Hotel Raj Mandir

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Har Ki Pauri

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Raj Mandir

Depan hartanah
Premier Room | 1 bilik tidur, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Lobi
Bahagian luar
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Luxury Single Room, Berbilang Katil

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 7
  • 3 Katil Raja (King)

Luxury Single Room, Garden View, Executive Level

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 8
  • 4 Katil Raja (King)

Family Quadruple Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 56 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Raja (King)

Premier Triple Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premier Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Mansa Devi Temple, Upper Road, Haridwar, Uttarakhand, 249401

Tempat berdekatan

  • Kuil Mansa Devi - 9 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Har Ki Pauri - 14 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Kuil Daksh Prajapati - 6 min memandu - 5.1 km
  • Shantikunj - 6 min memandu - 6.1 km
  • Kuil Chandi Devi - 12 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Haridwar Junction - 16 minit berjalan kaki
  • Dehradun (DED-Jolly Grant) - 58 minit memandu

Restoran

  • ‪Pandit Ji Poori Wale - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Chotiwala Resturant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Hoshiyarpuri Hotel - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Sindh Dugdh Bhandar - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Raj Mandir

Hotel berdekatan Har Ki Pauri
Terletak berdekatan Kuil Mansa Devi dan Kuil Chandi Devi, Hotel Raj Mandir menyediakan majlis makan percuma setiap hari, kemudahan dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
  • Perkhidmatan rencam, TV di lobi dan bantuan pelancongan/tiket
  • Porter/tukang angkut, lif dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Raj Mandir memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi dan sabun
  • Almari pakaian, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 300 hingga 400 untuk orang dewasa dan INR 200 hingga 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Sugandha Restaurant

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 11:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR800.0 sehari

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 300 hingga 400 untuk dewasa dan INR 200 hingga 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 800.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Razorpay dan Paytm
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Raj Mandir RB Group Haridwar
Raj Mandir RB Group Haridwar
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Hotel Raj Mandir Hotel
Hotel Raj Mandir RB Group
Raj Mandir RB Group Haridwar
Raj Mandir RB Group
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Haridwar Hotel Raj Mandir By RB Group Hotel
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group
Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Hotel Raj Mandir RB Group Haridwar
Hotel Raj Mandir RB Group
Raj Mandir RB Group
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Haridwar Hotel Raj Mandir By RB Group Hotel
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group
Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Hotel Raj Mandir RB Group Haridwar
Hotel Raj Mandir RB Group
Raj Mandir RB Group Haridwar
Raj Mandir RB Group
Haridwar Hotel Raj Mandir By RB Group Hotel
Hotel Hotel Raj Mandir By RB Group
Hotel Raj Mandir By RB Group Haridwar
Raj Mandir Rb Group Haridwar
Hotel Raj Mandir Haridwar
Hotel Raj Mandir By RB Group
Hotel Raj Mandir Hotel Haridwar

Soalan lazim

Adakah Hotel Raj Mandir mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Raj Mandir?

Hotel Raj Mandir tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Raj Mandir?

Masa mula daftar masuk: 11:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Raj Mandir?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Raj Mandir memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Raj Mandir?

Terletak di tengah-tengah Haridwar, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Har Ki Pauri dan Taman Negara Rajaji. Kuil Mansa Devi dan Kuil Chandi Devi juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Kereta Api Haridwar Junction sejauh 16 minit berjalan kaki.

Hotel Raj Mandir Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 18 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mukesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel and helping staff. Mr. Umesh helped a lot. Thank you will visit next time too.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Abhishek

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Lokanathan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Unable to use shower ..shower tap is not working and more mosquitos. Staff service is food
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Harendra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall it was a nice stay, the hotel staff was very polite and helpful. Would recommend to hotel to improve the food quality and more breakfast options in their restaurant. Location is good, it is adjacent to Mansa Devi Ropeway and near to Ganga ghat.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Guru

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel management are very bad no respect no service for their customers they give my room dirty. Dirty bed sheets dirty trowel even bathroom is always flooded. This is the worst hotel I ever stayed. I travel all over the world, and never seen that poor service. This hotel should close if they don’t know how treat customer. I have worst experience in there.
Menginap 2 malam pada Jun 2023

4/10 Lemah

Jatin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
There were many issues with room and services
Menginap 1 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Sunil

Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Sunil Kumar

Menginap 1 malam pada Mei 2022

2/10 Teruk

Abhishek, Gurugram

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
-Zero maintenance by the staff -staff does not have any sense of courtesy and customer service - hotel is a big zero in cleanliness. Rooms, bathroom, carpet, windows, walls are full of dust and spit marks -no Wifi and no TV service available inspite of mention in package -car parking not possible due to police restriy, which hotel doesnot mention even when callled. -power backup not available for almost 3 hrs citing silly reason that diesel is over. I don't understand whether they were getting diesel from Delhi that takes them so much time. Why no reserve maintained? -Cars swiping not available, so have to do bank transfer
Menginap 1 malam pada Jun 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Shailendra

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Jagnesh, Faridabad

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Nothing special, no comment. Thanks Expedia. Love you
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Boys of the Hotels are inattentive. They should be trained to understand the customer
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is ok type..not so good, not so bad..but yes location is good...
Menginap 3 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel liegt am Ende einer Straße, direkt an der Bahnlinie. Gefühlt fährt der Zug durchs Zimmer, wenn man einen Raum an der Frontseite hat. An der Hotelrückseite ist es etwas besser.
Menginap 4 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Neat, clean and spacious rooms with all necessities. The only downside is the location and the approach road towards the hotel.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jun 2019