NH Collection Frankfurt Spin Tower

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk NH Collection Frankfurt Spin Tower

Bar (di hartanah)
Kemudahan mesyuarat
Superior Room, Skyline View | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Suite | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Spa
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM582
RM643 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Superior Room

9.2 daripada 10
Hebat
(21 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Skyline View

9.2 daripada 10
Hebat
(13 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Extra Large

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Extra Large, Skyline View

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 34 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room (Adjoining Room, 2AD+2CH)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
2 bilik mandi
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room (Adjoining Room, 3AD+1CH)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
2 bilik mandi
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite (Extra Bed 2 adults + 1 child)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Gallus, sebuah kawasan kejiranan di Frankfurt, NH Collection Frankfurt Spin Tower berhampiran stesen kereta api. Römerberg merupakan tempat menarik terkenal dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Pasar Krismas Frankfurt dan NordWestZentrum. Muzium Senckenberg dan Palmengarten juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
Güterplatz 1, Frankfurt, Hessen, 60327

Tempat berdekatan

  • Plaza Skyline - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Perdagangan Frankfurt Fair - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Festhalle Frankfurt - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Kongres Messe Frankfurt - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Römerberg - 3 min memandu - 2.4 km

Bergerak

  • Stesen Güterplatz Frankfurt a.M. - 1 minit berjalan kaki
  • Perhentian Trem Güterplatz - 2 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Frankfurt (FRA) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪ALEX - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Coa - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Modu Three Brothers - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

NH Collection Frankfurt Spin Tower

Mewah bagi hotel berdekatan Perdagangan Frankfurt Fair
Berdekatan Pusat Kongres Messe Frankfurt dan Alte Oper, NH Collection Frankfurt Spin Tower menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan kemudahan dobi. Berehatlah di tapak spa.Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan dispenser air
  • Tempat penyimpanan basikal yang selamat, perkhidmatan rencam dan dewan bankuet
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 414 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti kerusi meja dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • 40-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Akses Internet
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 45 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 12:00 tengah hari pada hujung minggu; EUR 23 hingga 26 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 20 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2022
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 35 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 23 hingga 26 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 45 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 35 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Feel Safe at NH (NH Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.

Hartanah juga dikenali sebagai

NH Collection Frankfurt Spin Tower Hotel
NH Collection Frankfurt Spin Tower Frankfurt
NH Collection Frankfurt Spin Tower Hotel Frankfurt

Soalan lazim

Adakah NH Collection Frankfurt Spin Tower mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR35 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di NH Collection Frankfurt Spin Tower?

Setakat 11 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di NH Collection Frankfurt Spin Tower pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 582.42, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di NH Collection Frankfurt Spin Tower?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR45 sehari.

Apakah masa daftar masuk di NH Collection Frankfurt Spin Tower?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di NH Collection Frankfurt Spin Tower?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya NH Collection Frankfurt Spin Tower?

Terletak di Gallus, hotel mewah ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Daerah Kewangan dan Perdagangan Frankfurt Fair. Pusat Kongres Messe Frankfurt dan Alte Oper juga dalam jarak 1 bt (2 km). Perhentian Trem Güterplatz dan Stesen Güterplatz Frankfurt a.M. berada dalam lingkungan 2 minit berjalan kaki.

NH Collection Frankfurt Spin Tower Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 358 daripada 549 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 124 daripada 549 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 30 daripada 549 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 549 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 20 daripada 549 ulasan

9.4/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

LACTEOS

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Habitación limpia con bonita vista; está más amplia de lo que parece. El único inconveniente que hubo fue que no había agua caliente por la mañana y nos tuvimos que bañar con agua helada, pero lo compensaron no cobrándonos el consumo de Minibar
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Irem

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolles Hotel. Zimmer sind sauber und schön. Auf Nachfrage sogar ein Zimmer in der oberen Etage bekommen. Die Mitarbeiter waren alle sehr freundlich. Gerne wieder :)
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Gamze, Korb

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
War ein gutes und sauberes solides Hotel
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Eric

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre très propre, c’était vraiment très bien seul petit bémol la puissance du jet de la douche
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice modern hotel. Let down badly by restaurant. Only poor buffet on offer, not good. 3rd floor bar was also closed when it should have been open. Not acceptable in a large hotel like this.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Cameron

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Carlos A

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel y servicio, de los mejores que me he quedado, todo limpio y bonita vista
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Artem

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jule

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marc

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

ELBA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Basic
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jiangang

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Giuseppe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mohsin

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hanieh

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jermaine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel with the perfect city view!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Yusuf

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schönes Hotel, kommen wieder
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Martin, Kassel

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Moderne Unterkunft im West-Zentrum von Frankfurt am Main. Es gibt ein reichhaltiges und leckeres Frühstücksbuffet. Einziger Service hatte viel zu tun und wirkte unter dem Stress überfordert. Gebühren mit 35€ pro Hund pro Nacht und 18€ für Check-Out sind nicht günstig. Außerdem ist die Lage zwar zentral, aber in einem sehr vollen und lauten Stadtteil. Alles in allem eine gute Unterkunft. Nicht exzellent, aber gut & empfehlenswert
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Actual sound proof room, so very quiet! Next to major shopping mall and surrounding shops. Amazing skyline view and the breakfast was fantastic!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Maziar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The AC system was very poor. We booked our room during the summer, and it was always uncomfortably warm. The room, and even the hallway, had a damp, musty smell. The cleanliness was unacceptable — the side tables and the area under the bed were covered in dust and dirt. Even the coffee cups provided in the room were dirty.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Andreas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir kommen gerne wieder
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Ines, Erfurt

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Aufenthalt: Skyview-Superieur-Zimmer, August 2025 Wir haben aufgrund der vielen sehr guten Bewertungen und der Klassifizierung „4 Sterne Superior“ ein Skyview-Superieur-Zimmer gebucht. Zusätzlich hatten wir im Vorfeld ausdrücklich darum gebeten, eine Dusche statt einer Badewanne zu bekommen, da wir frisch operiert bzw. mit Rückenproblemen angereist sind. Positiv: Freundlicher Empfang bei der Anreise. Nach Reklamation (Zimmer im 12. Stock mit Badewanne statt Dusche) wurde uns ein anderes Zimmer zugewiesen. Frühstück sehr reichhaltig und qualitativ hochwertig. Moderne Ausstattung und grundsätzlich gepflegtes Hotel. Negativ: Trotz rechtzeitiger Kommunikation unseres Sonderwunsches (Dusche) wurde dieser nicht berücksichtigt. Neues Zimmer (Nr. 407) wurde als „Upgrade“ verkauft, liegt aber direkt über der Bar. Uns wurde nicht mitgeteilt, dass diese Lage zu erheblicher Lärmbelästigung führen kann – diese fehlende Information hat uns im Nachhinein sehr verärgert und führt zu deutlichem Sterneabzug. Am zweiten Abend laute Reggaeton-Party bis 1:30 Uhr – Schlaf unmöglich. Rezeption zeigte Verständnis, konnte aber nichts unternehmen. Frühstückszeiten sind uneinheitlich (Mo–Fr nur bis 10 Uhr, Sa bis 11 Uhr, So bis 12 Uhr), was zu Verwirrung führte. Die Vergabe der Gutscheine für den Verzicht auf die Zimmerreinigung ist unübersichtlich und widersprüchlich: Man muss sich am Anreisetag für ein Datum der Einlösung entscheiden. Eine Rezeptionistin fragte, ob wir alle Gutscheine
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Erna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Bahram

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Josephine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025