Fairfield by Marriott Jaipur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Jaipur dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Fairfield by Marriott Jaipur

Bar (di hartanah)
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Pemandangan dari hartanah
Ruang Istirahat Lobi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Gim
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM202
RM238 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Jun - 29 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, City View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, City View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (View)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
A-28/C/3, Jai Singh Highway, Bani Park, Jaipur, Rajasthan, 302016

Tempat berdekatan

  • M.I. Road - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Jalan Ajmer - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Istana Bandar - 4 min memandu - 4.3 km
  • Hawa Mahal - 4 min memandu - 4.3 km
  • Bazar Johri - 4 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Jaipur - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Rawat Mishthan Bhandar - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪The Forresta - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jaipur Adda - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Talk of the Town - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Dragon House - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fairfield by Marriott Jaipur

Mewah bagi hotel berdekatan Hawa Mahal
Di Fairfield by Marriott Jaipur, anda boleh menantikan teres atas bumbung, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Twenty One Bar & Cafe, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pendiangan di lobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan dari stesen kereta api dan dewan sambutan
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 76 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 55-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 650 untuk orang dewasa dan INR 650 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Twenty One Bar & Cafe

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 162 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 135 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2009
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 55-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu yang merupakan warganegara India mesti menunjukkan kad pengenalan bergambar yang sah yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; kad Nombor Akaun Tetap (PAN) tidak akan diterima disebabkan peraturan nasional. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 650 untuk dewasa dan INR 650 untuk kanak-kanak
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Park Inn Jaipur
Fairfield by Marriott Jaipur Hotel
Fairfield by Marriott Jaipur Jaipur
Fairfield by Marriott Jaipur Bani Park
Fairfield by Marriott Jaipur Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Fairfield by Marriott Jaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fairfield by Marriott Jaipur?

Setakat 27 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fairfield by Marriott Jaipur pada 28 Jun 2025 bermula serendah RM 201.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Fairfield by Marriott Jaipur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Fairfield by Marriott Jaipur?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Fairfield by Marriott Jaipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Fairfield by Marriott Jaipur?

Terletak di Taman Bani, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Station Road, Jalan Ajmer dan Jalan Sansar Chandra. M.I. Road dan Ram Niwas Garden juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 11 minit berjalan kaki dan Jaipur Metro Station sejauh 12 minit berjalan kaki.

Fairfield by Marriott Jaipur Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 61 daripada 104 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 30 daripada 104 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 104 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 104 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 104 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Jyoti

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The room was very clean and staff was also very polite. But we felt that as per price and the standard of Marriott, the amenities were not upto the mark, and room and bathroom were small There were no bathrobes given, mini fridge was empty. The hotel doesn't have spa services.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Nova

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Area around the property is noisy and dust all over the place.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Guillermo

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Patrick

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Taryn

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was spotless & had a wonderful experience here. No complaints & I hope to be back soon!
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

moshe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pankaj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Property is in a dirty area with loud noise
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were great!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Vikas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, excellent condition rooms and bedding, good breakfast spread. The location is very central for major city attractions. Best of all, service from bell desk, front desk (Mahipal), coffee shop (Rizwan and Vipin) and housekeeping (Satya) were all fantastic. Highly recommend if you want something nice, secure and functional in Jaipur and don’t need “fancy” or opulent.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jaskarandeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Mehmet Ali

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

A hotel that is accommodating but not very comfort

A hotel that is accommodating but not very comfortable
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jitendra

Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Surendra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean property for a short vacation. Bathrooms can be larger.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Atraye

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Joanne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel when staying in Jaipur. Rooms are modern and of western standard. Spotlessly clean, very comfy bed and pillows, decent shower and fabulous view from upper floors. A bit of road noise but im not sure you can avoid that anywhere in Jaipur. Staff were polite and welcoming. Breakfast was good with plenty of options and they have a little snack shop in reception as well as a cafe/bar on the rooftop. We would book again if we are ever in Jaipur.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Alexander

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel is not bad. Next to a fairly busy road at least on the third floor it can get noisy at night. The staff are polite but service is lacking. They don’t seem to want to help or offer much assistance. At breakfast the disorganized state was almost amusing. It wasn’t busy but many are waiting for tables as they aren’t being cleaned. They just need training and how to prioritize. People who rate many of the hotels in India highly need to travel the world more and there would be a lot less five stars . That’s a fact
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

KEIKO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Atinder

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
There is construction happening on the right side of the building which is so noicy and they work at night too. I was unable to sleep properly due to heavy noice and when I request the staff to change my room they didn’t call me back and they had no option for me.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Suji

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and modern facility, nice-sized room and a comfortable bed. Everything is straightforward. This hotel is located close to all tourist attractions which was a plus. Not exactly a five-star hotel luxury, per se, but my stay was pleasant and comfortable.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Jamie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an excellent stay at the hotel. The room was very spacious with a comfortable bed and good shower. We used the gym which was small but had great equipment. The breakfast was excellent with a huge range of options. We had dinner the final night, and it was absolutely superb. The staff were all incredible friendly and helpful.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Syed Zubair Husain

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Many thanks to the team at Fairfield by Marriott for a pleasant and memorable stay for my parents and for taking such good care of them. They had a lovely time. I am glad we chose Fairfield for their first trip to Jaipur.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Patryk

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good experience. Not a lot of facilities but that’s not an issue in itself as long as you know not to expect a pool, spa, etc. Otherwise, well maintained and clean, very nice food (tried breakfast, lunch, and room service), and everyone is really nice and helpful. Also, we were given a complimentary late checkout which was great.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Tanita

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfect - 10/10

Absolutely Amazing! From the moment I arrived, until I left, I was treated with the utmost care and consideration. The hotel is located in the most convenient spot, easy to get around and in close proximity to the city centre and many of the local attractions. The staff were so wonderfully kind and helpful. There was never a request they did not go out of their way to assist me with. The room was clean and very comfortable. The food - delicious! Such an amazing variety of breakfast options. Overall, I would stay here again anytime I’m in Jaipur.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amitava

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Relaxing stay; Nice hotel

Room: 8/10 (smallish rooms) Cleanliness: 7/10 (towels had stains) Housekeeping: 9/10 (Nice and helpful people) F&B: 10/10 (Great staff; Good food) Front office: 9/10 (Helpful people)
Menginap 4 malam pada Dis 2024