Hotel de la Telecabine
Keseronokan di tepi lereng mesra keluarga yang terdapat restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel de la Telecabine





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Double Room Single Use
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Economy Double Room

Economy Double Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Strada della Vittoria 28, Frazione Dolonne, Courmayeur, AO, 11013
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Pilier d'Angle
Pilier d'Angle
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
- Termasuk parkir
8.8 daripada 10, Terbaik, 39 ulasan
Harga ialah RM813
RM910 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Disember - 30 April, EUR 1.50 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Mei - 15 Jun, EUR 0.75 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 16 Jun - 30 September, EUR 1.50 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 30 November, EUR 0.75 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
de la Telecabine
de la Telecabine Courmayeur
Hotel de la Telecabine
Hotel de la Telecabine Courmayeur
Hotel Telecabine
Hotel Telecabine Courmayeur
Telecabine Courmayeur
Telecabine
Hotel de la Telecabine Hotel
Hotel de la Telecabine Courmayeur
Hotel de la Telecabine Hotel Courmayeur
Soalan lazim
Hotel de la Telecabine Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
7.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
7 Sep 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
8 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
TERESA
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
La cordialità è di casa
TERESA
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
MARIE NOELLE
25 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soirée étape
MARIE NOELLE
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Florent
Pengembara perniagaan
27 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bon rapport qualité prix
Florent
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Elina
26 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice and good breakfast
Elina
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
catherine
23 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Calme et classique
catherine
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Arnaud
28 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arnaud
Menginap 1 malam pada Apr 2019
2/10 Teruk
margaret
11 Feb 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
margaret
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Discreto
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
ALEKSANDRS
27 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ALEKSANDRS
Menginap 6 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Roberto
18 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ottimo rapporto qualità prezzo
Roberto
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
21 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Martina
1 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Martina
Menginap 1 malam pada Sep 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Thomas
5 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 1 malam pada Sep 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Mac 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
6/10 Boleh diterima
Marco
19 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Marco
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Struttura un po' datata
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
hotel discreto



Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Nelson
9 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bom
Nelson
Menginap 3 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Anna
2 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik