Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan
Makanan dan minuman
Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Pertukaran tuala atas permintaan
Kebolehcapaian
Tiada lif
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Kertas tandas
Tab mandi
Tuala disediakan
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Hos akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Hos akan menyambut anda
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel veneza Hotel
Hotel veneza Itabuna
Hotel veneza Hotel Itabuna
Soalan lazim
Adakah Hotel veneza mesra haiwan kesayangan?
Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel veneza?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Hotel veneza?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hotel veneza?
Terletak di Itabuna, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Pusat Kebudayaan dan Teater Adonias Filho, Muzium Casa Verde dan Jequitiba Mall. Pantai Marciano dan Malhado Beach juga dalam jarak 25 bt (40 km).
Hotel veneza Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 16 ulasan
10 - Cemerlang
12
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 16 ulasan
8 - Baik
1
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 16 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 16 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 16 ulasan
2 - Teruk
1
9.8/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Claudionor
8 Mac 2025
Claudionor
Menginap 2 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Kelly
28 Feb 2025
Kelly
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Otimo
Adorei a estadia, cafe da manha maravilhoso com muitas opcoes, varios doces, tres opcoes de suco, muitas frutas. A equipe do cafe da manha e o rapaz da recepcao muito atenciosos e simpaticos. Cama muito confortavel tambem
Andrea
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jacquelane
Mengembara bersama keluarga
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacquelane
Menginap 1 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Gedimar
22 Jan 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gedimar
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Willian
Pengembara perniagaan
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Willian
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Jose Ismael de Paula
15 Jan 2025
Jose Ismael de Paula
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
lanusse
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
lanusse
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Eric
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Lilian
5 Jan 2025
Lilian
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Richard Marcelino
27 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel muito bom pra pernoitar em Itabuna. O café da manhã é delicioso, e o jantar servido no quarto estava delicioso. Recomendo
Richard Marcelino
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pedro Ricardo de Oliveira
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pedro Ricardo de Oliveira
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
MORGANE Santana fontes D
Pengembara perniagaan
9 Dis 2024
MORGANE Santana fontes D
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
eder
6 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan