Swiss Inn Resort Hurghada

Hartanah 5.0 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Swiss Inn Resort Hurghada

Bar pantai
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Lobi
Bahagian luar
Bahagian luar

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Merangkumi semua
  • Termasuk sarapan
  • Di pantai persendirian
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Premium Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

Sorotan

Balkoni
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Balkoni
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Main Safaga Road Hurghada, Hurghada, Red Sea Governorate

Tempat berdekatan

  • Muzium Hurghada - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Akuarium Besar Hurghada - 4 min memandu - 3.8 km
  • Aqua Park - 10 min memandu - 11.7 km
  • New Marina - 12 min memandu - 12.1 km
  • Masjid Hurghada - 15 min memandu - 14.3 km

Bergerak

  • Hurghada (HRG-Lapangan Terbang Antarabangsa Hurghada) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Ristorante Paradise Village - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪فندق ذا جراند - ‬5 min memandu
  • ‪دانسنج بار - ‬4 min memandu
  • ‪مطعم بيبليس - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪بار ولونج ثرى تو وان - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Swiss Inn Resort Hurghada

Mewah bagi tempat peranginan mesra keluarga berdekatan New Marina
Sarapan bufet percuma, kasino dan marina merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Swiss Inn Resort Hurghada. Dengan pantai persendirian, bar pantai dan selam skuba, tempat peranginan ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, Refleksologi atau urut di tapak spa. Nikmatilah hidangan di mana-mana 3 tapak restoran. Kelas aerobik ditawarkan di kelab kesihatan; perkara lain untuk dilakukan termasuk berdayung/berkanu, luncur air dan bersiar-siar dengan motobot. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kelab malam dan lorong boling.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • 3 kolam renang terbuka dan kolam renang tertutup dengan gelongsor air, 2 bar renang naik dan kerusi lepak pantai
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, safari dan gelanggang tenis terbuka
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), akses kolam tertutup dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, gril barbeku dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua 401 bilik memiliki keselesaan seperti pendiangan dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti menu bantal dan peti besi muat komputer riba.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, balkoni dan cerek elektrik

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Swiss Inn Resort Hurghada. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Makanan dan minuman

Semua makanan bufet, snek dan minuman terpilih disertakan
Bilangan atau jenis minuman adalah terhad di satu atau lebih tempat

Aktiviti darat

Kemudahan kecergasan
Bola tampar

Pelajaran/kelas/permainan

Pilates
Yoga

Hiburan

Hiburan dan aktiviti di tapak

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Poland, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung di tapak hartanah (USD 2 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar pantai
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar berenang
  • 2 bar tepi kolam
  • 3 restoran
  • 6 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • 3 kolam renang terbuka
  • Belayar
  • Beli-belah
  • Berdayung/berkanu
  • Bersiar-siar dengan motobot
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Bola tampar pantai
  • Bot bermotor peribadi
  • Gelongsor air
  • Golf mini
  • Kasino
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelab kesihatan
  • Kelab malam
  • Kelas kecergasan
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang tertutup (akses tetamu)
  • Lawatan bot
  • Lorong boling
  • Luncur air
  • Luncur angin
  • Luncur ombak/luncur papan badan
  • Meja biliard/pool
  • Racquetball/skuasy
  • Safari
  • Sauna
  • Selam skuba
  • Sewaan/menunggang kuda
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • 3 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bilik permainan/arked
  • Gelongsor air
  • Golf mini
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Lorong boling
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Marina
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • 6 bangunan
  • Dibina pada 1994
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: USD30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD30

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 17 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD25.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 15.00 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: USD 02.00 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Fi daftar masuk awal: USD 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: USD30 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 25.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 18 tahun
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 17:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hilton Hurghada
Hilton Hurghada Resort
Hilton Resort Hurghada
Hurghada Hilton
Hurghada Hilton Resort
Hurghada Resort
Hurghada Resort Hilton
Resort Hurghada
Hilton Hurghada Long Beach Hotel Hurghada
Hilton International Hurghada
Hilton Long Beach Hurghada
Hilton Hurghada Hotel Hurghada
Hilton Hurghada Resort
Swiss Inn Hurghada Hurghada
Swiss Inn Resort Hurghada Resort
Swiss Inn Resort Hurghada Hurghada
Swiss Inn Resort Hurghada Resort Hurghada

Soalan lazim

Adakah Swiss Inn Resort Hurghada mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, 3 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–17:00.

