Van der Valk Hotel Hoorn
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan kasino
Galeri foto untuk Van der Valk Hotel Hoorn





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM493
RM572 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(11 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
9.8 daripada 10
Luar biasa
(13 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Executive Double Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Executive Level

Executive Double Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Executive Level
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Westfriese Parkweg 1, Hoorn, 1625 MA
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Heavens Hotel
Heavens Hotel
- Wi-fi percuma
- Pengemasan
- Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
9.0 daripada 10, Hebat, 162 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 21.50 untuk dewasa dan EUR 10.75 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 22.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 9.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Van der Valk Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn Hotel
Van der Valk Hotel Hoorn Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn Hotel Hoorn
Soalan lazim
Van der Valk Hotel Hoorn Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
15 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Alexander
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Otto
Mengembara bersama pasangan
11 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Otto
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Joe
Pengembara perniagaan
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joe
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Christina
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christina
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mark
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mark
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Tony
Pengembara perniagaan
1 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tony
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
RADULFUS JOSEPH HENRICUS
17 Jun 2025
RADULFUS JOSEPH HENRICUS
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Zoltan
Mengembara bersama keluarga
5 Jun 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zoltan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Caroline
1 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caroline
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Tom
1 Jun 2025
Tom
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
David
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Josee
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Josee
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Per
Pengembara perniagaan
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Per
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Dan
Pengembara perniagaan
9 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Stephan
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
NICOLAS
4 Mei 2025
NICOLAS
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Ozkan
Mengembara bersama kumpulan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pas mal
Ozkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Paul-Rainer
16 Apr 2025
Paul-Rainer
Menginap 5 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Hadar
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hadar
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Moje
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Moje
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Fabian
4 Apr 2025
Fabian
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Molly
3 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Molly
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jie
Mengembara bersama keluarga
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jie
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Moje
Pengembara perniagaan
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Moje
Menginap 1 malam pada Mac 2025








