Santana Hotel

Hotel merangkumi semua yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Merangkumi semua
  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Classic Quadruple Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Beldibi Mah., 4021 Sk. No:35, Kemer, Antalya, 07980

Tempat berdekatan

  • Taman Pantai Beldibi - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Konyaalti - 18 min memandu - 19.8 km
  • Pantai dan Taman Moonlight - 21 min memandu - 21.3 km
  • Bandar Purba Phaselis - 31 min memandu - 33.3 km
  • Pantai Lara - 43 min memandu - 44.0 km

Bergerak

  • Antalya (AYT-Lapangan Terbang Antarabangsa Antalya) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Bertu Cafe - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Selcukhan Snack Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪King Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Beldibi köy Kahvaltısı Gözleme - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Selcukhan Hotel Dar Vakit Bar - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Santana Hotel

Merangkumi semua bagi hotel di kawasan beli-belah
Pertimbangkan penginapan di Santana Hotel dan manfaatkan sarapan bufet percuma, majlis makan percuma setiap hari dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles (surcaj) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan perpustakaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), perkhidmatan rencam dan kakitangan berbilang bahasa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan perabot luar
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Santana Hotel menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi
  • 36-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit

Butiran merangkumi semua

Hotel ini merangkumi semua. Makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam harga bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti dan gratuiti tambahan atas budi bicara tetamu diterima.

Makanan dan minuman

Makanan bufet, snek dan minuman terpilih disertakan
Minuman beralkohol asas disertakan
Makanan dan minuman adalah termasuk di hartanah bersekutu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (EUR 5 seminggu)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan 24 jam percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 1 meter
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 9:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Di taman daerah
  • Perabot luar
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 36-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 17 Oktober dan 30 April.
Hartanah akan diubai suai dari 4 Oktober 2025 sehingga 30 April 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Luaran
  • Bilik tamu
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: EUR 5 seminggu (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 25 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 10 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: EUR 1 (sehala), (berumur sehingga 12 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
  • Makan malam dihoskan: EUR0

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Nombor Pendaftaran Hartanah 2022-07-1374

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Santana Hotel Hotel
Santana Hotel Kemer
Santana Hotel Hotel Kemer

Soalan lazim

Adakah Santana Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Santana Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Santana Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Santana Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Santana Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Santana Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR25 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Santana Hotel?

Ya, hartanah ini merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Santana Hotel?

Terletak di tengah-tengah Kemer, hotel merangkumi semua ini sejauh 0.4 mi (0.6 km) from Taman Pantai Beldibi dan 2.3 mi (3.7 km) from Champion Holiday Village. Lembah Gökdere dan Topçam juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Santana Hotel Ulasan

5.2

5.6

Kebersihan

2.0

Kemudahan

5.0

Kakitangan & perkhidmatan

4.8

Mesra alam

4.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 10 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 10 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 10 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 10 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 10 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Christy, Worcesterpark

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing Experience – Not Even Close to 4 Stars I recently stayed at this hotel, and I can honestly say it was one of the worst hotel experiences I’ve had. Despite being listed as a 4-star property, it didn’t even meet basic expectations. Service: Upon arrival, there was no welcome or any friendly interaction from the front desk. The staff didn’t speak English, which made even basic communication difficult. This was a huge issue for me, especially when trying to resolve problems with the room. Room Conditions: The room was dirty, with no lights working. After reporting this, the staff eventually came to replace the bulb. The bathroom was in poor condition, with a broken tap and overall filthiness. To top it off, there was no hot water for a day, and we were left without water entirely for a period. Food & Drinks: We booked all-inclusive, but the food and drink situation was a joke. Breakfast had very limited options, and when we arrived at 8:30 AM (with breakfast until 9 AM), they told us everything was finished. There was also no alcohol included in the all-inclusive package; we were only given wine, and any beer or other spirits came with an extra charge. This was a major letdown considering we paid for all-inclusive. Wi-Fi & Amenities: Wi-Fi wasn’t free; we had to pay an additional €5 per day for access, which is not acceptable in this day and age. There were many broken amenities in the hotel, making it clear that maintenance was not a priority.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Charles

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is well-liked by long-term local lodgers. Even Russians were there. But it would be abhorrent for European tourists. Expedia CANNOT RATE as four four-star. Locally it is rated as a 3-star hotel. It had a home-size pool and full board food served under 1.5 windows in the morning, afternoon and evening. It is well known for the dissatisfaction locally. Worst stay ever, though the workers worked hard to provide, but failed in service & hospitality. Don't expect the neon light display in reality- it is a local lodge. Cheap and cheerful.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Aiad

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Mark

The hotel was closed for renovations, but my reservation and payment had already been processed. Showed up around midnight for a late check in, and the place looked like an abandoned building.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Metin

Mengembara bersama pasangan
Wir waren nicht überzeugt!!!
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Pravjeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Corinne Rosalyn

Menginap 7 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Cengizhan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Fatih

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Svitlana

Sukakan: Kebersihan
Merci beaucoup à tout l équipe de Hôtel !!❤️
Menginap 3 malam pada Jun 2022