and asked them to lower the music but nothing happend.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan