Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men
Hotel kapsul dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, 8-minute walk to Tempat Suci Kushida
Galeri foto untuk Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Superior Room, Men only (Capsule - Upper Bed)

Superior Room, Men only (Capsule - Upper Bed)
Sorotan
TV skrin rata
Tab mandi dan pancuran berasingan
Lihat semua foto untuk Superior Room, Men only (Capsule - Lower Bed)

Superior Room, Men only (Capsule - Lower Bed)
Sorotan
TV skrin rata
Tab mandi dan pancuran berasingan
Lihat semua foto untuk Premium Room, Men only (Capsule - 2)

Premium Room, Men only (Capsule - 2)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Tab mandi dan pancuran berasingan
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station
Hakata Ward
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,353 ulasan
Harga ialah RM867
RM954 jumlah
9 Dis - 10 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2F, 8-12, Gionmachi, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0038
Tentang hartanah ini
Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men
Hartanah serupa

WELLCABIN TENJIN - Male Only
WELLCABIN TENJIN - Male Only
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Dobi
- Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 379 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 18 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Executive Spa Capsule WELLBE Fukuoka Caters Men Hotel
Executive Spa Capsule WELLBE Caters Men Hotel
Executive Spa Capsule WELLBE Fukuoka Caters Men
Executive Spa Capsule WELLBE Caters Men
Executive Capsule WELLBE Cate
Executive Spa Capsule WELLBE Fukuoka Caters to Men
Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men Fukuoka
Soalan lazim
Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
7 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ベッドについて
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
TORU
Pengembara perniagaan
18 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
TORU
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
shinichi
Mengembara bersama kumpulan
29 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
shinichi
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
YOSHIYUKI
22 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOSHIYUKI
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
6 Dis 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Kazuhisa
Pengembara perniagaan
24 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kazuhisa
Menginap 1 malam pada Nov 2019
6/10 Boleh diterima
masaya
10 Nov 2019
masaya
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
20 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
ATSUSHI
25 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
最高でした!
ATSUSHI
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Din, Taipei, Taiwan
1 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Din
Menginap 2 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
30 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
クリーニングサービスは便利
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
ChinWei, Taiwan
27 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bed is clean but need to walk abt 10 mins from sta
ChinWei
Menginap 1 malam pada Feb 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Dis 2018
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
まっく
24 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
まっく
Menginap 1 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Dis 2018
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
初めてのカプセルホテル
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
こじおじさん, さいたま
22 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
こじおじさん
Menginap 2 malam pada Nov 2018















