Cinnamon Life at City of Dreams

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 8 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Cinnamon Life at City of Dreams

Pemandangan udara
Twin Room, Oceanfront | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Dewan bankuet
Restoran
Pemandangan dari hartanah

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM635
RM853 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jul - 25 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Oceanfront

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Twin Room, Oceanfront

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Suite (Oceanscape)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 7 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (Skyline)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King) (Cityscape)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Twin Room (Cityscape)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 01 Justice Akbar Mawatha 02, Colombo, Colombo, 00200

Tempat berdekatan

  • Hospital Nawaloka - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Galle Face Green - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Bandar Raya Colombo - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Kasino Bally's - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pasar Pettah - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Colombo Fort - 9 minit memandu
  • Colombo (CMB-Lapangan Terbang Antarabangsa Bandaranaike) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Bombay Borough - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The Manhattan Fish Market - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The Lounge - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Fazly's Halal Refreshments - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Pizza Bakery - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Cinnamon Life at City of Dreams

Mewah bagi hotel berdekatan Hospital Nawaloka
Terletak berdekatan Galle Face Green dan Pantai Galle Face, Cinnamon Life at City of Dreams menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 5 bar. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Nikmatilah hidangan di mana-mana 8 tapak restoran. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan kelab kanak-kanak percuma, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • 2 kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan lif
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 687 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 50-inci TV LED dengan saluran digital
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: LKR 6,250 untuk orang dewasa dan LKR 3,125 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 5 bar/ruang istirahat
  • 8 restoran

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik merasa wain
  • Gimnasium
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Cermin pembesar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 147 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 71 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tab mandi mudah akses
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 50-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira LKR 6250 untuk dewasa dan LKR 3125 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: LKR 31245.68 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Cinnamon Life
Cinnamon Life at City of Dreams Hotel
Cinnamon Life at City of Dreams Colombo
Cinnamon Life at City of Dreams Hotel Colombo

Soalan lazim

Adakah Cinnamon Life at City of Dreams mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Cinnamon Life at City of Dreams?

Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Cinnamon Life at City of Dreams pada 24 Jul 2025 bermula serendah RM 635.15, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Cinnamon Life at City of Dreams mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Cinnamon Life at City of Dreams?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Cinnamon Life at City of Dreams?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Cinnamon Life at City of Dreams?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Cinnamon Life at City of Dreams memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak LKR31245.68 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Cinnamon Life at City of Dreams?

Terletak di Kompannaweediya, hotel mewah ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Hospital Nawaloka dan Galle Face Green. Pantai Galle Face dan Pusat Bandar Raya Colombo juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Colombo Fort sejauh 21 minit berjalan kaki.

Cinnamon Life at City of Dreams Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 35 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 35 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 35 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 35 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 35 ulasan

10/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

10/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Yegesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is the best resort in all over the Sri Lanka. Their service is excellent, nicely decorated rooms with every single amenity, and their breakfast and dinner buffet are really good quality taste and superb!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Dilshan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Horrible check-in We had to call multiple times to fix the bed for 3 people. Check in the reception staff have not been trained properly. We had lots of miscommunications. Stuff need to be trained.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anushka

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was incredible along with the staff who made the experience more enjoyable many thanks to Micheal Benson from front office and concierge and Sanjay from guest service you gave wonderful service.
Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Muder, Sunnyvale

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property but last day they had a concert which was so loud that we couldn't rest in our room. They should have informed us ahead of time and given option to move our room to the other side. Also at check out, they were not able to refund the pre auth amount back to us due to machine malfunction so hoping to hear back from them soon on that.
Menginap 11 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marie Noelle, Marseille

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
j'ai aimé la qualité du service du personnel , le choix concernant les restaurants, la propreté. seul bémol aie aie le temps d'attente pour pour prendre l'ascenseur
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan, Tampa

