Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Restoran
  • Tab Panas
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM228
RM253 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Dis - 3 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking (Mobility)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(56 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(25 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(15 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Studio Suite, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(57 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Hot Tub

8.0 daripada 10
Sangat baik
(29 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe King Studio Suite - Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

2 Queen Beds, Mobility Accessible Room, Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

2 Queen Beds Room, Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

King Room with Hot Tub

  • Boleh menampung 2

King Studio Suite-Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

2 Queen Beds, Studio Suite, Non-Smoking

  • Boleh menampung 6

King Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
300 N Mountain Rd, Harrisburg, PA, 17112

Tempat berdekatan

  • Bumble Bee Driving Range - 4 min memandu - 4.6 km
  • Shoppes at Susquehanna Marketplace - 4 min memandu - 6.3 km
  • Regal Harrisburg - 5 min memandu - 6.3 km
  • Taman Wildwood - 7 min memandu - 11.5 km
  • Susquehanna River - 9 min memandu - 14.4 km

Bergerak

  • Pusat Pengangkutan Harrisburg - 16 minit memandu
  • Harrisburg, PA (MDT-Lapangan Terbang Antarabangsa Harrisburg) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬3 min memandu
  • ‪Burger King - ‬2 min memandu
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬3 min memandu
  • ‪Five Guys - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area

Hotel berdekatan Pennsylvania Farm Show Complex
Sarapan segera percuma, pencucian kering/dobi dan gimnasium merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan restoran, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti).
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, surat khabar percuma dan dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, 1 bilik mesyuarat dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 46 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 150 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 20.00 sehari

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 150 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 22:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Harrisburg Hershey Area
Ramada Harrisburg/Hershey Area
Ramada Hotel Harrisburg/Hershey Area
Ramada Harrisburg/Hershey Area Hotel
Ramada Harrisburg/Hershey Hotel
Ramada Harrisburg/Hershey
Ramada Wyndham Harrisburg/Hershey Area Hotel
Ramada Wyndham Harrisburg/Hershey Hotel
Ramada Wyndham Harrisburg/Hershey Area
Ramada Wyndham Harrisburg/Hershey
Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area Hotel
Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area Harrisburg
Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area Hotel Harrisburg

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 8:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area?

Setakat 27 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area pada 2 Dis 2025 bermula serendah RM 228.0, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 2.3 mi (3.7 km) from Ladang Anggur Spring Gate dan 3 mi (4.9 km) from Bumble Bee Driving Range. Boyd Big Tree Preserve Conservation Area dan Regal Harrisburg juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ramada by Wyndham Harrisburg/Hershey Area Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 684 daripada 1870 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 366 daripada 1870 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 300 daripada 1870 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 241 daripada 1870 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 279 daripada 1870 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Gala

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the rooms was dirty - the floor wasn't mopped, the counters were dirty, the pillows and the sheets had stains. I had to call them to change the sheets, give new pillows, wiped down the chair, the counter and mopped the floor. It was disgusting. The other room, riggt before we left this morning, we saw a bedbug
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Brandy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very nice
Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Lauren

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First, the fireplace (AKA the whole draw of the room I booked) was broken. Then, not only was the jacuzzi tub disgusting and definitely not cleaned, but we found BEDBUGS. YES BEDBUGS. When reported to the front desk, they didn’t even offer a refund immediately, but they simply tried to transfer us to the room next door to the bedbug room!!!! Upon inspection of said replacement room, my partner and I decided it still looked disgusting and were uncomfortable staying. The front desk didn’t handle the situation as adequately or urgently as one would expect in such a situation. And, to make matters worse, they didn’t even seem surprised that there were bedbugs!!!! Anyways, wouldn’t recommend. Not clean and not the best customer service.
These are the bed bug droppings and exoskeletons left behind from shedding.
More bug droppings.
More bug droppings.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Valerie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast was very fresh and no I did not do laundry
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tamara

