OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Breckenridge terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake

Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Room, 2 Katil Ratu (Queen) | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Koridor
Bahagian luar
OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.

Ulasan

5.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
6924 hwy 180 w, Breckenridge, TX, 76424

Tempat berdekatan

  • Hubbard Creek Lake - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Bangunan Mahkamah Kaunti Stephens - 12 min memandu - 13.0 km
  • Taman Joe K. Boyce - 14 min memandu - 13.8 km
  • Tapak Bersejarah Negeri Fort Griffin - 44 min memandu - 51.7 km
  • Taman Negeri Possum Kingdom - 56 min memandu - 71.9 km

Bergerak

  • Wichita Falls, TX (SPS-Sheppard Air Force Base) - 132 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬7 min memandu
  • ‪Dairy Queen - ‬8 min memandu
  • ‪Ernie's Spanish Kitchen - ‬7 min memandu
  • ‪SONIC Drive In - ‬8 min memandu
  • ‪Pizza Heaven - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake

Sorotan hartanah
OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake menawarkan keselesaan seperti penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: USD25
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD25

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi daftar masuk awal: USD 25 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: USD25 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Plaza Hotel Breckenridge
Plaza Breckenridge
Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake

Soalan lazim

Adakah OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak USD25 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD25.

Di manakah terletaknya OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake?

Terletak di Breckenridge, hotel ini sejauh 1 km dari Hubbard Creek Lake serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Bangunan Mahkamah Kaunti Stephens dan Taman Joe K. Boyce. Stephens Memorial Hospital adalah 7.9 bt (12.7 km) jauhnya.

OYO Hotel Breckenridge TX Hubbard Creek Lake Ulasan

Ulasan

5.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 86 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 86 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 86 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 86 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 32 daripada 86 ulasan

6.0/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Jim

Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Get it together

I booked online through hotels.com. received multiple messages from OYO through hotels.com confirming the upcoming stay, welcoming, etc. 3 hours of driving, and I show up to a sign that says "sorry, no rooms, no water." I knocked and rang the doorbell, a man came to the door and pointed, I pointed to my phone. He opened the door, proceeded to yell at me, ask if I knew how to read, etc. I explained my online booking and he said he hasn't taken bookings in over a month. I get it, his business is seriously suffering, but he yelled at me and told me to deal with whoever I booked it through and shut the door on me. He even tried to deny that I even booked online at first. So, I headed into town, and was on the phone with hotels.com for 2 hours and they couldn't seem to understand why, after multiple attempts, no one was answering the phone at the hotel (because it was closed). I eventually was issued a refund, and found another place to stay. But what's disappointing is that I was yelled at, and he seemed super pissed he was inconvenienced. I get losing money, and having to explain over and over again, but he could have handled it better, and perhaps he needs to double check with his contractors to ensure bookings don't occur while closed. Because my money was taken weeks prior and I received several confirmation messages, only to show up to an absolute awful person.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Cassandra

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property does not honor online reservations thru any third party, like Expedia or hotels.com. The images are nothing like the rooms at all, so much so it is false advertisement. The front office is not helpful at all. The rooms are dirty and in terrible shape.

2/10 Teruk

Coby

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very dirty

Terrible experience. Should have viewed the room before we agreed to stay. So dirty we couldn’t even stay there. Tried to return our key and found out he had already deactivated them.
Menginap 2 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

Angel

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This man was very rude and racist as well as not answering the phone to get my money back, He refused to give my workers rooms because he said they were Mexican, Which they are NOT Mexican, even then a race SHOULDN'T matter,
Menginap 3 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Jessica

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bates motel vibes

Manager is rude. And was beating on my door to move my vehicle cause he didnt like where it was parked. The beds are hard as bricks and way over priced
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Eric

Menginap 3 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

Ty

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was told “I canceled your booking!” Upon arrival, property manager told me that my reservation was canceled. I don’t have queen size beds and Expedia knows that. After listening to him rant and use racial slurs, I was charged for a king room at another 25$. Stayed here on two separate occasions and both times was not worth the money. Very unprofessional management and I will be staying 30 miles elsewhere just to drive 2 blocks from this motel to work.
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Stanley

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
4 days, never swept the floor, no bed ever touched, just dirty
Menginap 4 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Dana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

6/10 Boleh diterima

Kimberly

Mengembara bersama keluarga
Menginap 2 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

Randall

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was the worst place Ive ever had the displeasure of staying. Staff cussed at me for checking in, thew around racial comments, mocked me for inquiring about ice and clean towels, room was visibly dirty. Dont waste your time here.
Menginap 5 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

Tanya

Menginap 1 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

MA Cristina

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They charged my card for a room on May 16. When my guys got there a not on the door said building closed pipes broke Jan 2. If that was the case they should not have charged my credit card ahead of time as they would have known building closed. On May 19 no credit yet. Don’t stay it has to be a scam.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

6/10 Boleh diterima

Corey

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2022

2/10 Teruk

Jeremiah

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Closed

They were closed for the next three months yet still took my money and said it’d take three weeks to get it back
Menginap 6 malam pada Mei 2022

2/10 Teruk

Claudia

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service sucked very bad
Menginap 2 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

James

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

Aimee

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

STEPHEN

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

No HOT water

Operator is friendly. However, bed was hard and absolutely no HOT water. A/C-heater is directly over the head of the bed. Unit worked intermittently. If full, there would not be enough parking. Located really close to lake and several sports/fishing shops for those there for fishing.
Menginap 2 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boo

Got told to leave before check in - no rooms! Refused to help us find other accommodations in the area.
Menginap 1 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Cody

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was no hot water for a shower and there is no front desk to ask for help in case of any problems.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Get ready to get cussed at

The owner was INCREDIBLY rude, cussing about how my room was booked through Hotels.com and stated if I used Hotels.com again he would refuse me a room.
Menginap 1 malam pada Feb 2022