Avonbridge Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Hamilton terdapat bar/ruang istirahat dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Avonbridge Hotel

2 bar/ruang istirahat
Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Honeymoon Suite | 1 bilik tidur, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Tuala disediakan

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(22 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Carlisle Rd, Hamilton, Scotland, ML3 7DB

Tempat berdekatan

  • Taman Desa Chatelherault - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Taman Negara Strathclyde - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Teater Hamilton Townhouse - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Balapan Lumba Kuda Hamilton Park - 4 min memandu - 3.7 km
  • Kastil Bothwell - 8 min memandu - 7.8 km

Bergerak

  • Stesen Pusat Hamilton - 12 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Glasgow (GLA) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Zest Coffee Bar - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Alfie's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Beefeater - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Mavrix - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Avonbridge Hotel

Hotel di kawasan bersejarah
Di Avonbridge Hotel, anda boleh menantikan taman, taman permainan dan 2 bar. Restoran di tapak, The Conservatory Restaura, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bilik-bilik mesyuarat.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), meja biliard atau pool dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam dan 2 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 65 bilik menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran: GBP 15.50 seorang
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • Bar Milano
  • The Conservatory Restaura

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 2,000 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Lain-lain

  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 15.50 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Avonbridge Hotel Hotel
Avonbridge Hotel Hamilton
Avonbridge Hotel Hotel Hamilton

Soalan lazim

Adakah Avonbridge Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Avonbridge Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Avonbridge Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Avonbridge Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Avonbridge Hotel?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Taman Desa Chatelherault, Taman Negara Strathclyde dan Teater Hamilton Townhouse. Kampus Hamilton, Universiti West of Scotland (UWS) dan Balapan Lumba Kuda Hamilton Park juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Pusat Hamilton sejauh 12 minit berjalan kaki dan Stesen Hamilton Chatelherault sejauh 18 minit berjalan kaki.

Ulasan

Avonbridge Hotel Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.2

Kebersihan

7.2

Kemudahan

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 105 daripada 252 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 78 daripada 252 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 42 daripada 252 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 252 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 252 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Chris

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We have stayed at the Avon bridge several times now and have always had a positive experience. This time we stayed in the Priory, a separate building on the same site. Upon our arrival we were greeted courteously by reception staff. I have to say the large red bins that were next to the priory stank, but were moved later. The front door was difficult to open and staff were clearly aware this was an issue. The room was clean and quiet, which was good. However, the service in the restaurant was, frankly, some of the worst I have encountered in many years. On the two nights we stayed, it took us 3 hours to have a 2 course meal due, entirely, to pooor orgnisation. The restaurant was not very busy but we were left unattended for long periods by staff who appeared to be harrassed and 'having words' with each other several times. It spoiled an otherwise pleasant stay.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicely situated, very friendly and helpful staff.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Donna, PEARLAND

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
This is not a hotel, the place doesn’t have AC and we did not know until too late to book other place. We had to open the window all day long to get some air in otherwise we will be in the sauna. This means everyone can see us all day long even when we slept which is very uncomfortable. The hotel is very old and dirty with molds in the bathroom, the price we paid is not cheap and overprice for the place like this!! We would not recommended this hotel.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Teri

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great food in the restaurant, friendly staff, unique look and great decor. Loved the soaker tub after a long day of traveling! Great bed and quiet neighborhood.
Dessert
Dinner
Dinner
Soaker tub
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Randy W

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great spot… staff very friendly and helpful.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Giuseppe Mario

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel moderno e confortevole, bagno eccellente, ristorante di buona qualità.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Denise

-
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Colin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Steve

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
The hotel is certainly looking dated. We didn't have any WiFi our whole 4 day stay and every time we asked, they just told us they would try and restart it or someone would look at it. We ended up having to buy more data for our phones so we could use the internet and plan our trips and train schedules. The bed was horribly uncomfortable, lumpy and soft. The garbage bins outside, which is just outside the front of the building we stayed in smelled awful. The staff was very pleasant and check in and check out were hassle free.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Ryan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
The staff are lovely. The only issue myself and my partner had was the amount of spiders in our room. Every day we were there we had to kill about 2 new spiders that we discovered. Worst part was when I was unpacking my bag I had to kill another one as it got in my bag. Other than that, it truly was a lovely stay, the staff are very friendly!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Hideki

Mengembara bersama kumpulan
The parking lot is smaller than its guest capacity.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

David

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A little gem of a find

A very good and well priced hotel with good facilities and real customer-facing staff - marketing speak for lovely friendly staff who to a fault were genuinely keen to please. Even the chef found me some black pudding for breakfast when I enquired why it wasn’t on the menu of a Scottish hotel. A highly recommended hotel for the Hamilton/Glasgow area, or overnight stop on the A474(M)
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Bryan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are looking a bit shabby. Towels need to be replaced. Our hand towel was so worn, it was literally falling apart. There was wear and tear close to the hem area. The receptionist who booked us in late Sunday afternoon was amazing. Very helpful, professional and knowledgeable. A true asset.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Simon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Perfectly ok place to stay. Good value. A bit tired but at the price thats ok
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

brian

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Stuart

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Second visit to the Avonbridge hotel, staff are great, rooms are comfortable & its a great location
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Neil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Greatbstay

Great staff. Bed so comfy food and bar amazing. Staying again in 4 weeks
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel for the price. Breakfast was cooked to order, the room was large and comfortable, easy parking and close to the river and green spaces. Staff were friendly. Excellent value
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Kathleen

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrived at the property quite late after an 8 hour drive, discovered blood on the duvet cover which we thought we'd report in the morning. It was quite hot so we slept on towels on top of the bed instead. Reported the incident in the morning showing timed photographic evidence from the night before and were met with aggressive and unhelpful staff. The manager Marco is still yet to contact me regarding this, it's been 5 days. I will never stay at this hotel again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Arrived late and the restaurant manager managed to persuade the chef to still serve me and the meal was superb. Room was very warm, couldn’t open the window due to noise from outside and no fans available
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Stephen

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Room not serviced. Old towels on floor in bedroom. No other room available. Helpful lady at reception did deal with it herself.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Chung Kau

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Some noise from the road.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

David

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

COLIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Very good clean and tidy
Menginap 4 malam pada Jun 2025