Hotel Pearl Palace

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah di Jaipur dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Pearl Palace

Kawasan hartanah
Bar mini, dihias secara berasingan
Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Bahagian dalam

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
51 Hathroi Fort Hari Kisan Somani Marg, Ajmer Road, Jaipur, RJ, 302001

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Jalan Ajmer - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Istana Bandar - 4 min memandu - 4.3 km
  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 4.3 km
  • Bazar Johri - 4 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Jaipur Metro Station - 10 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Jaipur - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Peacock Roof Top Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Jaipur Modern Kitchen - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Sams Pizza - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪NIBS- The Chocolate Workshop - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Pearl Palace

Hotel berdekatan Hawa Mahal
Manfaatkan teres atas bumbung, beli-belah di tapak dan taman di Hotel Pearl Palace. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kedai hadiah dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • 40-inci TV LED dengan saluran digital
  • Pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:30 hingga 12:00 tengah hari dengan bayaran: INR 250 hingga 500 untuk orang dewasa dan INR 200 hingga 400 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Beli-belah

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 250 hingga 500 untuk dewasa dan INR 200 hingga 400 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 450 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 450 (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace
Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace Hotel
Hotel Pearl Palace Hotel
Hotel Pearl Palace Jaipur
Hotel Pearl Palace Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Hotel Pearl Palace mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Pearl Palace?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Pearl Palace?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Pearl Palace?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Pearl Palace memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR450 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Pearl Palace?

Terletak di Gopalbari, hotel ini sejauh beberapa langkah dari M.I. Road dan Jalan Ajmer. Jalan Sansar Chandra dan Station Road juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Jaipur Metro Station sejauh 10 minit berjalan kaki dan Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 15 minit berjalan kaki.

Hotel Pearl Palace Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 19 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 19 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 19 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 19 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Patrick

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Une mauvaise expérience à Jaipur

Hôtel médiocre avec un service de chambre très peu professionnel. Nous avons eu à nous plaindre du bruit passé 20 heures car l’hôtel est en rénovation et les travaux continuaient. Le lendemain matin au petit déjeuner, vers 8h du matin, les travaux avaient déjà commencé et nous avons eu à nous plaindre une fois encore. Le soir. Il y a un bar au premier étage qui reste ouvert jusqu’à minuit. On y joue de la musique à un très fort volume et le bruit résonne dans la chambre. Le petit déjeuner en terrasse est très médiocre et le service est épouvantable. Finalement une très mauvaise expérience dans cet hôtel, je n’y remettrai plus jamais les pieds et je ne peux malheureusement le conseiller à personne.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Jeremy

Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Andrew

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The check-in could only be described as unfriendly. There was extensive maintenance work on the hotel which meant drilling and banging between 9am and 6.30 pm and rivers of dirt and couds of dust. In the evening the building noise was replaced with sounds of scraping and banging from the kitchens and techno music from the bar. Around 1am the noise calmed down. The whole site felt unsafe, men stood outside the room, no one on the front desk. The room was basic and the toiletries meagre. I was looking forward to this hotel and was sorely disappointed.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Wojciech

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Simon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable clean good value room. Traffic means 20 minute tuk-tuk to old city sites. Excellent friendly roof top restaurant with high quality varied food and drink offerings. Recommended.
Menginap 2 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Joffrey

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Alex

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very pleasant stay with outstanding service.

We were at Hotel Pearl Palace for 3 nights. First, the hotel was spotless and the service was amazing. The room was incredibly comfortable. The first 2 nights I would have given the hotel a 10/10 stars without question. Our room however was directly above the Native cocktail room. The first 2 nights, this was no issue at all, however the third night, I believe the cocktail room becomes a club or something, because the boss from the club beneath was so strong, it was vibrating our bed. This being said, I raised my concern to the front desk and the owner himself gave us another room for the night much farther from the cocktail room itself where it was much quieter. Service here was amazing, and despite the issue on our last night, it was an incredible hotel, especially for the cost. Also the restaurant had some of our favorite food on our entire trip, and dare I say it made the best cocktails that I've ever had in my life, without exaggeration.
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Sergio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2023

6/10 Boleh diterima

Jerome

Sukakan: Kebersihan
Noisy! I didn’t find or understand the Lonely Planet recommandation! It wasn’t expensive but it doesn’t worth more! 😬
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Laura

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our best stay in India! Really great room, staff super friendly, they we're always there when needed. And thebfood of the restaurant Peacock, excelent!! I would definitely retorno!
Menginap 3 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

Mani

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

You will love it.

The art design of this hotel is phenomenal, from the start to end I had a pleasant stay, at first I booked at the different hotel that the same owner runs but it was closed and they gave me a room here by surprise and I loved it so much, the place is clean and in excellent condition, every floor is different art, I highly recommend this hotel for you. Thanks for the hospitality and the awesome team. Also I would like to thanks to the person who drove me to the bus station and helped me purchase a bus ticket to Delhi, such a wonderful soul. I will definitely stay here again when I return.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Badezimmmer war mit einer Duschkabine ausgestattet. Das ist nicht überall Standard. Oft gibt es nur eine kleine Trennwand und man muss das ganze Badezimmer aufwischen. Außerdem schien es ziemlich neu zu sein. Das Zimmer war relativ klein, aber wir haben uns darin wohlgefühlt. Sehr sauber.
Menginap 4 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Raul

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing Place and Experience

Our stay was great. From the get-go the staff was cordial, professional and helped us in anything we needed and information about sites and tuk-tuk rates. Great value and the rooftop Peacock restaurant Is an extra A++++ added feature to the hotel. Amazing food, great shows at night, and amazing staff. I’ll def stay there again.
Menginap 5 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Style & Location

Would definitely stay here again - we loved the location, the style, the friendly staff, the rooftop restaurant, and the comfortable bed. Thanks Pearl Palace!
Menginap 5 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Though the property is rated 2-star its no less than a 4-star one. Attention to detail.., art in every corner, cleanliness and great service is all that I can say about my stay. I would love to stay here everytime i visit Jaipur. Good job Pearl Palace! 👍
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Sirii, Thailand

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room is very beautiful and clean All staff are friendly and helpful
Menginap 2 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

ツップリン, Chiba

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
インテリアがかわいい。 屋上のレストランもおいしい。
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Ukanera, Melaka

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
I had a pleasant stay in the hotel. The room was clean and comfortable. Luckily my room was on the ground floor as the premise has no elevator. Breakfast is not included but you could dine at its rooftop restaurant which serves good and tasty food. Its free wifi was easy to connect to and fast. My only complain is that its cable TV was not working during my stay as the service was cut off during payment overdue or something.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

edmundo, Mexico

a little expensive for what you receive, no elevator/lift, so you have to take stairs for several floors...
Menginap 3 malam pada Sep 2018