Nirwana Hometel Jaipur
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Jaipur dengan letak kenderaan valet percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Nirwana Hometel Jaipur





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM123
RM137 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Jul - 20 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Studio (Nahargarh View)

Studio (Nahargarh View)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Studio, City View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Studio Room Nahargarh View
Lihat semua foto untuk Studio Room City View

Studio Room City View
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

4 - D Villa, Khasa Kothi Circle, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302001
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hilton Jaipur
Hilton Jaipur
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
8.6 daripada 10, Terbaik, 593 ulasan
Harga ialah RM269
RM301 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jul - 25 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3500
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (dari 6 hingga 12 tahun)
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 450 untuk dewasa dan INR 350 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Nirwana Hometel Jaipur Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Sarovar
Nirwana Hometel Sarovar
Nirwana Hometel Jaipur Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur Hotel Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur A Sarovar Hotel
Soalan lazim
Nirwana Hometel Jaipur Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
David
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 5 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Aman
Mengembara bersama kumpulan
25 Nov 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Aman
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Rahul
24 Nov 2024
Rahul
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
David
28 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 6 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
David
26 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 5 malam pada Okt 2023
6/10 Boleh diterima
ravinder
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Things to change
ravinder
Menginap 3 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Deepak, North York
5 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Deepak
10/10 Cemerlang
Lalit
Mengembara bersama keluarga
9 Sep 2022
Lalit
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Sandra
2 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandra
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Jacinto
Mengembara bersama kumpulan
8 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacinto
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
David, Boston
Pengembara perniagaan
13 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 3 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
David, Boston
Pengembara perniagaan
7 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 15 malam pada Okt 2019
2/10 Teruk
Rahul
28 Mei 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rahul
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
29 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Joshua
22 Jan 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Great location and restaurant.
Joshua
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
DaveM, Boston
Pengembara perniagaan
18 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DaveM
Menginap 4 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Nick, UK
7 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nick
Menginap 4 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Couldn’t fault this place
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
David, U.S.A.
9 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
GREAT hotel
David
Menginap 8 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
HIRU
8 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HIRU
Menginap 3 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Delphine
20 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Delphine
6/10 Boleh diterima
Adam, Uk
29 Jan 2018
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Average hotel but very noisy
Adam
Menginap 3 malam pada Jan 2018
6/10 Boleh diterima
Sara
20 Jan 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Loud hotel with poor service
Sara
Menginap 3 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
1 Jan 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan