Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Villa Bulan Madu Gili Air





Terletak berdekatan Pantai Nipah, Villa Bulan Madu Gili Air menyediakan sarapan pesanan masak percuma, bar kolam dan salun rambut. Vila ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan pasir putih, selam skuba dan bersnorkel. Nikmatilah rawatan badan, Balut badan dan urut di tapak spa. Restoran di tapak, Villa & Spa Bulan Madu, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Nikmati aktiviti di tapak seperti sewaan/menunggang kuda, lawatan bot dan memancing. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sauna.
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Honeymoon Villa, 1 Bedroom

Honeymoon Villa, 1 Bedroom
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Kipas siling
Linen kapas Mesir
Lihat semua foto untuk Family Villa, 1 Bedroom

Family Villa, 1 Bedroom
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Kipas siling
Linen kapas Mesir
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

PT. Bulan Madu Gili Air, Kecamatan Pemenang, Gili Air, Lombok, 83352
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Villa Bulan Madu Gili Air Guesthouse
Villa Bulan Madu Guesthouse
Villa Bulan Madu Gili Air
Villa Bulan Madu
Bulan Madu Gili Air Gili Air
Villa Bulan Madu Gili Air Villa
Villa Bulan Madu Gili Air Gili Air
Villa Bulan Madu Gili Air Villa Gili Air
Soalan lazim
Villa Bulan Madu Gili Air Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
Sven
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sven
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
HANNA
Mengembara bersama keluarga
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




HANNA
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jason
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jason
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Johanna
Mengembara bersama keluarga
5 Nov 2024
Sukakan: Kemudahan, keselesaan bilik
Johanna
Menginap 7 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Marc
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Marc
Menginap 5 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Birg-Hübner
17 Ogo 2024
Birg-Hübner
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Mika
25 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Love
Mika
Menginap 3 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Moulay Rachid
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
20 Jul 2024
Moulay Rachid
Menginap 4 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
Hendrikus
Mengembara bersama pasangan
18 Jul 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hendrikus
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jacob
Mengembara bersama keluarga
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Amazing stay at Bulan Madu.




Jacob
Menginap 7 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Helene
Mengembara bersama keluarga
12 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Helene
Menginap 4 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
Sandrea
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
2 Mei 2024
Sandrea
Menginap 4 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Tony
27 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Gili Air stay
Tony
Menginap 4 malam pada Feb 2024
6/10 Boleh diterima
Nikolay
Mengembara bersama keluarga
7 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan
Nikolay
Menginap 3 malam pada Jan 2024
6/10 Boleh diterima
Lauren
22 Sep 2023
Lauren
Menginap 5 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Carlo
Mengembara bersama pasangan
21 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlo
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Rune
Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rune
Menginap 4 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Mariana
10 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
dedinitelt recommend
Mariana
Menginap 4 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Amelie
7 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amelie
Menginap 4 malam pada Jul 2019
4/10 Lemah
Sune
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Sune
Menginap 8 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2019