Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Vidalia terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA

Bahagian luar
Kolam renang
Teres/patio
Studio, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | Ruang tamu
Bilik

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM496
RM596 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Studio, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Studio, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Hearing)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Bedroom, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Bilik tidur berasingan
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Studio, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Studio, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking (Roll-In Shower)

Sorotan

Dapur
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Studio, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible (Mobility & Hearing, Roll-in Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Studio, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking (Hearing)

Sorotan

Dapur
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
154 Mose Coleman Drive, Vidalia, GA, 30474

Tempat berdekatan

  • Muzium Bawang Vidalia - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Vidalia Aquatics Park - 3 min memandu - 2.4 km
  • Vidalia Community Center Park - 4 min memandu - 2.7 km
  • Meadows Regional Medical Center - 4 min memandu - 3.0 km
  • Mcswain Lake - 5 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Savannah - Hilton Head (SAV) - 85 minit memandu

Restoran

  • ‪Hardware Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬5 min memandu
  • ‪Rio Grande Mexican Restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪Shoney's - ‬2 min memandu
  • ‪Zaxby's - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA

Sorotan hartanah
Sarapan bufet percuma, gimnasium dan pusat perniagaan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Saluran kabel dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Akses Internet
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Hiburan

  • Saluran kabel

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 50 setiap penginapan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 50 setiap penginapan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Home2 Suites by Hilton Vidalia GA
Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA Hotel
Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA Vidalia
Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA Hotel Vidalia

Soalan lazim

Adakah Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA mesra haiwan kesayangan?

Ya, Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD50 setiap penginapan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA?

Setakat 2 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 495.99, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA?

Terletak di Vidalia, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Muzium Bawang Vidalia, Vidalia Aquatics Park dan Vidalia Community Center Park. Vidalia Community Center Park Picnic area dan Meadows Regional Medical Center juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Home2 Suites by Hilton Vidalia, GA Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 43 daripada 77 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 77 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 77 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 77 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 77 ulasan

8.8/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Minnie

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

LARRY, lawrenceville

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

larry, lawrenceville

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice for the price and area
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Angela

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

James

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

ANNA

We were there for only 2 nights and we didn’t check in until around 10:00 pm because our daughter had a baby. We were so tired. We slept in till around 10:00 the next morning to go back to the hospital and came back around 8:00. , and housekeeping had not been: We had no clean towels and the room was not made up! Will not recommend to friends to stay there again!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

linda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

All dogs go to heaven.

I think its great that this is a dog friendly hotel. but all dogs should only be allowed on the same floor. the dog in the room next door barked all night. I could not sleep. The shower stall could use a good grout scrubbing. Other than that the hotel staff is awesome.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Pamela

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Family trip visiting more family.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

dennis

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

TESHA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean hotel, friendly staff.. breakfast was fresh and delicious..
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Joshua

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was nice and helpful
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

James, Summerville

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

olakunle, Fayetteville

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is good although their breakfast is not as great and no option if you are not a pork eater.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Kimi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

ALL SOFTWARE SHOUT DOWN WITH NO PREVIOUS NOTICE TO

No contact from the hotel to us, to inform they had no computer service. Never reached out UNTIL we got there to inform us there was no way to check us in. I hope all who were registered get PROMPT REFUNDS.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Eric

Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Angela

Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Andrew

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was new but kinks were still being worked out. Property did not have internet so no room key was provided.Due to system being down staff relied on paper to complete check in and verify if room was still in use. Staff woke me up at 8 am to check if I was still in room. Doors leading to outside that are normally locked were left propped open causing security concerns for myself and my family. Hilton should have done a better job with internet to alleviate security concerns.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Kelley

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a great and clean hotel to stay at. It’s very spacious and had everything you needed. It’s one of the best hotels I’ve stayed at for this price range. They have free breakfast but when we were there, it was running late and wasn’t ready at 8:30 AM like it was supposed to. Their system was down still from Hurricane and they were not able to make room keys for us so the front desk person had to let you in with a master key. But I don’t think that this was their fault.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Jon

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Unprofessional

We’re turned away by a rude staff member who said there internet and phones were down so they weren’t honoring reservations and had given our room away. We had driven multiple hours from a college football game and had no other option but to drive 3 hours to our home. I would never give this hotel another chance. Staff was rude, gave no options other than it would be up to us to get a refund.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Keith

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
When cleaning shower area, try to use bleach to kill the mold and mildew around the shower base, corners, etc. Shower head needs cleaning bc water came out only one side. The gym has a severe moisture issue bc when i worked out and the dryers were running there was water coming up from the floor through the rubber floor mats. All over the floor.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a room on first floor since my wife has some walking issues. Unfortunately there were some guests that were in lobby that were very noisy since the sound really travels with tile floors. I am not sure if there is a time frame for when lobby should be closed but the noise was still going on after 11 pm. We were told it was a wedding party and they were in lobby the 2nd night. Breakfast on 1st day had a very good selection. However on the 2nd day breakfast was not completely ready. So not sure if they were short staffed or if there was another issue. The next time we are in town we will probably ask to have room on another floor because of noise issue. Also the A/C thermostat and TV remote are not consumer friendly
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Kevin

Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Gary

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024