SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Chapecó terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Meja sambut tetamu
Teres/patio
Deluxe Triple Room | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, kalis bunyi
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Family Suite | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, kalis bunyi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Deluxe Double Room, mesra pergerakan

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Triple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Triple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Premium Suite

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room Deluxe

  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Double Room Deluxe

  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Double Room Deluxe

  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Suite Superior

  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av. São Pedro 1780, Chapecó, SC, 89816-141

Tempat berdekatan

  • Hospital Unimed - 3 min memandu - 2.1 km
  • Dataran Kolonel Bertaso - 3 min memandu - 2.5 km
  • Arena Condá - 4 min memandu - 3.1 km
  • Pusat Kebudayaan dan Acara Plínio Arlindo de Nes - 4 min memandu - 3.1 km
  • Dewan Bandaraya Chapecó - 5 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Chapeco (XAP) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Celeiro Superitália - ‬3 min memandu
  • ‪Pizzaria Quatro Queijos - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Cacau Show - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Panificadora Doce Pão - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Galpão Grill e Pizzaria - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Hotel mewah yang terletak di São Cristóvão
Di SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan bar. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • 4 bilik mesyuarat, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 144 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Pancuran mandi

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 100 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak BRL 100 sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: BRL 100 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 100 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

SLAVIERO Chapecó
Slaviero Essential Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel Chapecó

Soalan lazim

Adakah SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI mesra haiwan kesayangan?

Ya, SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak BRL100 sehari dan fi sebanyak BRL100 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Terletak di São Cristóvão, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Memorial Paulo de Siqueira dan Kapel Sao Carlos - Koloni Bacia. Ekopark dan Hospital Unimed juga dalam jarak 2 bt (3 km).

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 149 daripada 228 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 49 daripada 228 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 228 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 228 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 228 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Nathan

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ariovaldo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Maximiliano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

É preciso melhorar

Não é a primeira vez que fico no hotel. Nas demais tudo correu normalmente. Mas desta vez ficou claro que o hotel não comporta atendimento com ocupação alta. Havia um evento e uma delegação esportiva no hotel. Pela manhã não havia água quente no chuveiro. Foi necessário esperar uma meia hora para poder usar. Não havia espaço no café da manhã. Faltavam utensílios e itens de reposição também. Conseguir subir/descer pelo elevador foi um martírio. Ficou claro que devem repensar toda logística e estrutura do hotel com alta ocupação. Destaco que a diária do hotel não é ínfima. Pelo contrário.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Deborah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Evandro H

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo muito bom, somente chamo a atenção para o desconforto que tivemos em não ter sido realizado nosso serviço de quarto durante a segunda diaria.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Manoel Juares da Silva

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Édson l

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

LETICIA R

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Alessandra

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Foi excelente nossa estadia no hotel! Ambiente lindo e agradável
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Dieny

Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
O hotel não tinha água quente para o banho, comunicamos os funcionários e não solucionaram o problema. Atendimento pessimo.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Sofia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Lorí

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mauricio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel muito bom!

Passos uma noite hospedados lá. Super recomendamos o hotel...
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Carlos

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fairly new hotel with nice rooms. This was my third time staying in this hotel. The check in process was extremely and unnecessarily slow, only one person at the front desk.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Rangiel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Marcio L

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Júlia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Lincoln

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Dieny

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

adriano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Normal

Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Pedro

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Alan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024