Hizel Hotel

Hotel di Düzce terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
TV Pintar
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
TV Pintar
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Azmimilli Mah Gazhane Cad, Halil Oz Sok No 1, Düzce, 81010

Tempat berdekatan

  • Air Terjun Guzeldere - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Stadium Duzce Temmuz - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Stadium July 18 Duzce - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Taman Semula Jadi Gölcük - 52 min memandu - 70.7 km
  • Taman Alam Semula Jadi Abant - 57 min memandu - 71.4 km

Restoran

  • ‪Öz-iş Balıkçılık - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Arslanlar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Yeşim Cafe - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Şampiyon Kokoreç - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Saray Aperatif - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hizel Hotel

Hotel di pusat bandar raya
Sarapan bufet percuma, teres dan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hizel Hotel. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bilik-bilik mesyuarat, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, bilik mesyuarat dan porter/tukang angkut
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 82 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 45-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kerusi tinggi dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di taman wilayah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 2000
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 45-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak TRY250.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: TRY 250.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 22485

Hartanah juga dikenali sebagai

Hizel Hotel Duzce
Hizel Duzce
Hizel
Hizel Hotel Hotel
Hizel Hotel Düzce
Hizel Hotel Hotel Düzce

Soalan lazim

Adakah Hizel Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Hizel Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hizel Hotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hizel Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hizel Hotel?

Terletak di tengah-tengah Düzce, hotel ini sejauh 16.4 mi (26.5 km) from Air Terjun Guzeldere dan 22.4 mi (36.1 km) from Makam Tokad-i Hayreddin.

Ulasan

Hizel Hotel Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 22 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sergej

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Ali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Elif

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

FIGEN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Tülin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bir gece konakladık. Görevli personel kibar ve ilgili idi. Otel genelde biraz eski olmasına rağmen temizlik konusunda iyi. Özellikle yatak çarşafları temizdi ve yatak rahattı.Halılar, bataryalar ve duş içi yenilenirse daha iyi olur düşüncesindeyim. Otopark olması tercihimizi etkiledi. Düzce küçük bir yer, otelden 5-10 dakikalık bir yürüyüşle merkeze ulaşılıyor. Ayrıca otelin altında, yanında da marketler bulunuyor. Sabah kahvaltısı çok çeşitli ve lezzetliydi. Tüm çalışanlara teşekkür ederiz.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Çok memnun kaldım

Düzce’ye arkadaşımızın düğünü için gelmiştik. Hızel Otel’i rastgele tercih ettik ve gerçekten çok memnun kaldık. İç dizaynı ve temizliği ile ihtiyaç olduğunda tekrar tercih edilebilecek yerler arasına mutlaka girer.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Umur

Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Heiko

Menginap 1 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Anton

10/10 Cemerlang

Remzi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Memnun kalacaksiniz

Odalar genis ve temiz, çalisanlar yardim sever. Sadece klimayi açmakta zorlandik, merkezi sistemmis. Resepsiyon'da ki çalisanlar hemen ayarladi. Kahvalti çok iyidi. Sadece bir gece kaldik ve çok memnun kaldik.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Rasim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
코로나 시대에 정말 관리가 가장잘되있는 호텔이였음. 부페식이지만 한사람씩 직원과함께 입장하여 원하는걸 말하면 직원이 퍼주는 시스템. 전혀 다른 손님과 식당서 접촉불가한 ...
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

Gökhan

Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

ILYAS

Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Karim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2021

6/10 Boleh diterima

Iman

Menginap 1 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Cengiz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sehr ruhig

Sehr freundliche Empfang. Wir waren einfach zufrieden.
Menginap 3 malam pada Ogo 2018

6/10 Boleh diterima

Talal

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
إمكانيات الفندق أقل من القيمة فهو لا يستحق هذا المبلغ هناك فنادق أفضل بسعر أقل
Menginap 1 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Murat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Otel personeli, samimi, sıcak, dürüst ve ilgili.