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Allyson

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
We stayed here for one night for a sports event in the area. I was hesitant at first reading some of the reviews but the room looked recently remodeled and was clean. The towels are very crappy in the room and at the pool. Breakfast could be much better but for the price of the hotel and the room being clean it was worth the money.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Michele

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms we had were supposedly non smoking both rooms smelled like smoke. The beds didn’t seem like queen size beds. Very uncomfortable. The bathroom we had was very small and the cabinet with the sink and mirror was on the outside of the bathroom . The swimming pool was completely unbalanced smelling strong of bleach that when you opened the door to that room your eyes burn.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Roshanna

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
So many issues with this experience! My issue began when the front desk staff member, “Nancy,” called demanding that I pay for my room immediately because the card on file declined. I explained that the card had been cancelled but that I would pay upon arrival, as my reservation clearly stated pay at property. She then threatened to cancel my room if I didn’t pay right then. When I arrived, everything became clear—the elevator was broken, and this major inconvenience had never been disclosed. I currently have a fractured foot and wear a boot to my knee, which makes stairs extremely difficult. Nancy showed zero concern. She simply said she could put me on the first floor, but the king suite I booked was no longer available. After going back and forth, I asked for a refund since they could not provide what I reserved. She refused, was dismissive, and acted as if it was perfectly acceptable to treat customers this way—even with my child present. Because of their lack of transparency and unwillingness to help, I had to find another hotel that could accommodate my injury. The next day, I called to speak with the manager, and shockingly, he was even worse. He defended her behavior and said I “should have just stayed,” and that I made the situation worse by leaving. Completely unacceptable. Even the Expedia representative who contacted the hotel on my behalf said “Nasty Nancy” was rude to her as well. Clearly, this is a pattern. In the end, I’m out $100 because this hotel i
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Stacey

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very courteous staff. Perfect for a quick overnight stay!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Heather

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes very clean room, had a great stay. Will come back again!
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Lynette

Really on was clean, toilet seat was not. Only one channel worked on tv.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Lauren

Mengembara bersama keluarga
The air didn't work properly. They had to bring a fan. I could hear a big dog barking from the room. Beds were comfortable. Everything else ok. Just annoyed by the air situation and the fact that you could hear a dog barking so well. Breakfast was ok. The smell was a little.off In the hotel. I assume from the cleaning stuff they use due to animals.being allowed.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Jannelly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The room was fine but there weren’t many accessible outlets it smelled like a basement. A very strong wet odor that wasnt very pleasing
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Esaie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Josh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was friendly, clean facility
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Nickell

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty amenities , unprofessional staff, and infestation
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Hope

Menginap 3 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Brian

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
After 2 days of no peace and quite all day the second after 8 hours of staff creating a lot of noise I finally went out and asked politely for them to leave the hallway so I did not have to hear them anymore. I am a combat Army Veteran 100% service connected and all the noise they were making for 2 days from 8am till 7or 8 pm on the 1 st day and the second day I finally went out at 6 pm and politely asked if they could leave because it was bothering me, I apologized to them many times every way I could. For the next hour they went from 50% to 100% and I packed and left because I understood that they were doing it purposely so I left never saying anything To anyone I just left very ignorant and rude after I explained I am getting freaked cuz of all the loud noise they make 12 hours outside my room and I asked to have quiet! They doubled there efforts so I left
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Robin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fine but the pool someone puked in
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Linda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved the service and room at this hotel. The actual driveway to get into the parking lot is a bit confusing (at least for my GPS), but once in the hotel, the room was very spacious, quiet and clean. Breakfast had plentiful choices. The staff helped my elderly mother with her needs. The hot tub was clean and wonderfully relaxing after a long drive.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Madhu

Sukakan: Kebersihan
It was ok
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Stanley

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Sheika

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Desiree, Clermont

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and convenience
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Alysha

Sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Okt 2025