Red Roof Inn Chambersburg

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Chambersburg terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Chambersburg

Lobi
1 bilik tidur, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Mesin layan diri
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM296
RM329 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Ogo - 12 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel/satelit
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel/satelit
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Business Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel/satelit
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1110 Sheller Ave, Chambersburg, PA, 17201

Tempat berdekatan

  • Cluggy's Family Amusement Center - 3 min memandu - 4.5 km
  • Capitol Theatre - 4 min memandu - 4.5 km
  • Biro Pelawat Kaunti Franklin - 4 min memandu - 4.5 km
  • Wilson College - 6 min memandu - 6.2 km
  • Padang Golf Negara Penn - 18 min memandu - 15.0 km

Bergerak

  • Harrisburg, PA (MDT-Lapangan Terbang Antarabangsa Harrisburg) - 67 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬3 min memandu
  • ‪Burger King - ‬4 min memandu
  • ‪Teriyaki Madness - ‬4 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hat's Heroes - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Chambersburg

Hotel di pusat bandar raya
Red Roof Inn Chambersburg menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi dan pusat perniagaan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, sajian kopi/teh di ruang bersama dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memuji tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Semua 54 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 37-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 37-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hos akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Roof Chambersburg
Red Roof Inn Chambersburg
Red Roof Inn Chambersburg Hotel
Red Roof Inn Chambersburg Hotel
Red Roof Inn Chambersburg Chambersburg
Red Roof Inn Chambersburg Hotel Chambersburg

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Chambersburg mesra haiwan kesayangan?

Ya, Red Roof Inn Chambersburg membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Chambersburg?

Setakat 9 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Chambersburg pada 11 Ogo 2025 bermula serendah RM 296.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Chambersburg?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Chambersburg?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Chambersburg?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Chambersburg?

Terletak di tengah-tengah Chambersburg, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Capitol Theatre, Biro Pelawat Kaunti Franklin dan Cluggy's Family Amusement Center. Wilson College adalah 3 bt (4.8 km) jauhnya.

Red Roof Inn Chambersburg Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 103 daripada 457 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 153 daripada 457 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 101 daripada 457 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 51 daripada 457 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 49 daripada 457 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.2/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

MATTHEW

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

MATTHEW

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Red paint and cans in walkway parking lot, mess, smell, no room ready, front desk gave me room that was taken already, walked in on people, dirty chairs with stains, tv not working properly, noisy people outside window smoking, for hours.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

bryan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Back door was open and not locked to public. Hallway smelled like smoke, garbage all around the outside property and parking lot.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Geneveigh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked myself a non-smoking room and was placed in a smoking room, complete with an ashtray on the table, burn holes in the bedding, and horrible smell. The lock on my door had a bunch of masking tape all over it for some reason. There was supposed to be in-room coffee…none. I had to ring a buzzer twice then call in order to check out (this seems common lately..?) Expedia keeps on disappointing me. This is the third booking in a row I’ve had issues with.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Danny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Heather, Mercersburg

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Housekeeping allowed an uninvited person in my room and never once has houskeeping came in my room to clean and i have been here over a week. When i got in the show the second day i was her, there was urine in the bathtub and down the side. When i had house keeping bring up cleaner the guy said he works the desk and that it was me that pissed in the bathtub and his hotel staff definitely would not have left that there. He didnt take the dirty wash rag used to clean the tub. He left it in my sink. I still have a pile of towels laying at my door and i took out my trash once already and have 2 more bags at my door to take plus whatever is in the trash cans.i am very unpleased and honestly i think there are people staying here that know the wherabouts of my 2 missing children are.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Nelson

Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Michelle

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Danielle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
...
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Danielle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

isaiah, philadelphia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Hazen, DOUGLASVILLE

Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Andrew

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
roaches. There were roaches - in the bathroom, and during the night, in the bed - I killed several, but didn't get them all. Overall the place is pretty run down and in poor condition. Guy at the front desk was super nice and helpful, but yeah, next time I'm spend a few dollars more for a place that's cleaner, newer, and without roaches.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Destine

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
10/10 recommended!!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Jerry

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room next door had major problem with loud fan running all night, not sure about out safety. No one on duty when we went to check ou 6:45 am
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Diandra

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Courtney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The manager over the place I think his name was Josh was the nicest person! He really made the whole thing easy!
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Alan, Homer City

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jerry

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A basic Place.

Basic motel, with no pluses, a small room no frig or microwave. no reason le cost for what is provided.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Mark

Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Diane, Leicester

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dog friendly doesn’t have to mean stench of dog. The rooms were not clean, broken sink basin, sower in handicapped room leaked all over the floor, broken furniture and very seedy on the outside.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Michael

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Paid thru Expedia. Had to pay again at property. Received room w monthly construction workers already in it (after carrying a dog up the spooky stairs). Owner showed up and gave me everything I was supposed to receive but was told was unavailable. Hmmm? Room was fine otherwise. Except I paid twice for it and getting in was enraging.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Sarah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was kind and helpful. Receptionist noticed I was very tired and give me a bottom floor room close to the front. Able to park right outside the side door. Room is spacious and clean. TV works well. Climate control works well. I have to admit that I haven’t stayed at a RRI since I was paycheck to paycheck 20 years ago—now I am a 4 stars or more girl. Was desperate today b/c felt ill and could not drive anymore due to exhaustion, was an hour away from destination and just couldn’t make it. RRI saved me.
Menginap 1 malam pada Mei 2024