L'Anfora
Hotel di Deruta terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk L'Anfora





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Lihat semua foto untuk Family Triple Room

Family Triple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

SSE45 km 57290, 12, Deruta, PG, 06053
Tentang hartanah ini
L'Anfora
Hartanah serupa

Hotel Le Grazie
Hotel Le Grazie
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 104 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 seorang (sehala)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: EUR 30 (sehala)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Makan malam dihoskan: EUR22
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Soalan lazim
L'Anfora Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
2 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
ANPI
Pengembara perniagaan
13 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ANPI
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Yoko
9 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yoko
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Fabio
24 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fabio
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Enrico
19 Ogo 2025
Enrico
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Nicholas
Mengembara bersama pasangan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicholas
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Franco
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Franco
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Franco
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Franco
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
marco
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Chiaroscuro
marco
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
andrea
Pengembara perniagaan
12 Feb 2025
andrea
Menginap 1 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Tiziana
Mengembara bersama pasangan
1 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tiziana
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Claudia
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Claudia
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Antonio
Mengembara bersama keluarga
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Antonio
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Monchiero
5 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan
Monchiero
Menginap 4 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Mauro
22 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mauro
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Giuseppe
13 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giuseppe
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
giampiero
Pengembara perniagaan
12 Jul 2024
giampiero
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rocco
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rocco
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
giampiero
19 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo in tutto
giampiero
Menginap 1 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
20 Apr 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incubo
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Paolo Andrea
Pengembara perniagaan
20 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paolo Andrea
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Paolo Andrea
Pengembara perniagaan
15 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paolo Andrea
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Francesca
31 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Francesca
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfetto
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2023








