The Hans Hotel New Delhi

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat letak kenderaan valet percuma, berhampiran Mahkamah Agung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Hans Hotel New Delhi

Meja sambut tetamu
Kemudahan mesyuarat
Bar (di hartanah)
Koridor
Suite | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room

7.0 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 57 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Club Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Barakhamba, sebuah kawasan kejiranan di New Delhi, The Hans Hotel New Delhi berhampiran stesen metro. Gurudwara Bangla Sahib dan India Gate merupakan tempat menarik terkenal dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Chandni Chowk. Mahkamah Agung dan Parlimen India adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
15 Barakhamba Road, Connaught Place, New Delhi, Delhi N.C.R, 110001

Tempat berdekatan

  • Pragati Maidan - 2 min memandu - 2.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 2 min memandu - 2.2 km
  • Chandni Chowk - 4 min memandu - 3.6 km
  • Red Fort - 5 min memandu - 3.6 km
  • India Gate - 6 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Barakhamba Road - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi Shivaji Bridge - 9 minit berjalan kaki
  • Ghaziabad (HDO-Hindon) - 46 minit memandu

Restoran

  • ‪My Bar Headquarters - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Chaayos - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Connaught Clubhouse - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪24/7 Cafe - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Juggernaut - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Hans Hotel New Delhi

Mewah bagi hotel berdekatan Mahkamah Agung
Terletak berdekatan Gurudwara Bangla Sahib dan India Gate, The Hans Hotel New Delhi menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, pusat persidangan dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), dewan bankuet dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua 77 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan cerek elektrik

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 900 untuk orang dewasa dan INR 900 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 21 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 900 untuk dewasa dan INR 900 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hans Hotel
Hans Hotel New Delhi
Hans New Delhi
Hotel Hans
Hotel Hans New Delhi
The Hans Hotel New Delhi Hotel
The Hans Hotel New Delhi New Delhi
The Hans Hotel New Delhi Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah The Hans Hotel New Delhi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Hans Hotel New Delhi?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Hans Hotel New Delhi?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di The Hans Hotel New Delhi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Hans Hotel New Delhi?

Terletak di Barakhamba, hotel ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Mahkamah Agung, Gurudwara Bangla Sahib dan India Gate. Pragati Maidan dan Mahkamah Tinggi Delhi juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Barakhamba Road hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Rajiv Chowk sejauh 9 minit berjalan kaki.

The Hans Hotel New Delhi Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 69 daripada 342 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 131 daripada 342 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 76 daripada 342 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 36 daripada 342 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 30 daripada 342 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Alastair

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Close to Connought place etc
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Hasan, Sharon

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The location is very good and in center of Delhi. The guards are very friendly and helpful. Seems some cheap owner bought the property and trying to save every penny. The floor needs work, the carpet in Hallway smells very bad, some cleaning staffs seems smoke in the room/hallway while cleaning. The management staff in the inhouse restaurant is not much much helpful, I had to argue with them just to use a microwave.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Mohammad

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Diane

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We spent half of our stay waiting for the air conditioning in our room to be fixed. We finally moved to another room after midnight on our second of three nights. We requested a refund of one night and were flatly denied. I would not recommend staying at this very tired hotel.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Vinod

Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Yaquelin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very poor conditions in the rooms and other areas. Staff were very nice and friendly.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Hidde

Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

James

Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Daiki

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Marshall

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Generally fine hotel with a good breakfast. There were problems with the first room we were given but we transferred to another room, with some grumbling.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Wei Yu

Sukakan: Kemudahan
Good place
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Kartik

Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Elaine Weber

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was fine for one night. It is well located in the heart of where a tourist wants to be. The breakfast was fine and the wait staff very kind. The bed was comfortable but the bathroom needed updating along with the light fixtures. It was definitely more of a 3 star than a 4. And the young woman at the front desk asked me to give a review, which I agreed to. She asked for my phone to pull up the website and when she gave it back I saw that SHE had written a review! UNACCEPTABLE.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Harry

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean hotel room. Staff were polite and friendly. Would stay again if I come back to Delhi.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

GIRISH

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall good experience
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Mikael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Customer service from hell

Avoid this hotel! Booked a two night stay but my plans changed due to delays when traveling to Delhi. Contacted the hotel about 4-5 times that I would arrive 2 days later than experter and got the responsen not to worry and that they would change the date of arrival. When I arrived they first tried to charge a wrong amount, then they confused me with another guest. After 30-40 minutes they finally told me no rooms were available eventhough they written to me they hade changed my reservation. A rude and arrogant manager also came and told me he could not help me, but it was more that he didnt care or wanted. They charged me for one night, told me to go out and find a new hotel at 10 pm, couldnt even give me a suggestion for a new hotel or help me with the transport. Worst place I ever come across, terrible customer service!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2 days in Delhi and this location was convenient for business. Good hotel is good condition.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ramdutt

Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Gaurav

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wifi didn’t work at all! Customer service is terrible spent the whole day trying to fix with IT! I had to leave hotel to a cafe as their wifi never worked! They form of compensation was fruit platter at midnight! You should not look at the google reviews as they are bought! It is nowhere close to a 4 star hotel!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Matthieu

Incredible building as far as architecture and city views go. Decent location too. However, the staff wasn’t too helpful; I requested three times for an ironing board (on two different days) and it was never delivered to my room, despite my request being “written down”. WiFi would stop working at times.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

SHINICHIRO

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Overall is satisfactory, but the property is a bit old. Expect renovation.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Arjen

Pengembara perniagaan
Hotel can use some upgrade. Very basic. Bed needs replacement matras. Breakfast is mainly Indian and basic. No bar and restaurant.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

LIZBETH

Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Claudio Alejandro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
in general is not the property but in my opinion Delhi, is dirty
Menginap 6 malam pada Sep 2024