Adakah Swiss Inn Resort Hurghada mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Swiss Inn Resort Hurghada?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak USD02.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Swiss Inn Resort Hurghada?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak USD30 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Swiss Inn Resort Hurghada?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD30.

Adakah Swiss Inn Resort Hurghada memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD15.00 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Swiss Inn Resort Hurghada?

SSesetengah pelan kadar tersedia di tempat peranginan ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Swiss Inn Resort Hurghada?

Terletak di Village Road, tempat peranginan yang menghadap ke pantai ini di kawasan hiburan, 6.6 mi (10.7 km) from New Marina dan 8.7 mi (14.1 km) from Masjid Hurghada.

Swiss Inn Resort Hurghada Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 94 daripada 289 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 101 daripada 289 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 289 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 30 daripada 289 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 289 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Gary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Understaffed both check in and checken out. To noise with late night music and screaming childen. Food was average at most. Paper thin walls can hear all your neighbors. To pricey for all these issues.
Menginap 1 malam pada Jul 2022

4/10 Lemah

Daniel

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Maik

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Achtung. Unbedingt die Premium Zimmern buchen. Auf der Webseite sehen Standard und Premium gleich aus. Die Standart sind aber in einem ganz anderen Hotel. Über die Strasse und Zimmerqualität 2 Sterne weniger!
Menginap 14 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Said

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was not yet prepared to receive the customer , wi fi is very week and does not reach the srea of my room , TV wad out of order ,Quality of lunch food is Zero.to ask for late checkout you have to pay LE 150.00 Very far from city center and not as mentioned in their website.
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Mesut

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super
Menginap 7 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Yassin

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I'm so disappointed, firstly i was waiting more than 2 hrs for my room to be ready take it around 4:15 pm I lost my first day to do anything, secondly garden view it means you will be in not be in the beach front you have to cross a public street to reach the beach No fresh juice in the all inclusive option, thirdly the was wasn’t have a hot water it was broken no towel robe my room view is a parking lot and car street, the electric plug close to the water heater is broken so I couldn’t use it, it was my first day and my last I will leave tomorrow this hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Jet Adam, New Jersey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is a 4 to 5 star hotel. Breakfast and dinner buffets are delightful. Rooms are nice, the pools are clean and well maintained- a truly American standard.
Menginap 3 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Ladislaus, Bad Homburg

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles war sehr gut. Speisen, Lage und Menschen sehr freundlich.
Menginap 7 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

ayman

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Peter, Nürnberg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Der Service war sehr Frundlich, außer der anfang bei anreisen, war ein Systemfehler ( all on oder nur Zimmer),deswegen hat lang gedauert um nach zu kontaktieren ob all oder nur ein zimmer ohne nix
Menginap 4 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Joanie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Horrible service some staff was terrible service
Menginap 8 malam pada Jul 2020

2/10 Teruk

Sara

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Henkilökunta ystävällinen ja palvelualtis. Hotellin sisustus vanhanaikainen ja kulunut, mutta hyvin siivottu.
Menginap 8 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

valérie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Magdi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan

Massive disappointment

We booked for one night me and my wife for wedding anniversary it was not really great experience which I think it was not very nice for our special day . The room it was disgusting hair everywhere dust everywhere and the manor of some stuff they need training them better than that , the whole stay it was not nice at all I think I will not going back again.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

Abdelkarim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Gefallen: - Schnelligkeit der Ein- und Auschecken - Die Personal waren super nett und freundlich - Das Essen war super lecker Nicht gefallen: - das Internet ist nur kostenlos an der Lobby, und war zu langsam. - die Ausstattung des Zimmers ist zu alt - das Preis für den Gibon-Insel war zu hoch im Vergleich zu den anderen Reisenden, die auf dem gleichen Boat mitgereist.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Das Personal war allzeit hilfsbereit und freundlich. Die Küche im großen Restaurant ist sehr vielfältig und lecker und geht auf spezielle Wünsche (Allergie) ein. Der bauliche Zustand leicht renovierungsbedürftig. Dies gilt auch für das Umfeld des Hotels.
Menginap 7 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Khaled

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gut für kurze Aufenthalt

Schlechte Qualität und Auswahl beim Essen. Extrem schwaches WiFi. Personal von restaurant sind unhöflich und ohne Erfahrungen.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Reham

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very good

Very good hotel and the rooms by the pool are amazing, we really enjoyed our stay
Menginap 3 malam pada Jan 2020