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A Truly Exceptional Stay – A Heartfelt Thank You to an Outstanding Team from Jonathan Rudolph, Tampa, FL, USA Our recent stay on June 3rd and 4th was nothing short of exceptional, thanks to the extraordinary hospitality delivered by the entire team. I would like to extend my deepest appreciation to Mr. Varun Babbar, Director of Rooms, and his stellar team for curating such a memorable experience. From the moment we arrived, we were welcomed with warmth and genuine care. Ms. Dipali Deore, G. R. E, greeted us with a heartfelt Ayubōwan like no other and made us feel instantly at home. She went above and beyond, personally escorting us to our room and giving us a detailed walkthrough of the in-room and hotel amenities. Her passion for service was truly evident—she serves from the heart. At the front desk, Mr. Fayaz, Manager on Duty, led his team with professionalism and grace. Mr. Adhil Marikka, our check-in agent, was both professional and accommodating. After our long-haul journey from New York City, Adhil ensured a swift and seamless check-in, honoring our request for a Lotus Tower view and making the entire process efficient and stress-free. A special shout-out to the transportation coordination team, who ensured that all our local transfers were punctual and smooth. A shout out to the transportation and F&B team for the phenomenal job done. The team on June 3rd was among the best I’ve encountered in my global travels as a frequent traveler.
My wife, Senani on L24
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ruvindya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were very spacious and modern. The breakfast and dinner buffets were excellent with a wide variety of options. All staff were friendly and accommodating. Special thanks to Pradeepan the duty manager, who arranged a late check out for us and Afzal for handling our luggage with care.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dimithri

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service. Super friendly staff that made the stay even better. Highly recommend the suites.
Menginap 9 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dana, Groningen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really enjoyed my stay. Would definitely go again here!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

jennifer

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was wonderful and staff were very helpful
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing hotel and staff

Amazing stay. Hotel is of a very high quality. Check in experience was above and beyond! It was my daughter's birthday when we checked in and they made her whole stay very special. So thank you!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gayathrie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yasas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently had the pleasure of staying at Cinnamon Life Hotel - City of Dreams, and I must say, my experience was nothing short of extraordinary. From the moment I arrived, the exceptional customer service set the tone for my visit. Every team member I interacted with demonstrated an impressive level of attentiveness, care, and kindness. Upon check-in, I was warmly greeted by Bhagya at the reception. Her attentiveness and thorough explanations of the hotel’s facilities made navigating this expansive property a breeze. I was fortunate to be upgraded to a Sea View room, which was a delightful surprise and added to the overall enjoyment of my stay. Dipali, the Guest Relations Executive, truly went above and beyond. She took the time to personally escort me to my room, explaining all the amenities and answering my numerous questions with genuine enthusiasm. Her passion for hospitality was evident in the way she greeted each guest with respect and warmth. This personal touch made my experience memorable and truly enjoyable. I also want to highlight Sanjay, the VIP Executive, who was incredibly attentive and accommodating. He assisted me with a late check-out, ensuring that my departure was as smooth and stress-free as my arrival. The kindness and care exhibited by the entire team made me feel valued as a guest, which is a rare experience in today’s hospitality industry. The hotel itself is stunning, and I thoroughly enjoyed the breathtaking infinity
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

JUNG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dana, Groningen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly and helpful personnel
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Martin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ilse

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Chandraratne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best place in Colombo

Great place with very professional staff.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

gi tae

Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Debra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Most excellent experience

Special thanks to Sandu, dasun and kausha in restaurant for sharing Sri Lanka experience and helping identify the wide variety of vegetarian options available at breakfast and dinner buffet. Location and ocean view amazing.
View from galle face park facing hotel
Colombo
Walking along ocean front
Chefs preparing food in restaurant
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Ian

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is modern, clean and luxurious but a bit sterile. The many high end bars and restaurants are all behind closed doors and there is no casual bar or lounge area to watch sport or have a coffee or a drink. The pool closes at 6.00pm, but a DJ pumps loud dance music into the empty poolside bar all night, which we could hear from our room many floors above. The only way to leave on foot is the driveway ramp, which has no footpath.
Menginap 7 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Udith

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service was excellent. The front desk service was awesome. Guest relation lady Rabina was very helpful and very knowledgeable. We wish to visit this place again before leave to USA.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Suman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Waruna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024