da Vinci Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Eastbourne terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk da Vinci Hotel

Superior Double or Twin Room | Pemandangan taman
Basic Double Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, meja
Dewan sambutan
Bar (di hartanah)
Meja sambut tetamu

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Bar
  • Wi-fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM325
RM390 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Ogo - 1 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Executive Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - bujang
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Superior Double Room

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Basic Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(12 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Basic Double Room

7.0 daripada 10
Baik
(12 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double or Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
9-10 Howard Square, Eastbourne, England, BN21 4BQ

Tempat berdekatan

  • Pantai Eastbourne - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Eastbourne Bandstand - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Teater Congress - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Kelab Tenis Devonshire Park - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Jeti Eastbourne - 9 min berjalan kaki - 0.8 km

Bergerak

  • Stesen Eastbourne - 11 minit berjalan kaki

Restoran

  • ‪To the Rise Bakery - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Bistrot Pierre - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪PizzaExpress - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪The Belgian Cafe - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Express - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

da Vinci Hotel

Hotel berdekatan Taman Negara South Downs
da Vinci Hotel menyediakan bar dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • 1 bilik mesyuarat, lif dan tempat simpanan bagasi
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di da Vinci Hotel memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan gabungan pancuran/tab mandi
  • TV skrin rata dengan pemain DVD
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan pengemasan (atas permintaan)

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kebolehcapaian

  • Lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Hos akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak GBP15 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: GBP 15 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

da Vinci Eastbourne
da Vinci Hotel Eastbourne
da Vinci Hotel Hotel
da Vinci Hotel Eastbourne
da Vinci Hotel Hotel Eastbourne

Soalan lazim

Adakah da Vinci Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di da Vinci Hotel?

Setakat 20 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di da Vinci Hotel pada 31 Ogo 2025 bermula serendah RM 325.08, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di da Vinci Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di da Vinci Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di da Vinci Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya da Vinci Hotel?

Terletak di tepi laut, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Devonshire Park Theatre, Eastbourne Heritage Centre dan Eastbourne Bandstand. Pantai Eastbourne dan Teater Congress juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Stesen Eastbourne sejauh 11 minit berjalan kaki.

da Vinci Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 279 daripada 604 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 230 daripada 604 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 75 daripada 604 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 604 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 604 ulasan

8.6/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Abby

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very small and tight room for two people, but nicely decorated. Parking was free with a permit but was tough to find a spot. Excellent location. Overall a great place to stay for a few nights.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Keith

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
The fact that there's no grab rails around the shower and no slip mat could be dangerous for anyone who is disabled
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Sarah

Pengembara perniagaan
Nice hotel and room was a good size. Could have been cleaner. I also realised that there was no blind on the bathroom window while i was taking a shower! Had to hang a towel over the shower door so people couldn't see me. Not ideal!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Neeraj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Near the beach & Near to the tennis.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Sukakan: Kemudahan
A very nice room, good food and friendly staff. I will return.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mhari

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel. Have stayed many time. Lovely staff. Room serviced every day.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Graham

Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Neil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Clean and Basic, shower wasn’t working properly, Lift was out of order but not notified by the management, and wasn’t given the opportunity to change booking. We were on the 3rd floor. Less able people would have struggled.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

C

Mengembara bersama kumpulan
Great location. Pleasant, helpful staff. Super breakfast. General wear and tear on an older building so could do with some external and internal decoration. Can’t complain though as very reasonably priced.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Nimesh

Sukakan: Kebersihan
good
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Simon

Very nice hotel.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Cyril

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Restful Break

Very welcoming, staff polite and helpful. Breakfast very good and nice to interact with chef. Nice restful break with no interutptions.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Allan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastic large family room

One of the largest family rooms weve had with sea views to the side which was great. Very nicely located and parking was included and available on road close by. Did have no hot water on one the morning but just had to slow our morning and wait for 30 mins and it was all ok. Challenge of older buildings I guess. Would stay again.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Joanna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Davinci

Lovely hotel, really nice room especially for tge price. Slept really well. Didn't want to get out of the shower if I am honest .
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Alexander

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

B

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I'll visit again.

I had the pleasure of staying at the Da Vinci Hotel for three nights over the Bank Holiday weekend. I found the hotel to be clean, spacious, practical, friendly, safe, and in a great location. The design of the hotel was also very appealing and I felt that it offered excellent value for money. I would definitely choose to stay at this hotel again in the future and I am confident that I would enjoy my stay each time. Upon my arrival, everything was clearly explained to me and I was offered the option of having breakfast at a very reasonable price. The hotel was well-managed and organized, and I appreciated that my towels were changed daily. I am very pleased with my experience at the Da Vinci Hotel and I would like to thank the team for making my short holiday a memorable one.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Halyna, Banbury

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
If you need to stay for one or two nights and there are no other options only … The location is okay. The bathroom is dirty, with mold everywhere on the taps, tiles, and shower. To turn on the hot water, you have to fight with the electric heater in the shower. There is no fridge, drinking water, or even teaspoons. The bed and lamps are covered in dust and someone’s hair. The windows also have black mold. Overall, the room is warm, but you can hear noise from the hallway, and the light from the common corridor shines into the room. In the lobby, I met a man whose wallet was stolen from his room. In my room, they didn’t clean the second day, only replaced the trash bags. However, for some reason, they threw the blanket aside and placed my pillow in the middle of the bed, even though I had made the bed before leaving the room. They might have been looking for something… They didn’t ask for any documents upon check-in. The key to the room unlocks both my room and the hotel doors; I don’t know how that works, but when I asked if that meant anyone could open my room, the receptionist said it was “stupid.” I guess it’s okay for him to talk to guests like that. On the day of departure, I called a very scary and squeaky elevator, and on the floor, there were cups and glasses that the cleaners were supposed to put in the rooms later. I also saw clean towels lying on the floor near the elevator. The impression of the attitude towards cleanliness, hygiene, and the safety of guests’ pers
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Delia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Lovely stay has usual hotel needs a little update
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tim Jolliffe

Sukakan: Kemudahan
Lovely place to stay would recommend.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Cilla

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Patricia

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Trevor

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Eastbourne seafront hotel

Very interesting art display .Friendly welcome and very reasonably priced breakfast .Highly recommend this hotel.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Rosie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025