Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Der Reschenhof





Manfaatkan sarapan bufet percuma, teres dan taman di Der Reschenhof. Pengembara berani mungkin menyukai berbasikal daki gunung di hotel ini. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan bilik arked/permainan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
VIP Access
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Junior Suite, Terrace

Junior Suite, Terrace
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Teres
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Bilik bercantum tersedia
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Business Double Room, Balcony

Business Double Room, Balcony
9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Bilik bercantum tersedia
TV
Menu bantal
Katil sofa
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(22 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Bilik bercantum tersedia
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Bundesstraße 7, Mils, 6068
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.60 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 12.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Austria. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Der Reschenhof Mils
Der Reschenhof Hotel
Der Reschenhof Hotel Mils
Soalan lazim
Der Reschenhof Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
21 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Albert
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Albert
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Rita
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rita
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Uta
Mengembara bersama keluarga
9 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Uta
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Dr. Anri
Mengembara bersama keluarga
8 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dr. Anri
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Alexander, Landsberied
Pengembara perniagaan
5 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Alexander
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Federico
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Federico
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
24 Mei 2025
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Stefan
Pengembara perniagaan
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Marco
Pengembara perniagaan
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Martina
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bello!
Martina
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Anna
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anna
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Eva-Maria
Pengembara perniagaan
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eva-Maria
Menginap 4 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Juliana
26 Feb 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Juliana
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Gerhard
Pengembara perniagaan
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Sauber freundlich aber
Gerhard
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Henrik
13 Feb 2025
Henrik
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
7 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gutes Hotel für die Durchreise
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Marko
28 Jan 2025
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Marko
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Anna
18 Jan 2025
Anna
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Enrico
Pengembara perniagaan
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enrico
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Marco
Pengembara perniagaan
16 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Daniel
Mengembara bersama pasangan
14 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Anna
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan