Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 9:00
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Pancuran mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran satelit
Makanan dan minuman
Bar mini
Lain-lain
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Juruá Hotel
Hotel Juruá Cruzeiro do Sul
Hotel Juruá Hotel Cruzeiro do Sul
Soalan lazim
Adakah Hotel Juruá mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel Juruá?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Juruá?
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Juruá?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hotel Juruá?
Hotel ini terletak di sekitar Cruzeiro do Sul.
Hotel Juruá Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 21 ulasan
10 - Cemerlang
12
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 21 ulasan
8 - Baik
6
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 21 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 21 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 21 ulasan
2 - Teruk
1
8.6/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
RAFAEL SANTOS
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RAFAEL SANTOS
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jales
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Foi excelente.
Jales
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
13 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recomendo
Ótimo atendimento e café da manhã bem regional.
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Grassinete
Pengembara perniagaan
7 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel que merece uma estadia!
O hotel é simples, mas as pessoas são atenciosas e prestam bom serviço. Quarto pequeno, limpo e o ar-condicionado funciona, algo indispensável na Amazônia. Tem uma cachorra chamada Feia, adotada por eles por ter sido abandonada pelos antigos donos que ali perto moravam. Ela “dorme” muito, não é de muita conversa e não late, mas protege o lugar. Amei!!!
Grassinete
Menginap 5 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Leandro
1 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Leandro
11 Mei 2024
Leandro
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Mac 2024
Ótimo custo benefício! Recomendo.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Jaime
Pengembara perniagaan
19 Feb 2024
Jaime
Menginap 2 malam pada Feb 2024
6/10 Boleh diterima
Maria Vilma
Mengembara bersama kumpulan
1 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uma boa acolhida, pessoal simpático, porém, café da manhã deixa a desejar por ser repetitivo. Poderiam servir mais opções de frutas e mais variedades de comidas regionais.
Maria Vilma
Menginap 4 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
MARIA
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
31 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
GOSTEI
MARIA
Menginap 3 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Viktor
29 Jan 2024
.
Viktor
Menginap 2 malam pada Jan 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
30 Apr 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Falta de responsabilidade para com o hóspede
Não havia quarto disponível
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Matan
Mengembara bersama kumpulan
24 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place! Clean and comfortable rooms. Nice breakfast. Super friendly staff! Thanks!
Matan
Menginap 3 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Mara
Pengembara perniagaan
24 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mara
Menginap 2 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Leticia
Pengembara perniagaan
10 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leticia
Menginap 16 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Thiago
Pengembara perniagaan
5 Okt 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 8 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Thiago
Pengembara perniagaan
5 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 9 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Danuza
Pengembara perniagaan
17 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Danuza
Menginap 4 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a very clean and organized property. Staff members are friendly and helpful. Staff was respectful and patient with me considering I couldn't speak the language well. My stay was very good and I will likely use them as my hotel again in the future.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
16 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
O Hotel é funcional, os astendentes são atenciosos, o café da manhã é bom, o ar gela bastante mais peca no conforto.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik